Descriere lot procedura

ANUNȚ DE PARTICIPARE ACHIZIȚIE DE CPV 70000000-1 Servicii imobiliare în vederea achiziționării de servicii de închiriere de spații pentru centrele de garanție pentru tineri, în cadrul proiectului Garanții pentru TINEri! ID: 139512. LOT NR. 7. DENUMIRE: Servicii închiriere spațiu– Ploiești, județ Prahova Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul în România, Bucureşti, Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1, și punct de lucru în România, Bucureşti, Str. Dr. Lister, Nr. 51, Sector 5, Beneficiar al finanţării nerambursabile din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, în baza contractului nr. POSDRU/126/5.1/S/139512, anunță organizarea selecției de oferte de servicii de închiriere de spații. Obiectul și locul de implementare a contractului: ACHIZIȚIE DE CPV 70000000-1 Servicii imobiliare; locul implementării - România Specificațiile tehnice care sunt minim obligatorii: SPAȚIUL CE FACE OBIECTUL ÎNCHIRIERII TREBUIE SĂ AIBĂ MINIMUM URMĂTOARELE CARACTERISTICI: Condiții generale: - Suprafața spațiului pentru birouri trebuie să fie de minim 40 mp. - Spațiul să fie într-o bună stare de funcționare, să fie zugrăvit, să fie curat, toate utilitățile necesare să fie disponibile în momentul semnării contractului de închiriere (lumina, apă curentă, curățenie etc.) și să fie facturate de ofertant sau transferate pe numele achizitorului, după caz, contravaloarea acestora neputând depăși 750 lei/lună inclusiv TVA (indiferent de sezon). - Să se poată desfășura activități de birou fără a fi necesare investiții suplimentare din partea achizitorului. - Spațiul să fie luminat cu lumină naturală. - Spațiul să fie bine delimitat și să ofere posibilitatea securizării lui. - Să permită afișarea la loc vizibil, inclusiv pe ușa de acces a denumirii, însemnelor și elementelor de identitate vizuală ale proiectului. - Să nu existe restricții la intrarea în imobil pentru publicul care merge la sediul centrului (spațiului închiriat) - Să permită un acces ușor către drumul public, precum și accesul publicului în incinta spațiului. - Să fie situat intr-o zona centrală a orașului - Să aibă acces la baie si toaleta. - Să fie situat într-o zonă ușor accesibilă publicului Lipsa cerințelor minime dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. Tip și durată contract: contract de prestări servicii, perioada 02.04.2014 – 23.06. 2015 (15 luni) Valoarea estimată: Chirie: 2000 lei/luna inclusiv TVA Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Ofertele se depun pe loturi. Data și ora limită de depunere a ofertei: 01.04.2014, ora 12:00 Data și ora deschiderii/analizei ofertelor: 01.04.2014, ora 16:00 Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun la următoarea adresă: Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau la nr. de fax: + 40 21 410 87 34, persoană de contact Simona Colobanea.