Descriere lot procedura

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul în România, Bucureşti, Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1, și punct de lucru în România, Bucureşti, Str. Dr. Lister, Nr. 51, Sector 5, Beneficiar al finanţării nerambursabile din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, în baza contractului nr. POSDRU/126/5.1/S/139512, anunță organizarea selecției de oferte de servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel și servicii de catering. Obiectul si locul de implementare a contractului: ACHIZIȚIE DE CPV 55120000-7 Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, CPV 55520000-1 Servicii de catering; locul implementării - România Specificațiile tehnice care sunt minim obligatorii (se regăsesc și anexate la prezentul anunț): - Eveniment: conferință - Număr: 1 - Participanți: 50 de persoane - Localitatea: București - Data: 10.11.2015 - Serviciu chirie sală (inclusiv echipamente) : - hotel minim 4 stele, prevăzut cu locuri de parcare supra sau subterane - o sală cu capacitate de 80 de locuri în data de 10 noiembrie 2015, interval orar 09.00 am – 14.00 pm - masă prezidiu pentru minim 5 persoane, cu aranjament care să includă apă, pahare, blocnotes, pixuri - configurare teatru/amfiteatru cu scaune pentru 50 de persoane, cu posibilitatea suplimentării numărului de scaune rapid și fără deranj - sistem de ventilație sau aer condiționat reglabil din sală - echipamente tehnice: laptop, videoproiector, ecran proiecție, presenter wireless pentru derularea slide-urilor, echipament sonorizare, 5 microfoane fixe, 2 microfoane mobile, masă rezervată personalului tehnic, flipchart, hârtie, markere - acces internet wlan/wireless - posibilitate de reducere a luminii pentru vizualizarea prezentărilor - masă de întâmpinare pentru înregistrarea participanților la intrarea în sală - bol pentru cărți de vizită Servicii de catering: - 1 welcome coffee care să cuprindă patiserie dulce, patiserie sărată, sucuri naturale, apă, ceai, cafea, lapte - 1 bufet suedez tip cocktail care să cuprindă diverse sortimente de antreu, fel principal, desert, apă, băuturi răcoritoare, cafea - amplasare tip cocktail Tipul și durata contractului: contract de prestări servicii, 1 lună Valoarea estimată: 6750 lei, cu TVA, distribuită astfel: • Chirie sală (inclusiv echipamente) – 2.250 lei cu TVA (1814,52 fără TVA); • Catering – 4.500 lei cu TVA (4128,44lei fără TVA) Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut. Data și ora limită de depunere a ofertei: 03.11.2015, ora 12.00 Data și ora deschiderii/analizei ofertelor: 03.11.2015, ora 14.00 Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele, completate conform formularelor și specificațiilor tehnice anexate, se depun în original la sediul CNIPMMR din Str. Dr. Lister nr. 51, sect. 5, cod 050542. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la adresa de email Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , tel. 031/860 04 97 int. 104 sau la nr. de fax 021/410 87 34, persoană de contact Cristina Bulacu