Descriere lot procedura

Firma Expert Consulting Nistor SRL cu sediul în Târgoviște, Str. Revoluției, Bloc D6, Et. 2, Ap. 8, Județ Dâmbovița, vă invită să participaţi la procedura competitivă de achiziție echipamente în cadrul proiectului cu titlul Dezvoltarea unui domeniu nou de activitate în cadrul microîntreprinderii, Cod SMIS 104127, proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, Apelul de proiecte 2.1A/2016 Microîntreprinderi. 1. Beneficiar privat (Achizitor): EXPERT CONSULTING NISTOR SRL ; 2. Obiectul contractului: livrarea, montarea și punerea în funcțiune a următoarelor echipamente:  buldoexcavator – 1 buc.  buldoexcavator – 1 buc. Potențialii ofertanţii pot depune o ofertă pentru acestea cu condiţia livrării întregi cantităţi de echipamente menţionate mai sus pentru acest contract de furnizare. 3. Locația de livrare: Municipiul Târgoviște, Str. Poet Gr. Alexandrescu, Nr. 46A, Județ Dâmbovița. 4. Tip contract: furnizare ; 5. Durata contract: maxim 7 luni de la încheierea contractului de furnizare. 6. Termen de livrare: maxim 15 zile calendaristice de la plata avansului pentru fiecare echipament. Livrarea echipamentelor se va face în termenul maxim de livrare prezentat și numai după transmiterea comenzii achizitorului către furnizor. 7. Valoarea estimata a achiziției este de 662.679 lei fără TVA, echivalent a 148.900 Euro (curs lei/euro: 4,4505 lei). Defalcarea prețurilor echipamentelor care se doresc a fi achiziționate:  Buldoexcavator – 1 buc. – 311.535 lei fără TVA, echivalent a 70.000 Euro fără TVA  Buldoexcavator – 1 buc. – 351.144 lei fără TVA, echivalent a 78.900 Euro fără TVA 8. Procedura aplicata: procedura competitivă aplicabilă solicitaților / beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284 / 2016; 9. Analiza ofertelor și elaborarea notei justificative: După expirarea datei limită de primire a ofertelor beneficiarul privat va compara ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele publicate și va alege oferta care îndeplinește cerințele tehnice și prezintă avantaje față de acestea, la un raport calitate / preț competitiv. Beneficiarul privat va elabora Nota justificativă de atribuire. În nota justificativă de atribuire se vor prezenta avantajele tehnice şi financiare care motivează alegerea, raportat la cerinţele solicitate. Avantajele tehnice şi financiare care motivează alegerea se raportează exclusiv la informaţiile prezentate în ofertă/răspunsurile la clarificările solicitate. 10. Data si ora limita de depunere a ofertei: 08/11/2017, ora 12:00 la adresa : Expert Consulting Nistor SRL, Municipiul Târgoviște, Str. Revoluției, Bloc D6, Etaj 2, Ap. 8, Județ Dâmbovița; Persoană de contact: NISTOR Ion cu următoarele date de corespondență Telefon 0722 650 050; Email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; În cadrul Documentului anexat acestui anunț "Specificații tehnice pentru atribuirea contractului de furnizare" se regăsesc informații detaliate, necesare pentru elaborarea ofertei în vederea participării la această procedură.