Descriere lot procedura

BENEFICIAR Denumire: AQUA MUNDI STARS SRL-D Sediul: Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2 Nr. inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului: J36/165/2015 CUI: 34429636 Persoana de contact: Cucu Gabriel Telefon: 0727.739.635 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Programul Operational Competitivitate 2014 - 2020, Axa Prioritara 1 “Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare (CDI) in sprijinul competitivitatii economice si dezvoltarii afacerilor”, Actiunea 1.2.1 - „Stimularea cererii intreprinderilor pentru inovare prin proiecte de CDI derulate de intreprinderi individual sau in parteneriat cu institutele de CD si universitati, in scopul inovarii de procese si de produse in sectoarele economice care prezinta potential de crestere”, tip proiect – „Intreprinderi inovatoare de tip start-up si spin-off”, conform contract de finantare nr. 20/AXA 1 1.2.1 C/04.10.2017. Proiect: „Cercetarea, dezvoltarea si productia unui dispozitiv integrat pentru video asamblari - ImSTAR” Obiectul procedurii de achizitie publica: contract furnizare materii prime si materiale 1. Valoarea estimată a achizitiei este de 176.616,33 lei + TVA. Denumire si cantitati: LOT 1: - Circuite integrate memorii -220 buc - Circuite integrate logice -110 buc - Procesor-110 buc - Microchip-110 buc - Placa dezvoltare-110 buc - Carcasa ABS-110 buc - Placa prototip-110 buc - Senzor distanta-110 buc - Modul giroscop-110 buc - Placa de baza tip 1- 1 buc - Placa de baza tip 2 -109 buc Procedura se finalizeaza prin: Contract de furnizare Atribuirea contractului de servicii se va face pe baza criteriului „cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic”. Locul de livrare: Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2 . Tipul și durata contractului: - Contract de furnizare - Durata maxima a contractului de furnizare este de 7 luni plus perioada de garantie. - Termen maxim de livrare: a. 30.01.2018 pentru transa de livrare 1 • Circuite integrate memorii-20 buc • Circuite integrate logice-10 buc • Procesor-10 buc • Microchip-10 buc • Placa dezvoltare-10 buc • Carcasa ABS-10 buc • Placa prototip-10 buc • Senzor distanta-10 buc • Modul giroscop-10 buc • Placa de baza tip 1 -1 buc • Placa de baza tip 2-9 buc b. 30.06.2018 pentru transa de livrare 2: • Circuite integrate memorii-200 buc • Circuite integrate logice-100 buc • Procesor-100 buc • Microchip-100 buc • Placa dezvoltare-100 buc • Carcasa ABS-100 buc • Placa prototip-100 buc • Senzor distanta-100 buc • Modul giroscop-100 buc • Placa de baza tip 2-100 buc Procedura de atribuire aplicată: Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 din 2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicate de beneficiarii privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene Criteriu de selectie: Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic Calendarul procedurii: • Documentatia de atribuire si alte informatii si clarificari se pot obtine prin posta/curier rapid, prin e-mail sau personal, de la sediul societatii din Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2 sau de pe pagina web www.fonduri-ue.ro; • Data si ora limita de depunere a ofertei:15.12.2017 ora 12:00 la sediul societatii din Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2; • Solicitarile de clarificari se pot obtine pana la 12.12.2017, ora 12:00 de la sediul social al societatii din Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2 sau prin email la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; • Adresa la care se transmit ofertele si modalitatea de transmitere a acestora: Ofertele se transmit prin posta/curier rapid sau se depun personal la sediul societatii din Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2; • Deschiderea si inceperea evaluarii ofertelor se va face in 15.12.2017 ora 12:30 in prezenta comisiei de evaluare, la sediul societatii din Bucuresti, Bd. Carol I, nr 57, ap 1, sect. 2 • Semnarea contractului de furnizare se va face pana la data de 22.12.2017. In termen de maxim 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie. AQUA MUNDI STARS SRL-D, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informatii despre castigatorul contractului. Totodata, in data de 18.12.2017 toti ofertantii vor fi instiintati prin scrisori transmise prin email asupra ofertei castigatoare. Alte detalii referitoare la oferta: • Limba de redactare a ofertei: romana. Ofertele intocmite intr-o alta limba decat limba romana vor fi insotite de traduceri in limba romana • Valabilitatea ofertei: minim 60 de zile de la data deschiderii ofertei • Ofertele alternative: interzise • Pretul ofertei se va exprima in lei. • Oferta va fi semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii. Detalii suplimentare puteti obtine la persoana de contact: Cucu Gabriel, tel. 0727.739.635, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .