Descriere lot procedura

PROCEDURA: Achizitia unui lot de echipamente pentru productie ambalaje carton in cadrul proiectului cu titlul „Dezvoltarea si diversificarea activitatii SC. CORINA PLAST SRL prin achizitia unor echipamente si utilaje necesare lucrarilor de pregatire a terenului”, Cod SMIS 103377 (Procedură competitivă conform prevederilor ORDINULUI Nr. 1284/2016 din 8 august 2016). COPERNIC SRL cu sediul in Municipiul Sibiu, str. Copernic, nr.8, judeţ Sibiu, telefon 0369.409.474; 0746086450, fax 0369.409.474, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. va invita sa participati la procedura competitiva de achizitie LOT ECHIPAMENTE PENTRU PRODUCTIE AMBALAJE CARTON in cadrul proiectului cu titlul „Modernizarea activitatii SC COPERNIC SRL prin achizitia unor utilaje si echipamente performante”, Cod SMIS 103377, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi și prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte 2.1A/2016 Microintreprinderi. 1. Beneficiar privat (Achizitor): COPERNIC SRL; 2. Obiectul contractului: livrarea, montarea și punerea in functiune: LOT ECHIPAMENTE PENTRU PRODUCTIE AMBALAJE CARTON; 3. Locatia de livrare: punct de lucru din municipiul Sibiu, str. Podului nr.1; 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: minim 8 luni de la incheierea contractului de furnizare; 6. Termen de livrare: maxim 4 luni de la plata avansului; 7. Valoarea estimata a achizitiei este de 172.000 Euro fara TVA / 791.251,60 lei – curs Inforeuro folosit in luna octombrie 2017, 4.6003 lei/Euro, conform Notei justificative pentru determinarea valorii estimate; 8. Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitatilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 9. Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative: Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerintele publicate și va alege oferta care indeplinește cerintele tehnice și prezinta avantaje fata de acestea, la un raport calitate / pret competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativa de atribuire. In nota justificativa de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice şi financiare care motiveaza alegerea, raportat la cerintele solicitate. Avantajele tehnice şi financiare care motiveaza alegerea se raporteaza exclusiv la informatiile prezentate in oferta/raspunsurile la clarificarile solicitate; 10. Data și ora limita de depunere a ofertei: 16.01.2018, ora 12:00 la adresa : Municipiul Sibiu, str. Copernic, nr.8, judeţ Sibiu. Persoana de contact: COROI SERGIU EUGEN cu urmatoarele date de corespondenta: telefon 0369.409.474; 0746086450, fax 0369.409.474, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . In cadrul Documentului anexat acestui anunt "Documentatie de atribuire, Specificatii tehnice- LOT ECHIPAMENTE PENTRU PRODUCTIE AMBALAJE CARTON " se regasesc informatii detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei in vederea participarii la aceasta procedura.