Descriere lot procedura

ANUNŢ DE INTENŢIE pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri de : Utilaje pentru construcţii prin procedura deschisă: procedură simplificată Programul Operaţional Sectorial “ Creşterea Competitivităţii Economice “ Co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumnevoastră” Programul Operaţional “ Creşterea Competitivităţii Economice( POSCCE) 2007-2013 Axa prioritară 1 „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie Domeniul major de intervenţie DM1.1 „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM” Operaţiunea: a) Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile A2-Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii Titlul proiectului: “Achiziţii de utilaje pentru modernizarea firmei” Contract nr. 4m/ 400036/2/06.09.2013 Cod SMIS: 42454 S.C. DASRICOM SRL Adresa: Str. Teiului,nr.6,bl.6,sc.C,et.1,ap.6,sat Podul Turcului,comuna Podul Turcului,judeţul Bacău, Persoană de contact: Dănuţ Spulber Telefon: 0234289500,0740311041,fax 0234289500,e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 1. Obiectul contractului: “Utilaje pentru construcţii” 2. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajelor de construcții este de 1.349.200,71lei + TVA, respectiv achiziția : - unui buldoexcavator a cărei valoare estimată este de 271.066,29 lei + TVA, - unui autogreder a cărei valoare estimată este de 747.512,37 lei + TVA, -unui compactor tandem autopropulsat a cărei valoare estimată este de 330.622,05 lei + TVA, 3. Legislatia apicabila a) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare; b) Ordinul Ministrului Afacerilor Europene nr. 1120 din 15 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 4. Criterii de eligibilitate 4.1) Situaţia personală a candidatului/ofertantului Declaraţii privind eligibilitatea ■ solicitat □ nesolicitat Declaraţia pe proprie răspundere privind eligibilitatea se va completa în conformitate cu modelul prezentat la Specificatiile tehnice (Formularul nr. 1). Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaraţie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 ■ solicitat □ nesolicitat Declaraţie completată în conformitate cu modelul prezentat în secţiunea “Formulare” la Specificatiile tehnice (Formularul nr. 2). Incadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/200 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificate constatatoare (inoriginal sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertei: ■ solicitat □ nesolicitat Cerinte obligatorii: a. Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane juridice romane); b. Certificat Fiscal emis de Consiliul Local privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) c. Persoanele juridice străine vor ataşa certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autorităţile legale competente din ţara în care este stabilit, care să ateste faptul că respectivul operator economic şi-a îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor şi taxelor către bugetul de stat, precum şi taxele locale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare din ţara în care este stabilit. Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data deschiderii ofertelor. Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie. Declaraţie privind calitatea de participant la procedură ■ solicitat □ nesolicitat Declaraţie privind calitatea de participant la procedură completată în conformitate cu modelul prezentat în secţiunea “Formulare” la Specificatiile tehnice (Formularul nr. 3). Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 14 din OUG nr. 66/2011 Modalitatea de îndeplinire Cerinta minimă obligatorie: Formularul 4 – în original În situaţia în care din documentele solicitate reiese că ofertantul se află în una din situaţiile prevăzute de art. 14 din O.U.G. nr. 66/2011, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie. Acest document se va prezenta, de ofertant, asociati subcontractanti sau terti sustinatori, dupa caz. Persoanele cu funcţie de decizie din partea achizitorului în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, precum si membrii comisie de evaluare sunt: Nume/Prenume Dănuţ Spulber,reprezentant legal Mirela Ghilasă, director financiar Ileana Suvac, specialist achiziţii publice Va fi exclus de la procedura de achiziţie ofertantul care: 1. nu a prezentat unul din documentele mentionate in Cap. 4. Pct. 4.1. 2. nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat. 3. este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege 4.2) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale (înregistrare) a) Persoane juridice/fizice române ■ solicitat □ nesolicitat Cerinta obligatorie: a) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, în copie, certificat „ conform cu originalul” b) Certificat constatator emis cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de la Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata sau document echivalent din tara de origine pentru persoanele juridice straine, în copie, certificat „ conform cu originalul „ b) Persoane juridice/fizice străine ■ solicitat □ nesolicitat Documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică sau de înregistrare/atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional. 4.3) Situaţia economico-financiară ■ solicitat □ nesolicitat Formularul 5 (Informatii generale) prezentat în secţiunea „Formulare” la Specificatiile tehnice Nivelul mediu al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin echivalentul in lei a preţului utilajului(utilajelor) pentru care ofertează,(calculat la cursul BNR din data inchiderii exercitiului financiar precedent). 5. PREZENTAREA OFERTEI 5.1) Limba de redactare a ofertei Oferta si documentele de calificare vor fi redactate în limba română si/sau engleza. 5.2) Perioada de valabilitate a ofertei Perioada de valabilitate a ofertelor este de 60 zile de la data depunerii ofertei. 5.3) Propunerea tehnica Ofertantul va elabora Propunerea tehnica astfel incat sa respecte cerintele prevazute in speciicaţiile tehnice . Utilajele oferite trebuie sa aiba configuratia completa asa cum este ceruta în specificaţiile tehnice. Totodata, in cadrul propunerii tehnice vor fi mentionate : Termenul de livrare si Perioada de garantie a produsului. 5.4) Oferta financiara Preţurile cotate de ofertant în propunerea financiară se vor conforma cu cerinţele specificate mai jos: >Oferta de preţ trebuie să acopere întregul contract, aşa cum este descris în prezentul anunţ. >Pretul contractului este ferm si nemodificabil pe toata durata de desfasurare a contractului. >Preturile sunt fara TVA si reprezinta valoarea utilajului pus in functiune la SC.DASRICOM SRL >Preţurile oferite trebuie să includă taxele şi impozitele datorate, precum şi oricare alte contribuţii solicitate prin lege pentru produsele importate. Preţurile propuse se consideră a fi preţuri finale şi nu sunt afectate de orice variaţie în impozitele, taxele şi / sau contribuţiile menţionate mai sus. Moneda ofertei : lei sau EURO Modul de prezentare a Propunerii financiare Ofertantul va prezenta Propunerea financiara, pentru Utilajul si serviciile solicitate in specificaţiile tehnice pe Formularul nr. 6. Nota: Pentru fiecare utilaj oferit se va completa cate un formular. 5.5) Modul de prezentare a ofertei Adresa la care se depune oferta: SC DASRICOM SRL, str. Teiului, nr. 6, bl.6,sc.C,et.1,ap.6 sat Podu Turcului,com. Podu Turcului, cod postal 607450, jud. Bacau, Romania. Ofertantul trebuie sa prezinte un exemplar al ofertei si al documentelor care o însoţesc, in original, si un exemplar incopie a acestora, indosariate sau legate. Originalul si copia trebuie sa fie tipărite sau scrise cu cerneala neradiabilă, vor avea toate paginile numerotate si vor fi semnate pagina cu pagina de reprezentantul autorizat / reprezentantii autorizaţi corespunzător sa angajeze ofertantul in procedura. Ofertantul are obligatia de a anexa un opis al documentelor prezentate. Ofertantul trebuie sa sigileze originalul si copia in plicuri separate marcand corespunzător plicurile cu “ORIGINAL” si, respectiv “COPIE”. Documentele de calificare, oferta tehnica si cea financiara vor fi prezentate in plicuri separate marcate corespunzator cu „DOCUMENTE DE CALIFICARE” (ORIGINAL) – (COPIE), „OFERTA FINANCIARA” (ORIGINAL) – (COPIE) si „OFERTA TEHNICA” (ORIGINAL)– (COPIE). Plicurile se vor introduce intr-un plic exterior, închis si netransparent. Plicurile interioare trebuie să fie marcate cu denumirea si adresa ofertantului. Plicul exterior trebuie sa fie marcat cu adresa beneficiarului si cu inscripţia “SELECTIE OFERTE UTILAJE DE CONSTRUCŢII IN ATENTIA D-LUI ADMINISTRATOR DĂNUŢ SPULBER A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 05.12. 2013 ORA 13:00”. Documentele care insotesc oferta: a. Ofertantul trebuie sa prezinte Scrisoarea de inaintare in conformitate cu Formularul nr. 7. Scrisoarea de inaintare va fi atasata plicului exterior si va fi stampilata cu data si ora depunerii ofertei. b. Fiecare oferta trebuie sa fie insotita de imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei autorizeaza persoana respectiva sa depuna si sa reprezinte operatorul economic la deschiderea ofertelor. Se va completa Formularul nr. 8. 5.6) Data limita de depunere a ofertelor Ofertele pot fi transmise prin posta sau depuse direct la sediul beneficiarului pana la data de 05.12.2013 , ora: 12.00 5.7) Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei Ofertantul are dreptul de a-si modifica sau de a-si retrage oferta numai înainte de data limita de depunere a ofertei si numai printr-o solicitare scrisa in acest sens; Pe plicul exterior se va marca obligatoriu inscriptia „ MODIFICARI ” . Oferta care este depusa/transmisa la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare sau care este primita de catre beneficiar dupa expirarea datei limita pentru depunere, va fi considerata oferta intarziata si va fi returnata 5.8) Deschiderea ofertelor Data, ora si locul deschiderii ofertelor 05 . 12.2013 ora: 13 13:00, la sediul SC DASRICOM SRL, str. Teiului, nr. 6, bl.6,sc.C,et.1,ap.6 sat Podu Turcului,com. Podu Turcului, cod postal 607450, jud. Bacau, Romania. Reprezentatii ofertantilor au dreptul de a fi prezenti la sedinta de deschidere. Ofertele vor fi deschise de către comisia de evaluare numita în scopul evaluării. Comisia de evaluare va întocmi un proces verbal al deschiderii ofertelor. Reprezentanţii ofertanţilor care sunt prezenţi vor fi invitaţi să semneze procesul verbal. Lipsa semnăturii unui ofertant de pe acest proces verbal nu invalidează conţinutul şi efectul procesului verbal de deschidere a ofertei. Cate o copie a procesului-verbal se distribuie tuturor ofertanţilor prezenti. 6. CRITERII DE ATRIBUIRE Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic Factor de evaluare : Pondere 1. Propunere financiară:30% 2. Propunere tehnică : 70 % Total :100% Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: P = (30% x F) + (70% x T) puncte, unde: P - Punctajul total F - punctajul obtinut ca urmare a evaluarii propunerii financiare T - punctajul obtinut ca urmare a evaluarii propuneriii tehnice F : PROPUNERE FINANCIARĂ Max.100pct. Preţul ofertei Preţul care se compară în vederea acordării punctajului este preţul total,în Euro,din propunerea financiară conform Formularului nr.7,exclusiv taxa pe valoarea adăugată a) Pentru cel mai scăzut dintre preţurile ofertelor (preţ ofertă minim),se acordă 100 puncte, Fmin (punctaj pentru preţul minim) b) Pentru alt preţ (n) decât cel prevăzut la lit.a) se acordă punctaj astfel: Fn= (preţ ofertă min/ preţ ofertă n)x 100 F= Fmin sau Fn, conform algoritmului de calcul precizat mai sus T : PROPUNERE TEHNICĂ max.100pct. T1:Specificaţie Tehnică max. 100pct. Se puncteaza indeplinirea cerintelor specificatiei tehnice care au alocate punctaje in descrierea tehnică a fiecarui produs. T1= suma punctelor obtinute ca urmare a indeplinirii cerintelor din specificaţia tehnică a fiecărui utilaj T= T1 Notă: Toate punctajele se calculează cu două zecimale. 7. NOTIFICAREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI În termen de 5 zile calendaristice de la semnarea semnarea contractului de achiziţie, S.C. DASRICOM SRL, va publica pe pagina web www.fonduri-ue.ro informaţii despre câştigătorul contractului. 8. Calendarul procedurii Data Publicarea anuntului de participare 26/11/2013 Punerea la dispozitia operatorilor economici a documentatiei pentru ofertanti 26/11/2013 Primirea de clarificari privind documentatia 02/12/2013 Data limita pentru primirea ofertelor 05/12/2013 ora 12.00 Deschiderea ofertelor 05/12/2013 ora 13.00 Evaluarea ofertelor 05/12/2013 ora 13.30 Semnarea contractului 09/12/2013