Descriere lot procedura

Nr. Ieșire 10.23.15.27/2.3S din 23.10.2015 ANUNȚ DE PARTICIPARE I: ACHIZITORUL I.1) Denumire, adrese și punct(e) de contact Denumire: QUANTA RESURSE UMANE SRL Adresa: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Localitate: București Cod Poștal: 040231 Țara: România Puncte de contact: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Persoana de contact: Ilinca Cercel Telefon: +4021.336.39.61 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +4021.336.39.63 ALTE INFORMAȚII ȘI/SAU CLARIFICĂRI POT FI OBȚINUTE DE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior în intervalul orar 10.00 – 16.00. DATA PUBLICĂRII ANUNȚULUI: 23.10.2015, pe pagina web www.fonduri-ue.ro DATA ȘI ORA LIMITĂ DE PRIMIRE A SOLICITĂRILOR DE CLARIFICĂRI: Data limită: 29.10.2015 Ora limită: 16:00 DATA LIMITĂ DE TRANSMITERE A RĂSPUNSULUI LA CLARIFICĂRI: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitărilor de clarificări, dar în orice caz până la data de 30.10.2015, pentru ultimul set de solicitări de clarificări. SPECIFICATIILE TEHNICE ȘI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE POT FI OBȚINUTE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior OFERTELE TREBUIE TRANSMISE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior I.2) Principala activitate sau activități ale achizitorului Societate comercială cu răspundere limitată Activitate: Cod CAEN – 7810 Activități ale agențiilor de plasare a forței de muncă Achizitorul achiziționează în numele altor autorități contractante NU I.3) Sursa de finanțare CONTRACT DE FINANȚARE POSDRU/164/2.3/S/139944 semnat cu Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est - 95% - fonduri comunitare și bugetul național; - 5% - surse proprii. După caz, proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritară nr. 2 - Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii Domeniul major de intervenție 2.3 - Acces și participare la formare profesională continuă Proiectul “AEROCALIFICARE - Competitivitate și Sustenabilitate în Sectorul Aeronautic prin Calificare Profesională Inovativă” I.4) Forma juridică Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i s-ar putea atribui contractul: Asociere în participație conform art. 1949 si urm. din Codul Civil II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de organizare evenimente (schimb de experiență la nivel național și conferința finală a proiectului) II.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Contract de servicii Locul prestării serviciilor: Valea Prahovei (Sinaia, Predeal, Bușteni sau Azuga) sau Brașov (inclusiv Poiana Brașov) conform Specificațiilor tehnice II.1.3) Procedura se finalizează prin Contract de servicii. II.1.4) Durata contractului De la data semnării contractului până la data de 15.12.2015 II. 1.5) Descrierea succintă a contractului Prestare servicii de organizare evenimente (organizarea conferintei finale a proiectului si organizarea schimbului de experienta la nivel national) conform specificațiilor tehnice. II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile) 79952000-2 Servicii pentru organizare evenimente II.1.7) Valoarea totală estimată a contractului fără TVA 247.977,98 Lei. II.1.7) Oferte alternative sunt acceptate Nu II.2) Cantitatea sau scopul contractului II.2.1) Total cantități (se vor include după caz, suplimentări de cantități și opțiuni, dacă există) Conform specificațiilor tehnice II.2.2) Opțiuni Nu II.2.3) Ajustarea prețului contractului Nu II.3) Condiții specifice contractului II.3.1) Contract rezervat Nu II.3.2) Altele Nu III: PROCEDURA III.1) Procedura selectată Procedura simplificată: Procedura simplificată conform Ordinului 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. III.2) Legislația aplicabilă a) Ordin 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; b) Ordin nr. 1191/19.11.2014 pentru aprobarea Instrucțiunii aferente Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1.120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul “Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; c) art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziții generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European și Fondul de Coeziune și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, cu modificările și completările ulterioare; d) alte acte normative aplicabile. IV. CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECȚIE IV.1) Situația personală a candidatului /ofertantului Documente privind evitarea conflictului de interese Se va prezenta: - Formular 2 – Declarație privind evitarea conflictului de interese, în original. În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerințele și să prezinte acest formular. IV.2) Capacitatea de exercitare a activității profesionale (înregistrare) Persoane juridice/fizice Se vor prezenta: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului; Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului (în copie cu mențiunea „conform cu originalul”) trebuie să rezulte situația actuală a firmei și existența acesteia. sau - orice alte documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea existenței și stării actuale a ofertantului. IV.3) Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică Cerinta nr. 1 - Dovada că ofertantul a mai realizat cel puțin un contract similar de servicii sau maxim 3 (trei) astfel de contracte Ofertantul va face dovada prestării in ultimii 3 ani de servicii similare cu cele ofertate, respectiv, de organizare evenimente. Valoarea cumulata a contractelor indicate trebuie sa fie cel putin egală cu valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri, echivalent in moneda nationala a ofertanului. Pentru a dovedi îndeplinirea cerinței, ofertantul va prezenta: a) Lista serviciilor contractate si prestate in ultimii 3 ani – Formularul 3 (original); b) Documente (contracte, procese-verbale de recepție, recomandări de la beneficiarii de servicii etc.) din care să rezulte prestarea de servicii de organizare evenimente, în cadrul unui singur contract sau maxim trei contracte, având o valoare cumulată cel puțin egală cu valoarea estimată a contractului care face obiectul prezentei proceduri (copie conţinând menţiunea conform cu originalul). V. PREZENTAREA OFERTEI V.1) Limba de redactare a ofertei Limba română. V.2) Perioada de valabilitate a ofertei Valabilitatea ofertelor: 30 de zile de la data deschiderii acestora. Ofertantul are obligația de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în Fișa de date. V.3) Modul de prezentare a propunerii tehnice 1. Ofertantul are obligația de a întocmi propunerea tehnică astfel încât în procesul de evaluare, informațiile din cadrul acesteia să permită identificarea facilă a corespondenței cu specificațiile tehnice minime; 2. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei și al documentelor care o însoțesc; 3. Se va avea în vedere faptul că înainte de desemnarea ofertantului câștigător achizitorul poate solicita ofertanților verificarea practică a specificațiilor tehnice menționate în oferta tehnică; 4. Se vor respecta prevederile Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale Legii nr. 319/2006. Operatorii economici vor indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii. V.4) Modul de prezentare a propunerii financiare Se va completa și depune Formularul 4; Valoarea totală estimată a Contractului de servicii de organizare evenimente (schimb de experiență la nivel național și conferința finală a proiectului) este de 247.977,98 lei fără TVA (307.492,70 lei cu TVA), din care (a) suma de 81.848,95 lei (TVA exclus) alocata pentru organizarea conferintei finale a proiectului si (b) suma de 166.129,03 lei (TVA exclus) alocata pentru organizarea schimbului de experienta la nivel national. Ofertantul are obligația de a exprima prețul în Lei, fără TVA, cu evidențierea separată a TVA-ului în procent de 24%. V.5) Modul de prezentare a ofertei Oferta se va depune la sediul achizitorului, din Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București, în următoarele condiții obligatorii: a) Oferta se va depune într-un exemplar original și o copie pe CD; b) Oferta va fi închisă într-un plic netransparent. Pe plic se va marca: (i) obiectul procedurii de achiziție simplificată, (ii) achizitorul și adresa completă a acestuia, (iii) mențiunea: ”A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 03.11.2015 ora 12.00” c) Documentele care însoțesc oferta sunt: scrisoarea de înaintare (Formularul 1), împuternicire (Formular 5) și copie carte de Identitate a împuternicitului. d) Întreaga ofertă va fi semnată și ștampilată pe fiecare pagină și numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută mențiunea „ULTIMA PAGINĂ”. e) În cazul unor neconcordanțe între varianta pe suport hârtie și cea în format electronic, va prevala cea pe suport hârtie (original). f) Originalul trebuie tipărit cu cerneală neradiabilă și va fi semnat pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanții autorizați corespunzător să angajeze ofertantul în contract. g) În cazul documentelor emise de instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale. h) Oferta va conține în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. i) Orice ștersătură, adăugare, interliniere și/sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. j) Achizitorul nu își asumă nicio responsabilitate în cazul în care documentele de participare nu sunt intacte, sigilate sau plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus. Cheltuielile poștale cad în sarcina operatorului economic. Ofertele primite se păstrează nedeschise de achizitor, până la data și ora începerii ședinței de deschidere. V.6) Data limită de depunere a ofertelor 03.11.2015, ora 10.00 Quanta Resurse Umane SRL, Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Departament Proiecte Europene, Persoana de contact: Dra. Ilinca Cercel V.7) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Oferta poate fi modificată/retrasă anterior datei și orei limită stabilite pentru depunerea acesteia. Modificarea sau retragerea (de) candidaturii/ofertei se realizează prin solicitare scrisă în acest sens, depusă până la data limită stabilită pentru depunere. Pentru a fi considerate parte a ofertei, modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, și inscripția "MODIFICĂRI”. Oferta este declarată întârziată, dacă aceasta a fost depusă după data și ora limită de depunere a ofertelor. V.8) Deschiderea ofertelor 03.11.2015, ora 12.00 La sediul Quanta Resurse Umane SRL, din Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București La ședința de deschidere vor participa: (i) membrii comisiei de evaluare; (ii) reprezentanții ofertanților cu condiția prezentării împuternicirii (Formular 5) și copiei după cartea de identitate; (iii) alte persoane autorizate de achizitor. VI. ATRIBUIRE VI.1) Contractul va fi atribuit operatorului care va depune oferta, prezentând cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului (conform specificațiilor tehnice). VII. INFORMAȚII SUPLIMENTARE VII.1) Contractul este periodic Nu VII.2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Tip de finanțare: Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Proiectul “AEROCALIFICARE – Competitivitate și sustenabilitate în sectorul aeronautic prin calificare profesională inovativă”. VII.3) Căi de atac Operatorul economic nemulţumit de modul în care s-a desfăşurat procedura de achiziţie, se poate adresa instanţelor de judecată competente pentru soluţionarea cauzei, în condițiile stipulate de Codul de Procedură Civilă.