Descriere lot procedura

ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE pentru achiziţia de servicii de închiriere de imobile - CPV 70310000-7, pe o durată de maximum 11 luni, în Cluj-Napoca 1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1284/2016 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene. 3. Obiect: achiziţia publică de servicii de închiriere de imobile - CPV 70310000-7, în cadrul proiectului “Creative START”, ID: 105021, contract nr. POCU/82/3/7/105021, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, obiectivul specific 3.7. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: - Suprafața spațiului pentru birouri trebuie să fie de minimum 50 mp. - Spațiul să fie într-o bună stare de funcționare, să fie zugrăvit, să fie curat, toate utilitățile necesare să fie disponibile în momentul semnării contractului de închiriere (lumina, apă curentă, caldura, curățenie etc.) și să fie facturate de ofertant sau transferate pe numele achizitorului, după caz, contravaloarea acestora neputând depăși 300 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). - Să se poată desfășura activități de birou fără a fi necesare investiții suplimentare din partea achizitorului. - Spațiul să fie luminat cu lumină naturală. - Spațiul să fie bine delimitat și să ofere posibilitatea securizării lui. - Să permită afișarea la loc vizibil, inclusiv pe ușa de acces a denumirii, însemnelor și elementelor de identitate vizuală ale proiectului. - Să nu existe restricții la intrarea în imobil pentru publicul care merge la sediu (spațiul închiriat) - Să permită un acces ușor către drumul public, precum și accesul publicului în incinta spațiului. - Să aibă acces la baie și toaletă - Să fie situat într-o zonă ușor accesibilă publicului Chiria va include toate cheltuielile pentru asigurarea folosirii spaţiului ca sediu, inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului, cu exceptia utilităţilor aferente, care se vor deconta pe baza de documente justificative (facturile furnizorilor de utilitati), contravaloarea acestora neputând depăși 300 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). 5. Locul de prestare a serviciilor: Mun. Cluj-Napoca, județul Cluj, regiunea Nord-Vest. 6. Perioadă închiriere: 11 luni, până la data de 03.01.2019. 7. Contractul de servicii: servicii de închiriere. 8. Durata contract: 11 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit. 10. Data publicării anunţului: 30.01.2018, prin publicarea anuntului de participare şi a documentatiei de atribuire nr. 68DP/26.01.2018 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea totală estimativă a contractului: 17.600,00 lei, la care se adaugă TVA. 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.02.2018, orele 12.00, la Registratura sediului CNIPMMR, din Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 12.02.2018, orele 14.00. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “Creative START”, ID: 105021, contract nr. POCU/82/3/7/105021, proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv. 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire nr. 68DP/26.01.2018 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea Achiziții privați, Anunțuri. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul CNIPMMR, persoana de contact: Oana Mihaela Bâra, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Telefon: 021.312.68.93.