Descriere lot procedura

Anunț privind lansarea procedurii competitive deschise pentru atribuirea contractului de furnizare „Echipamente TIC, aplicatii software/licente necesare realizării unei platforme unificate inovative de securitate cibernetică si servicii de pregatire a personalului” • Denumire proiect: “PLATFORMĂ UNIFICATA INOVATIVĂ DE SECURITATE CIBERNETICĂ” • Finantare: Programul Operaţional Competitivitate 2014 – 2020, Axa Prioritară 2: "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă" Obiectiv specific 2.2.:„Creşterea contribuţiei sectorului TIC pentru competitivitatea economică” Acţiunea 2.2.1:„Sprijinirea creşterii valorii adăugate generate de sectorul TIC şi a inovării în domeniu prin dezvoltarea de clustere” Contract de finantare nr. 4 din 25.05.2017 • Beneficiar: AEGO BUSINESS CONSULTING SRL, in calitate de beneficiar privat, cu sediul in oraș Voluntari, Bd. Pipera, nr. 1-Ia, CLĂDIREA INTEGRAL BUSINESS CENTER, CORP A,BIROUL NR.2, Etaj 7, județul Ilfov, cod poștal 077190, având CUI: RO 29529299. • Obiectul contractului: Furnizare de Echipamente hardware IT, aplicatii software/licente necesare realizării unei platforme unificate inovative de securitate cibernetică si servicii de pregatire a personalului. • Locul de livrare: Aego Business Consulting SRL, punct de lucru din str. Elipsei nr. 1, parter, biroul PA 39, municipiul Ploiești, jud. Prahova. • Tipul si durata contractului: - contract de furnizare, bazat pe comenzi emise de Achizitor; - comenzile pot fi plasate de către Achizitor pentru unul sau mai multe echipamente hardware/ aplicatii software/ licente, ținând cont de termenele de livrare propuse de Ofertant pentru fiecare echipament/aplicatie software/licenta în oferta tehnică/graficul de livrare; - termenul de livrare a echipamentelor este de: -maximum 4 luni de la data emiterii comenzilor lansate de beneficiar pentru echipamente hardware; -maximum 7 luni de la data emiterii comenzilor lansate de beneficiar pentru aplicatii software/ licente; -maxim 30 de zile de la data emiterii comenzii lansate de beneficiar pentru servicii de pregatire a personalului caruia ii este destinat platforma -maxim 30 de zile de la data emiterii comenzii lansate de beneficiar pentru servicii de pregatire a personalului care va asigura mentenanta platformei Contractul de furnizare va înceta să producă efecte după expirarea perioadei de garanție a tuturor echipamentelor/ aplicatiilor software/licentelor livrate, conform comenzilor emise de Achizitor. • Condiții de livrare, montare și punere in funcțiune: - livrare cu proces-verbal de recepție în termen de: -maximum 4 luni de la data emiterii comenzilor lansate de beneficiar pentru echipamente hardware; -maximum 7 luni de la emiterii comenzilor lansate de beneficiar pentru aplicatii software/ licente; -maxim 30 de zile de la data emiterii comenzii lansate de beneficiar pentru servicii de pregatire a personalului caruia ii este destinat platforma -maxim 30 de zile de la data emiterii comenzii lansate de beneficiar pentru servicii de pregatire a personalului care va asigura mentenanta platformei - livrările se vor efectua în baza comenzilor ferme emise de către Achizitor și conform termenelor de livrare propuse de Ofertant în propunerea tehnică/ graficul de livrare; - montarea și punere in funcțiune a echipamentelor TIC/ instalarea aplicatiilor software / licentelor se va face în maximum 30 zile de la data livrării fiecărui echipament/licenta software, conform graficului de livrare furnizat de Ofertant; • Valoarea estimată a contractului de achiziție echipamente TIC, aplicatii software/licente necesare realizării unei platforme unificate inovative de securitate cibernetică si servicii de pregatire a personalului este de 5.268.355,00 lei, la care se adauga TVA, conform prevederilor legale in vigoare. • Răspunsul ofertantului trebuie să includă următoarele documente: 1. Propunerea tehnică, în conformitate cu specificațiile prevăzute în Anexa 1 (Specificații tehnice) la prezentul Anunț. Este obligatorie respectarea tuturor cerințelor minimale impuse prin acest document. Propunerea tehnica va fi însoțită de documentație tehnică de specialitate emisă de către producătorii echipamentelor ofertate (în speță, fișe de producător sau documente echivalente), astfel încât Beneficiarul să poată urmări cu ușurință conformitatea produselor ofertate. Ofertarea se va face integral, pentru toate produsele solicitate și în configurația solicitată. Nu este permisă ofertarea parțială și nici nu sunt permise oferte alternative. Ofertele care nu cuprind toate produsele cu toate accesoriile solicitate vor fi descalificate. Ofertanții care depun oferte alternative vor fi descalificați. 2. Grafic de livrare. Acesta va fi elaborat de către Ofertant, având în vedere condițiile impuse de prevederile cuprinse în Anunțul de participare, Anexa 1 (Specificații tehnice) și modelul Contractului de furnizare. Se va propune un termen de livrare pentru fiecare echipament/ aplicatie software – licenta în parte, în mod distinct. 4. Cerinte privind situatia personala a Ofertantului Ofertantul trebuie sa isi demonstreze situatia personala, si anume trebuie sa demonstreze ca nu se afla intr-una din situatiile ce determina excluderea de la prezenta Procedura competitiva deschisa – Formularul 10 Pentru a-si demonstra situatia personala Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se afla intr-una din situatiile ce determina excluderea de la prezenta Procedura competitiva deschisa. Sunt exclusi de la participarea la prezenta Procedura competitiva deschisa Ofertantii care: a) se afla in stare de faliment sau fac obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciara, au incheiat concordate judiciare, si-au suspendat activitatea economica sau fac obiectul unei proceduri in urma acestor situatii sau se afla in situatii similare in urma unei proceduri similare prevazute de legislatia sau de reglementarile nationale; b) acestia sau persoanele care au putere de reprezentare, decizie sau control asupra lor au fost condamnati printr-o hotarare cu valoare de res judicata a unei autoritati competente a unui stat membru pentru un delict legat de conduita lor profesionala; c) au comis in conduita lor profesionala greseli grave, demonstrate prin orice mijloace pe care AEGO Business Consulting le poate justifica; d) acestia sau persoane cu putere de reprezentare, decizie sau control asupra lor au fost condamnati printr-o hotarare cu valoare de res judicata pentru frauda, coruptie, participare la o organizatie criminala, spalare de bani sau participare la orice alte activitati ilegale in detrimentul intereselor financiare ale Uniunii. Literele b) si d) nu se aplica in cazul in care Ofertantii pot demonstra ca au fost adoptate masuri corespunzatoare impotriva persoanelor cu putere de reprezentare, decizie sau control care fac obiectul hotararii mentionate la litera b) sau d). De asemenea, in cazul in care Ofertantul va avea subcontractanti, fiecare subcontractant trebuie sa isi demonstreze situatia personala prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu se afla intr-una din situatiile ce determina excluderea de la prezenta procedura 3. Cerinte referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Ofertantul – Operator economic sau grup de Operatori economici trebuie sa demonstreze ca sunt autorizati, conform prevederilor legislative in tara de origine, sa ofere in mod licit pe piata bunurile ce fac obiectul prezentei Proceduri competitive deschise prin demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale. Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) Ofertantul va prezenta: • Certificat constatator in original, sau copie lizibila dupa original („in conformitate cu originalul”), sau emis in format electronic cu semnatura electronica si pe suport electronic sau orice alt document echivalent, emis de Oficiul Registrului Comerţului (sau alta institutie echivalenta in tara de origine a Operatorului economic). Ofertanții nerezidenți vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenență din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, însoțite de traducerea autorizată in limba română. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Din certificatul constatator sau documentul echivalent trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului Operator economic, in vederea verificarii corepondentei dintre obiectul contractului si codul CAEN al Ofertantului. Notă: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a Ofertelor. 4. Cerinte referitoare la evitarea conflictului de interese Pe parcursul aplicarii acestei Proceduri competitive deschise, beneficiarul privat are obligatia de a lua toate masurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese şi anume a situaţiei în care există legături între structurile acţionariatului beneficiarului şi Ofertanţii acestuia, inclusiv subcontractantii acestora, între membrii comisiei de evaluare şi Ofertanţi, inclusiv subcontractantii acestora sau în care Ofertantul câştigător deţine pachetul majoritar de acţiuni sau parti sociale în cadrul a doi sau mai multi Operatori economici participanti la aceasta Procedura competitiva deschisa. In acest sens, in conformitate cu art. 15 din OUG 66/2011, Ofertantul are obligatia de a depune in cadrul acestei Proceduri competitive deschise, ca parte a Ofertei, o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu a incalcat prevederile referitoare la conflictul de interese. Declarație pe proprie răspundere privind conflictul de interese din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situațiile descrise la art. 14 și art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Nota: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. Neacceptarea Declarație pe proprie răspundere conduce la descalificarea acesteia. 5. Informații privind asocierea/ subcontractarea Mai mulți operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comună, fără a fi obligați sa își legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părți din contractul de achiziție pot fi îndeplinite de unul sau mai mulți subcontractanți. a) Completare Formularul nr.2 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție, în original b) Completare Formularul nr.3 - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora, în original c) Completare Formularul nr.4 - Declarație privind subcontractanții, în original La încheierea contractului, ofertantului câștigător i se va solicita să prezinte, daca este cazul: - acord de asociere autentificat; - contractele încheiate cu subcontractanții, în cazul în care părți din contractul de achiziție urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulți subcontractanți. Notă: În cazul unei asocieri, Formularele 2, 3 și 4 vor fi completate doar de liderul asocierii. 6. Împuternicire pentru semnatarul ofertei (dacă este cazul) - Formularul nr. 5, în original • In situația in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal, se va atașa la oferta si împuternicirea (Formularul nr. 5), acordată de către acesta persoanei care va semna oferta. • Neconformitatea împuternicirii pentru semnatarul ofertei conduce la descalificarea acesteia. 7. Formularul nr. 6 – Scrisoare de înaintare 8. Oferta financiara. Oferta financiara va fi elaborată în conformitate cu cerințele din Specificațiile Tehnice (Anexa 1) si va cuprinde: a) Prețul echipamentelor/ aplicatiilor software – licente / instruire (Formularul nr. 7 – oferta financiara si centralizator de prețuri) b) Perioada de valabilitate a ofertei Oferta selectată va fi cea care prezinta cele mai multe avantaje pentru realizarea obiectivelor proiectului, conform prevederilor prezentei documentatii. 10. Contract de furnizare/ formular de comandă însușit (Anexa 2) Se va prezenta Formularul de contract/comandă însușit (semnat și ștampilat pe fiecare pagină si completat pe prima pagina cu datele operatorului economic), în original. Neacceptarea contractului prezentat conduce la descalificarea ofertei. 11. Acord de confidențialitate (Anexa 3) 12. Grila de evaluare tehnico-economică (Formularul nr. 8) 13. Declarația de acceptare a condițiilor contractuale (Formularul nr. 9) 14. Fișele/documentațiile echipamentelor ofertate, emise de producători, în format electronic (CD, stick USB etc.). Acestea sunt acceptate atât în limba română cât și în limba engleză. Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute in Anexa 1 – Specificații tehnice. Oferta de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa 1– Specificații tehnice sau care nu satisfac cerințele prezentului anunț de participare va fi respinsă. Fiecare filă a ofertei va fi numerotată și semnată de către reprezentantul autorizat al ofertantului. În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta (Formularul nr. 5, în original). Oferta se va introduce într-un pachet sigilat, care va fi inscripționat cu următoarele informații: - numele si adresa beneficiarului privat; - numele si adresa ofertantului; telefon si fax/e-mail; - Mențiunea: Pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare echipamente TIC, aplicatii software/licente necesare realizării unei platforme unificate inovative de securitate cibernetică si servicii de pregatire a personalului. Oferta va fi depusă într-un exemplar original. Limba sau limbile in care ofertele si documentele însoțitoare vor fi transmise: Limba română este limba oficiala. Documentele in altă limbă pot fi depuse doar însoțite de traducerea in limba română, cu excepția fișelor/documentațiilor echipamentelor ofertate (care pot fi prezentate in limba română sau limba engleza) Oferta financiara va fi exprimată in LEI. Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 120 zile de la termenul limită de depunere. Orice ofertă cu valabilitate mai mică va fi respinsă ca neconformă. • ELEMENTE DE DEPARTAJARE Oferta stabilită ca fiind câștigătoare va fi acea oferta care îndeplinește cerințele solicitate în cadrul anunțului de participare și Anexa 1 - Specificații tehnice, și are cel mai bun raport calitate-preț. Elementele de departajare sunt cele stabilite în grila de evaluare tehnico-economică (Formularul nr. 8). • Data si ora limită de depunere a ofertei: 21.07.2017, ora 12:00, la sediul societății: oraș Voluntari, Bd. Pipera, nr. 1-Ia, CLĂDIREA INTEGRAL BUSINESS CENTER, CORP A,BIROUL NR.2, Etaj 7, județul Ilfov, cod poștal 077190. Oferta va fi însoțită de o Scrisoare de înaintare – Formularul nr. 6. • Ofertanții pot solicita informații şi clarificări până la data: 17.07.2017, la sediul societății: oraș Voluntari, Bd. Pipera, nr. 1-Ia, CLĂDIREA INTEGRAL BUSINESS CENTER, CORP A,BIROUL NR.2, Etaj 7, județul Ilfov, cod poștal 077190, Persoană de contact: Culcescu Elena Mihaela, Director Proiect, Tel. 40726.199.669;e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ; Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ;. De luni pana vineri, intre orele 10:00 – 17:00. • Termenul limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 19.07.2017. • Raspunsurile la Solicitările de clarificări primite de la operatori economici se redactează şi se postează în limba română pe pagina web https://www.fonduri-ue.ro, sectiunea „Achizitii privati” in cadrul anuntului de participare. Proiectul este cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională și din Bugetul de stat, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 2, Obiectivul specific 2.2, Prioritatea de investiții 2b, acțiunea 2.2.1 ”Sprijinirea creșterii valorii adăugate generate de sectorul TIC și a inovării în domeniu prin dezvoltarea de clustere” Nr. de inregistrare On-line: 22, cod SMIS 115549.