Tipul contractului: Furnizare
Locul livrarii: Str. A. I. Cuza, Bl. Romarta, ap. 102, mun. Craiova, jud. Dolj, Regiunea Sud Vest Oltenia.
Obiectul contractului
Prin proiect se propune achizitia de echipamente de tehnica dentara, respectiv LOT 3:
• Laptop (1 buc.) care va fi utilizat impreuna cu scanerul intraoral
Termenul de livrare a echipamentelor: maxim 8 luni
Durata contractului: 8 luni. Obligatiile furnizorului vor ramane in vigoare pana la expirarea perioadei de garantie acordata pentru bunuri
Perioada de garantie acordata echipamentelor: minim 36 luni de la data punerii in functiune a bunurilor
Valoarea estimata a contractului - LOT 3
Valoarea totala a LOTULUI 3: 11,136.03 lei, respectiv 13,251.88 lei inclusiv TVA
Documentatia Tehnica, inclusiv formularele, sunt atasate la prezenta procedura sub forma de arhiva ECHIPAMENTE TEHNICA DENTARA.
In situatia in care din diverse motive documentatia nu poate fi descarcata, Documentatia Tehnica va fi pusa la dispozitia persoanelor interesate printr-o solicitare transmisa la adresa de mail a Beneficiarului privat:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Surse de finantare: Fonduri nerambursabile (FEDR si bugetul national) si surse proprii. Proiectul este finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
Adresa la care se depun ofertele este ETADENT S.R.L.
Str. Bulevardul Carol I nr. 1, Bloc 17D, Scara 1, Municipiul Craiova, judetul Dolj, cod postal 200692, România
Date de contact: Tel. 0721210472/ Fax 0350 806 437
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Data limită până la care se depun ofertele este: 17.11.2017, ora: 16.00