Descriere lot procedura

TITLU ANUNT PROCEDURA COMPETITIVA: Procedura Competitiva privind atribuirea contractului de executie LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII, INCLUSIV ECHIPAMENTE FUNCTIONALE în cadrul proiectului cu denumirea ”Modernizare si extindere imobil p (corp c1) cu schimbare de destinatie in unitate turistica tip pensiune,desfiintare cladiri anexa (c2,c3,c4), sistematizare si imprejmuire teren”, Cod SMIS 103688. DATE DE CONTACT BENEFICIAR PRIVAT SI DATE DESPRE PROIECT: TATIANA POLIS SRL, CUI 26776324, J29/487/2010, Sediul social: Str. Piscul Cainelui, Nr. 5, cod postal 106100, Oras Sinaia, Judetul Prahova. Persoana de contact: COJOCARU DUMITRU, Tel.: 0760297971, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Titlul proiectului: ”Modernizare si extindere imobil p (corp c1) cu schimbare de destinatie in unitate turistica tip pensiune,desfiintare cladiri anexa (c2,c3,c4), sistematizare si imprejmuire teren”, SMIS 103688, Nr. Contract de Finantare: 397/11.09.2017. SURSA DE FINANȚARE: Sursele de finanţare ale contractului ce urmează a fi atribuit: Fonduri nerambursabile (FEDR si bugetul national) SI Surse proprii. Valoarea totală estimată a contractului de executie lucrari este de 1.102.957,78 lei (fără TVA), la care se adaugă TVA în sumă de 209.561,98 lei = 1.312.519,76 lei (TVA inclus). Valoarea eligibila: 1.032.957,78 Lei (fara TVA);Valoarea neeligibila: 70.000 Lei (fara TVA). Valoarea neeligibila se refera la cap. 4.2 “Dotari” si este reprezentata de echipamentele functionale necesare prezentate in sectiunea II Specificatii tehnice din prezenta documentatie. OBIECTUL CONTRACTULUI: Executie lucrari de constructii si instalatii, inclusiv echipamente functionale pentru proiectul ”Modernizare si extindere imobil p (corp c1) cu schimbare de destinatie in unitate turistica tip pensiune, desfiintare cladiri anexa (c2,c3,c4), sistematizare si imprejmuire teren”. VALOARE ESTIMATA TOTALA: 1.102.957,78 lei (fără TVA), la care se adaugă TVA în sumă de 209.561,98 lei = 1.312.519,76 lei (TVA inclus). DURATA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE: 12 luni de la data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor. PROCEDURA APLICATA: In conformitate cu Ordinul nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, procedura aplicata este PROCEDURA COMPETITIVA. Persoana de contact: COJOCARU DUMITRU – Administrator si Manager de Proiect, Tel.: 0760297971, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Mai multe detalii privind procedura competitiva pot fi vizualizate in Documentatia incarcata in sectiunea Specificatii Tehnice si la link-ul: https://drive.google.com/uc?id=1TTSPzCsG0vzhIqDQ4evs6ecUQvx3NKib&export=download In cazul în care din diverse motive link-ul de descărcare nu funcționează, Documentația Tehnică va fi pusă la dispoziția persoanelor interesate printr-o solicitare transmisă la adresa de mail a beneficiarului privat: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Data limita pana la care se depun ofertele este: 20.12.2017, ora 1200