Descriere lot procedura

SC MIROMAT VIDEO S.R.L. Municipiul Bistrița, Str. TOAMNEI, Nr. 8 Județul Bistrița-Năsăud CUI 28984917 J06/497/2011 Tel: 0732344655 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. SPECIFICAŢII La procedura de atribuire a contractului de furnizare echipamente pentru producție video Proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii Prioritatea de investiții 2.1. – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitatea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri “ Dezvoltarea SC Miromat Video SRL cu scopul de a-i crește competitivitatea prin achiziționarea de echipamente performante și prin creșterea numărului de angajați” I. Informaţii generale Obiectul contractului de furnizare bunuri: 1. Mixer video – 1 buc. 2. Server de emisie - 1 buc. 3. Recorder video – 2 buc. 4. Cameră video tip 1 – 4 buc. 5. Set piedestal platou – 4 buc. 6. Cameră video tip 2 – 2 buc. 7. Sistem teren trepied – 2 buc. 8. Procesor audio emisie -1 buc. 9. Sistem microfoane -1 buc. 10. Monitor professional -1 buc. 11. Aparat măsură parametri video - 1 buc. 12. Controller regie pentru 4 camere - 1 buc. 13. Sistem lumini platou profesionale - 1 buc. Locul de livrare a produselor/prestare a serviciilor (locația implementării proiectului): Bistrița, Str. Nicolae Titulescu, Nr. 19, Ap. 8, Județul Bistrița-Năsăud Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 9 luni Termenul de livrare: 5 luni de la lansarea comenzii Valoarea estimată a contractului: 379.502,61 lei + TVA Defalcarea valorii estimate: - Mixer video – 1 buc. - 39.803,47 lei + TVA - Server de emisie - 1 buc. - 41.592,39 lei + TVA - Recorder video – 2 buc. - 9.168,215 lei + TVA / buc. -> 18.336,43 lei + TVA / 2 buc. - Cameră video tip 1 – 4 buc. - 32.200,56 lei + TVA / buc. -> 128.802,24 lei + TVA /4 buc. - Set piedestal platou – 4 buc. - 6.261,22 lei + TVA / buc. -> 25.044,88 lei + TVA /4 buc. - Cameră video tip 2 – 2 buc. - 7.602,91 lei + TVA / buc. -> 15.205,82 lei + TVA / 2 buc. - Sistem teren trepied – 2 buc. - 4.338,13 lei + TVA / buc. -> 8.676,26 lei + TVA / 2 buc. - Procesor audio emisie -1 buc. - 5.813,99 lei + TVA - Sistem microfoane -1 buc.- 20.125,35 lei + TVA - Monitor professional -1 buc. - 6.484,84 lei + TVA - Aparat măsură parametri video - 1 buc.- 4.343,72 lei + TVA - Controller regie pentru 4 camere - 1 buc. - 33.542,25 lei + TVA - Sistem lumini platou profesionale - 1 buc. - 31.730,97 lei + TVA Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1284 din 2016, Procedura competitivă aplicată de beneficiarii privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului. Elementele de departajare a ofertelor primite, in ordinea priorității, sunt prezentate în capitolul II. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 13.02.2018 ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate documentele prevăzute la Secţiunea IV. Ofertele se depun/ se transmit prin poştă, curierat sau personal la: Bistrița, Str. Nicolae Titulescu, Nr. 19, Ap. 8, Județul Bistrița-Năsăud Data deschiderii ofertei: 14.02.2018 în intervalul orar 12:00 – 16:00 Limba de redactare a ofertei: română sau traducere autorizată dacă se prezintă ofertă în altă limbă Moneda folosită: RON sau EURO Curs valutar utilizat: 4,6665 ron = 1 euro (curs bnr 26.01.2018) Ofertele alternative: interzise Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email până la data de 12.02.2018, ora 12:00, la adresa: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Persoana de contact: Rotaru Mihai, Administrator Tel: 0732344655; E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.