PRCEDURA DE ACHIZIȚIE COMPETITIVĂ
pentru atribuirea contractului de furnizare - Cantar Electronic prin
Programul Operational Regional 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 - Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri
Titlul proiectului :
“Diversificarea activitatii prin infiintarea unei unitati noi de productie dale si borduri din cauciuc reciclat”
Contractul de finanțare nr. 716/29.11.2017, Cod SMIS 107808, a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administratiei Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2014 - 2020 și cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Regional 2014 - 2020 la nivelul regiunii Centru
Procedura aplicată: Procedura de achizitie competitiva conform prevederilor OMFE nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile soliciantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene
Legislaţia aplicată:
- Ordinul Ministerului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene
Obiectul si elementele contractului:
Denumire contract: Contract de furnizare
Obiectul contractului si locul de livrare:
Obiectul contractului il constituie achizitia unui Cantar Electronic - 1 buc. Cod CPV 42923200-4 - Cantare
Locul de livrare:
Str. Calea Turnisorului, nr. 34, Municipiul Sibiu, jud. Sibiu.
Durata contractului de achiziţie: 12 luni de la semnarea contractului;
Divizare pe loturi: NU
Termen de livrare: maxim 2 luni de la semnarea contractului de achizitie
Modalitate de plata: transfer bancar;
Conditii de plata: se vor stabili prin contractul de achizitie;
Valoarea estimata a contractului de achizitie.
Valoare totala estimata a contractului de achizitie este de 824 lei fara TVA – echivalent a 182,10 Euro fara TVA. (la cursul de 4.525, curs valabil la data intocmirii documentatiei). Ofertantii au la dispozitie in cadrul anuntului documentatia de achizitie si formularele aferente.
Beneficiar: S.C. NAVOIL INVEST SRL, Municipiul Sibiu, Str. Resita nr. 95 ap. 7, cod postal 550211, Judetul Sibiu, România. Persoana de contact: Cobasnean Ivan, e-mail
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, tel : 0741212878.