Descriere lot procedura

OBIECTUL CONTRACTULUI DE FURNIZARE SC LIFE MEDIA SALES SRL Iaşi a demarat implementarea proiectului: “DEZVOLTAREA ACTIVITĂŢII DE PRODUCŢIE CINEMATOGRAFICĂ, VIDEO ŞI DE PROGRAME DE TELEVIZIUNE PRIN DOTAREA CU ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE NOI”, Cod SMIS 52579, finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 4: „Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local”, Domeniul de intervenţie 4.3 - „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor”. Obiectul contractului îl constituie furnizarea de echipamente aferente domeniului de activitate economică: CAEN 5911 – Activități de producție cinematografică, video și de programe de televiziune Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): Municipiul Iași, Strada Vasile Conta, nr. 9, parter, nr. cadastral 12431-C1, CF 123399, Județ Iași Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (echipamente electronice) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri trebuie sa acopere perioada de garantie ofertata; • perioada de livrare a echipamentelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este maxim 2 luni, si poate fi prelungita, doar cu act aditional cu acordul ambelor parti fara a afecta rezultatul aplicarii algoritmului de departajare. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea echipamentelor: 864.823,56 lei + TVA, nedefalcata pe loturi. Daca ofertele financiare depășesc valoarea estimata, achizitorul nu asigura obligativitatea semnarii contractului. Procedura de atribuire aplicată: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este de 6 zile calendaristice de la data publicarii anuntului pe site-ul fonduri-ue.ro (excluzand ziua publicarii si ziua primirii ofertelor), la sediul social al societatii Municipiul Iași, Str. Gălățeanu, nr. 3, camera 1, etaj P, Județ Iași, iar deschiderea ofertelor primite pana la termenul limita şi evaluarea lor se va face dupa depunerea acestora, in termen estimat de maxim 7 zile calendaristice, in aceeasi locatie. Avand in vedere faptul ca procedura NU este de licitatie publica, beneficiarul ne-fiind institutie publica sau autoritate contractanta cf legislatiei privind achizitiile publice, nu se garanteaza asigurarea prezentei ofertanilor in etapele de evaluare. Ofertele primite dupa termenul limita nu se evalueaza. Limba de redactare a ofertei: română sau orice alta limba de circulatie europeana. Ofertele depuse într-o altă limbă se traduc în limba română semnată şi ştampilată de un traducător autorizat. Pentru echivalente lei-euro se va folosi cursul de 4.40 lei/euro. Valabilitatea ofertei: 30 de zile. Prin depunerea ofertei se considera ca aceasta este valabila un numar de 30 de zile de la depunere. Criteriu de selectie: oferta cea mai avantajoasa respectand principiile enuntate in Ordinul 1120/2013 (principiul transparentei, principiul economicitatii, principiul eficientei, principiul eficacitatii). Se va aplica grila de evaluare din documentul de specificatii tehnice. Informații si clarificări: se pot solicita in scris, despre elementele cuprinse în aceasta la fax 0332811560, până la cel târziu cu trei zile înainte de depunerea ofertelor. CRITERII DE ELIGIBILITATE A OFERTANTILOR 1. Obiectul de activitate al Ofertantului corespunde cu obiectul Procedurii – deține Cod CAEN relevant, menționat in certificatul constatator de la Registrul Comerțului sau alt document echivalent, cu o vechime nu mai mare de 6 luni de zile. 2. Nu este in stare de insolventa, suspendare, incapacitate de plata - Aspect mentionat in Certificatul Constatator de la Registrul Comertului sau echivalent sau declaratie pe proprie raspundere 3. Nu s-a aflat in situația de a-si fi îndeplinit defectuos obligațiile contractuale anterioare, fapt demonstarat prin declaratie pe proprie raspundere care va fi verificata de catre beneficiar. 4. Echipamentele hardware ofertate sunt produse cu certificat de conformitate CE. Se accepta si declaratii ale distribuitorului. 5. Nu se afla in situatie de conflict de interese cu achizitorul. Se prezinta declaratie conform modelului anexat privind neincadrarea in situatiile de conflict de interese, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 66/2011, art. 14 si 15. 6. Este de acord cu incasarea contravalorii produselor prin aplicarea mecanismului decontarii cererilor de plata, conform prevederilor OUG nr. 84/2013 pentru modificarea si completarea OUG 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, cu modificarile si completarile ulterioare. Se prezinta declaratie pe proprie raspundere la ofertare, iar ulterior, daca oferta este stabilita castigatoare, se semneaza contractul de furnizare care contine clauze referitoare la modalitatea de plata prin acest mecanism, precum si raspunderea contractuala in cazul in care din cauze imputabile furnizorului, achizitorul pierde finantarea nerambursabila. Ofertantul are dreptul sa depuna, pentru a-si dovedi conformarea cu anumite cerinte, orice document echivalent sau care sa arate in concluzie conformitatea cu cerintele de eligibilitate. Achizitorul este indreptatit, sa solicite, daca considera necesar, clarificari sau completari la documentele depuse de Ofertant si poate organiza, pe cheltuiala sa, vizite la alti client mentionati sau la sediul declarat al ofertantului, pentru a constata direct corelarea intre oferta si realitate. In cazul in care se descopera in oferte aspecte care nu se confirma, neconforme cu realitatea, achizitorul este indreptatit sa respinga oferta. MODUL DE PREZENTARE: Se prezinta o oferta compusa din sectiunile:  sectiunea de propunere tehnice în original, care va contine: descrierea caracteristilor tehnice ale echipamentelor ofertate, a perioadei de garantie oferite si forumularul de auto-evaluare a indeplinirii specificatiilor tehnice minimale.  sectiunea de propunere financiara în original, care va contine formularul de oferta, in lei, fara TVA. Cade in sarcina ofertantului orice cheltuiala necesara pentru receptia utilajelor la locatia de implementare a proiectului, adica cheltuieli de Transport, Asigurare, Livrare, Instruire personal, Punere in functiune, Ambalaje, etc.  sectiunea de documentele de calificare şi eligibilitate, vor fi prezentate TOATE documentele în original sau copie legalizata, si va conține: Certificat Constatator emis de Registrul Comertului sau echivalent, declaratie privind starea de insolventa, suspendare, incapacitate de plata, declaratie privind indeplinirea obligațiilor contractuale anterioare, declaratii privind conformitatea, declaratie privind conflictul de interese, declaratie-acord privind incasarea contravalorii produselor prin aplicarea mecanismului decontarii cererilor de plata. Oferta se va prezenta într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: o denumirea şi adresa ofertantului o denumirea şi adresa societatii contractante; o menţiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului de furnizare pentru proiectul “DEZVOLTAREA ACTIVITĂŢII DE PRODUCŢIE CINEMATOGRAFICĂ, VIDEO ŞI DE PROGRAME DE TELEVIZIUNE PRIN DOTAREA CU ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE NOI”, Cod SMIS 52579 DISPOZITII FINALE Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fara restrictii conditiile specificate in procedura si care fac parte din obligațiile SC LIFE MEDIA SALES SRL fata de AM POR, iar oferta in intregimea ei devine parte a contractului de furnizare. Lipsa documentelor solicitate poate duce direct la descalificare! Ofertantul trebuie sa examineze cu atentie documentatia si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor si formularelor continute in aceasta documentatie. Depunerea unei oferte care nu contine toate informatiile si formularele cerute, sau nu in termenul prevazut, duce la respingerea ofertei. De asemenea, ofertele pot fi respinse si pe parcursul verificarii informatiilor prezenate de ofertanti. Vanzatorul garanteaza ca bunurile ofertate si care urmeaza sa fie furnizate sunt noi si lipsite de defecte, si trebuie sa fie bine executate si din materiale corespunzatoare si are, la momentul depunerii ofertei, fie dreptul de a le detine, comercializa, fie dreptul si capacitatea de a le fabrica si livra in termenul ofertat. In cazurile in care: 1. Ofertantul nu livreaza bunurile in termenele ofertate sau agreate sau 2. La receptia echipamentelor, se constata diferente fata de cele declarate in cursul ofertei, Achizitorul este indreptatit sa rezilieze contractul de furnizare, sa semneze contract cu ofertantul care a obtinut urmatorul punctaj si sa se adreseze instantelor de judecata pentru recuperarea de sume reprezentand facturi deja platite, prejudicii, dobanzi si penalitati. De asemenea, in cazul in care ofertantul castigator nu semneaza contractul de finantare in termen de 3 zile de la comunicarea câștigătorului procedurii, achizitorul are dreptul de a invita la semnarea contractului pe urmatorul ofertant care a prezentat oferta conforma cu cerintele si care a obtinut punctaj inferior, in ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute. Perioada de garantie minima a echipamentelor livrate nu poate fi mai mica decat perioada de garanție legala, in conformitate cu Legea 499/2003 cu privire la vanzarea produselor. Garantia legala este obligatorie pentru o perioada de 2 ani. In vederea asigurarii principiului eficientei si eficacitatii, se accepta abateri in sens pozitiv de la valorile nominale ale oricarei caracteristici tehnice, dar in caz de egalitate al punctajului obtinut, va castiga oferta cu caracteristici tehnice superioare. Reprezentant legal, LIA ANTON