La procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri ( mijloace fixe tangibile )
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE”
AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ si ecoficient de productie
DOMENIU MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM
OPERAŢIUNEA a) – Sprijin pentru consolidarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile
TITLU PROIECT – MODERNIZAREA PRODUCTIEI DE COMPONENTE HIDRAULICE
1. Obiectul contractului îl constituie achiziția de mijloace fixe tangibile, astfel:
Lot I
1 Laptop
Lot II
2 Echipamente de prelucrare si finisare pavaje
Lot III
3 Estrichboy DC 450 BS
4 Autosasiu
Lot IV
5 Nivela rotativa-2 buc
6 GLM 80 Profesional
7 GLM 150 Profesional
Lot V
8 Finisor cu aripi
Lot VI
9 Ciocan perforator si tip dalta Dewalt D25712K-QS, 1300 W
10 Masina de slefuit unghiuri/muchii
11 Ciocan perforator si tip dalta Dewalt D25124K
12 Ciocan de demolare Dewalt D25901K
13 Rotopercutor-3 buc
14 Ciocan demolator
15 Polizor-3 buc
16 Masina de gaurit-3 buc
17 DHS
18 Slefuitor cu excentric
19 Fierastrau vertical
20 Metabo HWW 3000/20G
Lot VII
21 Generator AGT
Lot VIII
22 Aspirator
Lot IX
23 Echipamente de protectie
2. Locația implementării proiectului: : Sat Badesti, comuna Pietrosani, casa 267C, Punctul in poiana, jud. Arges
3. Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare bunuri (miloace fixe tangibile)
• perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri (mijloace fixe tangibile) este de minim 8 luni.
• perioada de livrare a mijloacelor fixe tangibile care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 8 luni.
4. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajului, necesar implementării proiectului este de 606.119,51 RON + TVA.
5. Procedura de atribuire aplicată: conform Ordinului privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări.
6. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 09.12.2013 ora 12:00, la adresa: Sibiu, strada Stefan cel Mare nr. 105, iar deschiderea şi evaluarea ofertelor la data de 10.12.2013, la adresa: Sibiu, strada Stefan cel Mare nr. 105.
Ofertele se transmit prin poştă/curier rapid sau se depun personal.
Limba de redactare a ofertei: română. Pentru ofertele depuse într-o altă limbă trebuie traducere în limba română semnată şi ştampilată de un traducător autorizat.
Valabilitatea ofertei: 30 de zile
Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic.
Informatii si clarificari : se pot solicita clarificari in scris despre elementele cuprinse în aceasta până la data 05.12.2013, ora: 12.00. Cererea de clarificări poate fi depusă la sediul autorității contractante sau transmisă pe e-mail.
Ofertele alternative: interzise
Nume firmă S.C. PLACARI FAINE S.R.L.
Locul si modul de obtinere a documentatiei de atribuire: aceasta poate fi obtinuta prin solicitarea acesteia la nr. de fax: 0269.235.601 sau prin e-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
.
Se va lua in considerare cursul INFOREURO 1 Euro=4.4692 Ron