Descriere lot procedura

La procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri ( mijloace fixe tangibile ) PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE” AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoficient de productie DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM OPERAŢIUNEA a) – Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile TITLU PROIECT – MODERNIZAREA PRODUCTIEI DE COMPONENTE HIDRAULICE 1. Obiectul contractului îl constituie achiziția de mijloace fixe tangibile, astfel: Lot I 1 Laptop Lot II 2 Echipamente de prelucrare si finisare pavaje Lot III 3 Estrichboy DC 450 BS 4 Autosasiu Lot IV 5 Nivela rotativa-2 buc 6 GLM 80 Profesional 7 GLM 150 Profesional Lot V 8 Finisor cu aripi Lot VI 9 Ciocan perforator si tip dalta Dewalt D25712K-QS, 1300 W 10 Masina de slefuit unghiuri/muchii 11 Ciocan perforator si tip dalta Dewalt D25124K 12 Ciocan de demolare Dewalt D25901K 13 Rotopercutor-3 buc 14 Ciocan demolator 15 Polizor-3 buc 16 Masina de gaurit-3 buc 17 DHS 18 Slefuitor cu excentric 19 Fierastrau vertical 20 Metabo HWW 3000/20G Lot VII 21 Generator AGT Lot VIII 22 Aspirator Lot IX 23 Echipamente de protectie 2. Locația implementării proiectului: : Sat Badesti, comuna Pietrosani, casa 267C, Punctul in poiana, jud. Arges 3. Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (miloace fixe tangibile) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri (mijloace fixe tangibile) este de minim 8 luni. • perioada de livrare a mijloacelor fixe tangibile care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 8 luni. 4. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajului, necesar implementării proiectului este de 606.119,51 RON + TVA. 5. Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. 6. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 09.12.2013 ora 12:00, la adresa: Sibiu, strada Stefan cel Mare nr. 105, iar deschiderea şi evaluarea ofertelor la data de 10.12.2013, la adresa: Sibiu, strada Stefan cel Mare nr. 105. Ofertele se transmit prin poştă/curier rapid sau se depun personal. Limba de redactare a ofertei: română. Pentru ofertele depuse într-o altă limbă trebuie traducere în limba română semnată şi ştampilată de un traducător autorizat. Valabilitatea ofertei: 30 de zile Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic. Informatii si clarificari : se pot solicita clarificari in scris despre elementele cuprinse în aceasta până la data 05.12.2013, ora: 12.00. Cererea de clarificări poate fi depusă la sediul autorității contractante sau transmisă pe e-mail. Ofertele alternative: interzise Nume firmă S.C. PLACARI FAINE S.R.L. Locul si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: aceasta poate fi obtinuta prin solicitarea acesteia la nr. de fax: 0269.235.601 sau prin e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Se va lua in considerare cursul INFOREURO 1 Euro=4.4692 Ron