Descriere lot procedura

SC API Constructii-Investitii SRL cu sediul in Bucuresti, inregistrat la Registrul Comertului sub nr. J40/7802/1991, avand CUI 335502, anunta demararea procedurii de atribuire a contractului de furnizare utilaje de constructii in cadrul proiectului: “Cresterea competitivitatii SC A.P.I. Constructii Investitii SRL prin investitii in echipamente si utilaje”, cod SMIS 44488. Obiectul contractului: - furnizare de utilaje pentru constructii: buldoexcavator cu accesorii si incarcator frontal cu accesorii Valoare estimata contract: - 525.904,00 lei +TVA Durata contract: - 40 zile de la data semnarii de ambele parti (la care se adauga perioada de garantie) Sursa de finanţare a contractului: - FEDR + Bugetul naţional + fondurile proprii ale achizitorului Date de contact achizitor: - telefon: 021 225 4122 - interval orar : L-V - 8:30 – 16:30 - fax: 021 225 4478 - email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. - persoana de contact: Anica Negoita Locul principal de livrare: - Str. Salciei nr. 4, Paradisul Verde, sat Ostratu, jud. Ilfov, cod postal 077065 Procedura de atribuire aplicată: - procedura simplificata cf. ordin MFE nr. 1120/15.10.2013 Data limită pentru solicitarea clarificărilor: - 28.11.2013 Data limită pentru transmiterea clarificărilor: - 29.11.2013 Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: - SC API Constructii-Investitii SRL - Str. Salciei nr. 4, Paradisul Verde, sat Ostratu, jud. Ilfov, cod postal 077065 Data limită pentru depunerea ofertelor: - 04.12.2013, ora 14:00 Deschiderea ofertelor: - 04.12.2013, ora 15:00 Limba de redactare a ofertei: română Preturile unitare cuprinse in propunerea financiara vor fi stabilite in lei si nu vor include TVA. Ofertele se transmit/depun in original, semnate si stampilate conform cerintelor din fisa de date a achizitiei. Criterii de selectie si calificare a ofertelor: in conformitate cu Fisa de date a achizitiei Garantie de participare: solicitata Garantie de buna executie: solicitata