Descriere lot procedura

Data: 18.10.2017 Anunț de participare la procedura de atribuire a Contractului de achiziție „LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” Proiect: “ Sisteme de Simulare a Realității Virtuale si Testare componente fizice în Mediu Simulat Virtual - instrument de înaltă tehnologie utilizat în dezvoltarea noilor modele de vehicule - SSRV - TMSV „ • Nume, adresa, număr de telefon, e-mail al beneficiarului: RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE cu sediul in Voluntari, b-dul Pipera, nr. 2/III, North Gate Business Centre, județul Ilfov, cod poștal 077190, având CUI: 18765472, lansează Apel de oferte pentru achiziția de lucrări de construcții „ LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” în vederea implementării proiectului “Sisteme de Simulare a Realității Virtuale si Testare componente fizice în Mediu Simulat Virtual - instrument de înaltă tehnologie utilizat în dezvoltarea noilor modele de vehicule - SSRV - TMSV„ • Obiectul contractului de achiziție lucrări de construcții „ LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” • Locația lucrării / Amplasament : Renault Technologie Roumanie S.R.L., Centrul Tehnic Titu, Strada Aviatorilor, nr. 1, Oraș Titu, județul Dâmbovița, cod 135500, Romania, clădirea A09 • Tipul, durata, termenul de execuție, durate de execuție, termenele de facturare și plată ale contractului : - contract de achiziție lucrări de construcții; - durata contractului de lucrări este de 24 săptămâni - termenul de execuție lucrări este de 14 săptămâni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. - durate de execuție, în concordanță cu „Macroplanning estimativ lucrări” (Anexa 5) „LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” luând în considerare termenul de finalizare impus de către beneficiarul privat. • Termene de facturare şi de plată: Plata se va face în baza facturilor, situațiilor de lucrări și a FSR-urilor prezentate de către executant achizitorului. Facturile pot fi emise lunar funcție de avansarea lucrărilor. Situațiile de lucrări vor fi semnate de executant, dirigintele de șantier si beneficiar privat. Fisa de Situații Realizări (FSR) va trebui să fie semnată de ambele părți, respectiv de executant si beneficiar privat. Factura se va emite după aprobarea Situațiilor de lucrări și a FSR-urilor. Ultima factură va fi de minimum 20% din valoarea contractului și se va prezenta după semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, fără rezerve. Plata va fi făcută in termen de 45 zile calendaristice de la emiterea facturii. • Valoarea estimată a contractului achiziție lucrări de construcții „LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” : 2 013 294,49 lei fără TVA. • Procedura de achiziție: Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene ( Monitorul Oficial al României nr. 618/12.08.2016 ). • Ce trebuie sa conțină răspunsul 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, cu maxim 30 de zile înaintea deschiderii ofertelor, în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este executant de lucrări cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piața execuție lucrări similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Notă: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. 2. Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situațiile descrise la art.14 și art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Notă: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. Neacceptarea „Declarației pe proprie răspundere” conduce la descalificarea operatorului economic. 3. Informații privind asocierea/ subcontractarea Mai mulți operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligați sa își legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părți din contractul de achiziție pot fi îndeplinite de unul sau mai mulți subcontractanți. a) Completare Formularul nr.2 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție, în original b) Completare Formularul nr.3 - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora, în original c) Completare Formularul nr.4 - Declarație privind subcontractanții, în original La încheierea contractului, daca este cazul, ofertantului câștigător i se va solicita să prezinte copii lizibile „conform cu originalul” după următoarele documente : - contract de asociere - contractele încheiate cu subcontractanții, în cazul în care părți din contractul de achiziție urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulți subcontractanți Beneficiarul privat are dreptul de a solicita ofertantului câștigător, înainte de semnarea contractului, prezentarea documentului in original sau copie legalizata. 4. Împuternicire pentru semnatarul ofertei (dacă este cazul) - Formularul nr. 5, în original • In situația in care oferta nu este semnată de reprezentantul legal, se va atașa la oferta și împuternicirea (Formular nr. 5), emisă de către reprezentantul legal, așa cum este menționat in Certificatul constatator, conform pct. 1, persoanei ce va semna oferta. • Neconformitatea împuternicirii pentru semnatarul ofertei conduce la descalificarea acesteia. 5. Formularul nr.6 – Scrisoare de înaintare. Plicul care conține documentele ofertei tehnice si financiare, va fi însoțit de Scrisoarea de înaintare, separat de plic. (nu in interiorul plicului) 6. Oferta financiară. Oferta financiară va fi elaborată in conformitate cu cerințele prevăzute în PROIECT TEHNIC (P.T.) SI DETALII DE EXECUȚIE (D.E.) și în Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu” si in plus prețul, va fi defalcat astfel: a) Conform Centralizator - Devize de lucrări (cantități și prețuri) pentru toate loturile tehnice (formulare și atașamente) b) Perioada de valabilitate a ofertei -Propunerea financiară va conține: • Formularul de ofertă – Formularul nr.7 • Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 • Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 • Listele de cantități de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 • Lista cu cantități de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări -Formularul F4, numai unde este cazul, conform Proiect Tehnic • Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5, numai unde este cazul, conform Proiect Tehnic • Listele cuprinzând consumurile de resurse materiale – C6 deviz, • Listele cuprinzând consumurile cu mana de lucru – C7 deviz, • Listele cuprinzând consumurile de ore de funcționare a utilajelor – C8 deviz, • Listele cuprinzând consumurile privind transporturile – C9 deviz, Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel încât aceasta sa furnizeze toate informațiile solicitate. Ofertantul își va pregăti propunerea financiara ținând cont de următoarele: a) prezentarea, in propunerea financiara, a unui preț superior valorii estimate în prezenta documentație, respectiv fondurilor ce pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziție, conduce la respingerea ofertei ca fiind inadmisibilă; b) oferta va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de execuția categoriilor de lucrări prevăzute in Listele de cantități, întocmirea Instrucțiunilor de întreținere si exploatare, etc; c) ofertantul va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de protejarea mediului, conform normelor legale, precum si cele legate de refacerea cadrului natural după finalizarea lucrărilor; d) ofertantul va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de procurarea, transportul, depozitarea si punerea in opera a materialelor si echipamentelor necesare funcționarii obiectului contractului ; e) ofertantul are obligația să-și însușească toate prevederile din Proiectul Tehnic; f) prețul contractului este forfetar, ferm si nerevizuibil si nu se ajustează. 7. Oferta tehnică: Caracteristicile tehnice ofertate, serviciile oferite și alte informații solicitate în conformitate cu Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu” -Propunerea tehnică : Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerințele prevăzute în Proiect tehnic (P.Th.) si Detaliile de execuție (D.E.) și în Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu”. Neîndeplinirea oricărui criteriu eliminatoriu din Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu” constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inadmisibilă. 8. Contract/comandă de lucrări însușit (Anexa 1) Se va prezenta Formularul de contract/comandă însușit (semnat și ștampilat pe fiecare pagină si completat pe prima pagina cu datele operatorului economic), în original Neacceptarea contractului prezentat, conduce la descalificarea ofertei. 9. Condiții generale de cumpărări GRUP RENAULT ROMANIA, versiunea 2009 (Anexa 2) 10. Acord de confidențialitate (Anexa 3) 11. Sistem de management al calității : Ofertantul trebuie sa dețină certificat ISO 9001:2008 (certificarea sistemului de management al calității) si ISO 14001:2005 (certificarea sistemului de management al mediului), în domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acceptă certificate în curs de atestare. Se va atașa copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul” după certificat sau, după caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenți (străini): vor prezenta certificatele/ documentele relevante, in copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, însoțite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa îndeplinească aceasta cerința pentru partea din contract pe care o realizează. În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal, se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta (Formularul nr. 5, în original). Oferta se va introduce într-un pachet sigilat, care va fi inscripționat cu următoarele informații: - numele si adresa beneficiarului privat, in atenția d-lui Florin AMZA; - numele si adresa ofertantului; telefon si fax/mesagerie electronică; - Mențiunea: Pentru procedura de atribuire a contractului de achiziție lucrări de construcții „LOT 3 : Construcţii CAVE + HIL - modificare clădire în scopul integrării CAVE şi HIL” „A nu se deschide înainte de 13.11.2017, ora 10:00” Oferta va fi depusă într-un exemplar original și o copie. Limba română este limba oficială, în care ofertele şi documentele însoțitoare vor fi transmise. Documentele în altă limbă pot fi depuse doar însoțite de traducerea autorizată in limba română. Oferta financiară va fi exprimată in lei, cu 2 zecimale. Perioada de valabilitate a ofertei este minim 90 zile de la data deschiderii. Orice ofertă cu valabilitate mai mică va fi respinsă ca neconformă. • CRITERIUL DE ATRIBUIRE Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate-preț conform Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu” În caz de egalitate de puncte, va fi aleasă câștigătoare, oferta cu valoarea cea mai mică, în conformitate cu punctajul obținut în urma aplicării Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu”. Data şi ora limită de depunere a ofertei: 10.11.2017, ora 12:00, la sediul secundar al societății: Strada Aviatorilor, nr. 1, Oraș Titu, județul Dâmbovița. Oferta va fi însoțită de o Scrisoare de înaintare – Formularul nr.6. Plicul care conține documentele ofertei tehnice si financiare va fi însoțit de Scrisoarea de înaintare, separat de plic. • Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la data: 24.10.2017 • Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 30.10.2017. • Raspunsurile la Solicitările de clarificări primite de la operatori economici se redactează şi se postează în limba română pe pagina web https://www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii privati” in cadrul anuntului de participare. Proiectul este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională și din Bugetul de stat, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 1 Cercetare, dezvoltare tehnologică și inovare (CDI) în sprijinul competitivității economice și dezvoltării afacerilor, Acțiunea 1.1.1 - Mari infrastructuri de CD Tip de proiect - Investiții pentru departamentele de CD ale întreprinderilor Nume persoană de contact : Florin AMZA Funcție: ŞEF PROIECT IMOBILIARE Tel. +40 745 349651 ; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. De luni pana vineri, intre orele 08:00 - 15:00 PRECIZARE: Deoarece site-ul www.fonduri-ue.ro permite atașarea in secțiunea Specificații a unui fișier de maximum 10MB, ANEXA - PROIECT TEHNIC (P.T.) SI DETALII DE EXECUȚIE (D.E.) poate fi descărcată de la următoarea adresă : http://www.gruprenault.ro/despre-noi/anunturi-publice/documente-achizitii-si-licitatii DOCUMENTE ACHIZITII -> ANEXA -PROIECT TEHNIC-DETALII EXECUTIE-LOT 3 CONSTRUCTII CAVE+HIL -> Download Documente atașate : 1. Declarație pe proprie răspundere - Formularul nr.1. 2. Informații privind asocierea/ subcontractarea a) Completare Formularul nr.2 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție, în original b) Completare Formularul nr.3 - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora, în original c) Completare Formularul nr.4 - Declarație privind subcontractanții, în original 3. Împuternicire pentru semnatarul ofertei (dacă este cazul) - Formularul nr.5, în original 4. Formularul nr.6 – Scrisoare de înaintare 5. Oferta financiară : • Formularul nr.7 – Formular de oferta • Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 • Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 • Listele de cantități de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 • Lista cu cantități de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări - Formularul F4, numai unde este cazul, conform Proiect Tehnic • Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5, numai unde este cazul, conform Proiect Tehnic 6. Propunerea tehnică: Caracteristicile tehnice ofertate, serviciile oferite și alte informații solicitate în conformitate cu Anexa 4 - „Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu” 7. Contract/comandă de furnizare însușit (semnat) (Anexa 1) 8. Condiții generale de cumpărări GRUP RENAULT ROMANIA, versiunea 2009 (Anexa 2) 9. Acord de confidențialitate (Anexa 3) 10. Criterii tehnico-economice de selecție furnizori Lot 3: Construcții CAVE + HIL - Modificare clădire in scopul integrării CAVE si HIL Renault Technologie Roumanie, Centrul Tehnic Titu (Anexa 4) 11. Macroplanning estimativ lucrări (Anexa 5) Documentele vor fi depuse in 2 exemplare, un original si o copie, de asemenea este obligatorie transmiterea acesteia in format electronic (CD/USB sticks, arhivarea informatică a documentelor, se va face doar in format .zip). RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE