Descriere lot procedura

Anunt de participare la procedura de atribuire a contractului de achizitie echipamente tehnologice pentru proiectul “CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A SC AGRICIN SRL PRIN ACHIZITIA DE UTILAJE PERFORMANTE “ 1. Obiectul şi locul de implementare a contractului: „Achizitionare echipamente tehnologice” Electropalan in localitatea: GHIMBAV, Str. Fagarasului,nr.46,cod postal 507075, jud.Brasov 2. Tip şi durată contract: Contract de furnizare produse, cu o durata de 3 luni ( octombrie-decembrie ) 3. Valoarea estimată: 157.500,00 lei, exclusiv TVA. Rata de schimb Euro (4,50 lei) 4. Data şi ora limită de depunere a ofertei: 16.10.2015, ora 15.00 Data si ora deschiderii plicurilor: 16.10.2015, ora 16.00 5. Adresa la care se transmite oferta: localitatea GHIMBAV, Str. Fagarasului,nr.46,cod postal 507075, jd.Brasov 6. Procedura aplicată: Procedura simplificată aplicata de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, aprobata prin Ordinul 1.120 / 15.10.2013. 7. Sursa de finanţare: POS CCE 2007 – 2013, Axa prioritară 1 – Un sistem inovativ si ecoeficient de productie, Domeniul major de interventie DM1.1 – Investitii productive si pregatirea pentru competitia de piata a intreprinderilor, in special a IMM, Operatiunea a) Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile. 8. Oferta depusă trebuie să conţină: 8.1- Documente de calificare: Persoane juridice romane: Certificat constatator (original/ copie conforma cu originalul), emis cu cel mult 30 zile fata de de data depunerii ofertei, care sa contina cel putin: obiectul de activitate care sa includa activitatile ce fac obiectul licitatiei, actionarii si administratorii firmei, mentiuni cu privire la neincadrarea in prevederile legii 85/2006, alte informatii relevante despre starea firmei. Persoanele juridice straine: Documente care dovedesc inregistrarea (copie conforma cu originalul), emise de organisme similare care sa dovedeasca starea de functionare a firmei, in conformitate cu prevederile din tarile unde ofertantii isi au sediul. - Declaratie privind eligibilitatea-formular B - Declaratie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.181 - Declaratie privind respectarea regulilor pentru evitarea conflictului de interese-formular D 8.2- Propunerea tehnica( formularul Specificatii tehnice completat) 8.3- Propunerea financiara(formularele A 1-3) 9. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 14.10.2015, ora 15.00. 10. Data limita pentru transmiterea raspunsului la clarificari: 15.10.2015, ora 15.00 11. Limba de redactare a ofertei: limba română 12. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 90 de zile. 13. Preţul ofertei este ferm, nu se acceptă actualizarea preţului contractului; Nu se acceptă oferte alternative. 14. Prezentare Oferte: Ofertele vor fi prezentate in plicuri inchise notate corespunzator (Documente de calificare, Oferta tehnica si Oferta financiara) si vor fi introduce in alt plic pe exteriorul carora se vor preciza urmatoarele: -Denumirea si adresa destinatar: SC AGRICIN SRL, GHIMBAV, Str. Fagarasului,nr.46,cod postal 507075, jud.Brasov - Pentru participarea la procedura simplificata „Achizitionare echipamente tehnologice – Electropalan pentru proiectul “CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE A S.C. AGRICIN S.R.L. PRIN ACHIZITIA DE UTILAJE PERFORMANTE “ - A nu se deschide inainte de data de 16.10.2015, ora 16.00 - Daca plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, S.C. AGRICIN S.R.L. nu isi asuma nici o responsabilitate pentru ratacirea sau deschiderea prematura a ofertei. Daca conditiile de calificare nu sunt indeplinite, nu se mai deschid plicurile cu oferte. 15.Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic In vederea respectarii Ordinului 1120/2013 Beneficiarul va alege oferta cu cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului propus. Beneficiarul va compara ofertele primite in raport cu toate specificatiile tehnice si va alege oferta care indeplineste cerintele tehnice si prezinta avantaje fata de acestea, la un raport pret/calitate competitiv. Se vor detalia avantajele si dezavantajele ofertelor primite in raport cu fiecare specificatie in parte/celelalte oferte. Prin urmare se vor analiza si compara: -preturile; -caracteristicile tehnice superioare sau caracteristicile tehnice suplimentare care conduc la cresterea nivelului calitativ, tehnic sau functional; -asumarea unor angajamente superioare in raport cu cerintele minimale prevazute in caietul de sarcini care pot aduce avantaje calitative, tehnice sau financiare. Orice oferta care se abate de la prevederile Caietului de sarcini va fi luata in considerare in masura in care propunerea tehnica presupune un nivel calitativ superior cerintei initiale. Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la SC AGRICIN SRL. Director Productie – Suroiu Dorin,tel. +40 726 746377,fax:+40 268 258813, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.