Descriere lot procedura

PRCEDURA DE ACHIZIȚIE COMPETITIVĂ pentru atribuirea contractului de furnizare – Mixer/Malaxor, prin Programul Operational Regional 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri Titlul proiectului : “Diversificarea activitatii prin infiintarea unei unitati noi de productie dale si borduri din cauciuc reciclat” Contractul de finanțare nr. 716/29.11.2017, Cod SMIS 107808, a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administratiei Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2014 - 2020 și cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Regional 2014 - 2020 la nivelul regiunii Centru Procedura aplicată: Procedura de achizitie competitiva conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile soliciantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Legislaţia aplicată: - Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Obiectul si elementele contractului: Denumire contract: Contract de furnizare Obiectul contractului si locul de livrare: Obiectul contractului il constituie achizitia unui Mixer/Malaxor - 1 buc. Cod CPV 42994000-0 – Utilaje pentru prelucrarea cauciucului sau a plasticului. Locul de livrare: Str. Calea Turnisorului, nr. 34, Municipiul Sibiu, jud. Sibiu. Durata contractului de achiziţie: 12 luni de la semnarea contractului; Divizare pe loturi: NU Termen de livrare: maxim 6 luni de la semnarea contractului de achizitie Modalitate de plata: transfer bancar; Conditii de plata: se vor stabili prin contractul de achizitie; Valoarea estimata a contractului de achizitie. Valoare totala estimata a contractului de achizitie este de 42,988.00 lei fara TVA – echivalent a 9.500,11 Euro fara TVA. (la cursul de 4.525, curs valabil la data intocmirii documentatiei). Ofertantii au la dispozitie in cadrul anuntului documentatia de achizitie si formularele aferente. Beneficiar: S.C. NAVOIL INVEST SRL, Municipiul Sibiu, Str. Resita nr. 95 ap. 7, cod postal 550211, Judetul Sibiu, România. Persoana de contact: Cobasnean Ivan, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel : 0741212878.