Descriere lot procedura

Nr. Ieșire 10.2.15.3 /2.3S din 02.10.2015 ANUNȚ DE PARTICIPARE I: ACHIZITORUL I.1) Denumire, adrese și punct(e) de contact Denumire: QUANTA RESURSE UMANE SRL Adresa: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Localitate: București Cod Poștal: 040231 Țara: România Puncte de contact: Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Persoana de contact: Ilinca Cercel Telefon: +4021.336.39.61 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +4021.336.39.63 ALTE INFORMAȚII ȘI/SAU CLARIFICĂRI POT FI OBȚINUTE DE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior în intervalul orar 10.00 – 16.00. DATA PUBLICĂRII ANUNȚULUI: 02.10.2015, pe pagina web www.fonduri-ue.ro DATA ȘI ORA LIMITĂ DE PRIMIRE A SOLICITĂRILOR DE CLARIFICĂRI: Data limită: 06.10.2015 Ora limită: 16:00 DATA LIMITĂ DE TRANSMITERE A RĂSPUNSULUI LA CLARIFICĂRI: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitărilor de clarificări, dar în orice caz până la data de 07.10.2015, pentru ultimul set de solicitări de clarificări. SPECIFICATIILE TEHNICE ȘI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE POT FI OBȚINUTE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior OFERTELE TREBUIE TRANSMISE LA: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior I.2) Principala activitate sau activități ale achizitorului Societate comercială cu răspundere limitată Activitate: Cod CAEN – 7810 Activități ale agențiilor de plasare a forței de muncă Achizitorul achiziționează în numele altor autorități contractante NU I.3) Sursa de finanțare CONTRACT DE FINANȚARE POSDRU/164/2.3/S/139944 semnat cu Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est - 95% - fonduri comunitare și bugetul național; - 5% - surse proprii. După caz, proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritară nr. 2 - Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii Domeniul major de intervenție 2.3 - Acces și participare la formare profesională continuă Proiectul “AEROCALIFICARE - Competitivitate și Sustenabilitate în Sectorul Aeronautic prin Calificare Profesională Inovativă” I.4) Forma juridică Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i s-ar putea atribui contractul: Asociere în participație conform art. 1949 si urm. din Codul Civil II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare de materiale promoționale pentru participanții la conferința finală și concursurile pe calificări. II.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor Contract de furnizare Locul furnizării: sediul achizitorului, Quanta Resurse Umane SRL, din Bulevardul Dimitrie Cantemir, nr. 1, bl. B2, Sc. 3, et. 1, Bucuresti, sector 4. II.1.3) Procedura se finalizează prin Contract de furnizare. II.1.4) Durata contractului Pentru o durată de 3 luni, începând cu data semnării contractului, dar nu mai tarziu de 15.12.2015 II. 1.5) Descrierea succintă a contractului Furnizarea de materiale promoționale pentru participanții la conferința finală și concursurile pe calificări din cadrul proiectului (conform Specificatiilor tehnice). II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile) 79970000-4 Servicii de editare 79823000-9 Servicii de tiparire si livrare 22462000-6 Materiale publicitare II.1.7) Valoarea totală estimată a contractului fără TVA 261.854,83 Lei. II.1.7) Oferte alternative sunt acceptate Nu II.2) Cantitatea sau scopul contractului II.2.1) Total cantități (se vor include după caz, suplimentări de cantități și opțiuni, dacă există) Conform specificațiilor tehnice II.2.2) Opțiuni Nu II.2.3) Ajustarea prețului contractului Nu II.3) Condiții specifice contractului II.3.1) Contract rezervat Nu II.3.2) Altele Nu III: PROCEDURA III.1) Procedura selectată Procedura simplificată: Procedura simplificată conform Ordinului 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. III.2) Legislația aplicabilă a) Ordin 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; b) Ordin nr. 1191/19.11.2014 pentru aprobarea Instrucțiunii aferente Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1.120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul “Convergența”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; c) art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziții generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European și Fondul de Coeziune și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, cu modificările și completările ulterioare; d) alte acte normative aplicabile. IV. CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECȚIE IV.1) Situația personală a candidatului /ofertantului Documente privind evitarea conflictului de interese Se va prezenta: - Formular 2 – Declarație privind evitarea conflictului de interese, în original. În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerințele și să prezinte acest formular. IV.2) Capacitatea de exercitare a activității profesionale (înregistrare) Persoane juridice/fizice Se vor prezenta: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului; Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN indicat și autorizat conform certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului (în copie cu mențiunea „conform cu originalul”); sau - orice alte documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenenței la categoria profesională impusă de îndeplinirea contractului. IV.3) Situația economico-financiară Informaţii privind situaţia economico-financiară Cerinta 1 – Cifra de afaceri globala inregistrata in ultimii 2 ani Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala anuala in ultimii 2 ani (2013, 2014) de minim: 392.782,245 lei. Modalitatea de îndeplinire: Informatiile privind cifra de afaceri globala inregistrata in ultimii 2 ani se vor insera in Formularul nr. 3, care se va prezenta in original. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Cerința 2 – Bilanțul contabil înregistrat la organele fiscale competente Modalitatea de îndeplinire: Se va prezenta bilanțul contabil aferent anilor 2013 și 2014; Se va prezenta bilanțul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finanțelor (copie lizibilă cu mențiunea conform cu originalul). Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. În acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera îndeplinita în mod cumulativ de operatorii economici participanti la procedura în asociere. Întreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri în conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Achizitorul îsi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente în cazul în care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante. IV.5) Capacitatea tehnică şi/sau profesională Informaţii privind capacitatea tehnică Cerinta nr. 1 - Dovada că ofertantul a mai realizat cel puțin un contract similar de furnizare sau maxim 3 (trei) astfel de contracte. Ofertantul va face dovada furnizarii in ultimii 3 ani de produse similare cu cele ofertate, respectiv, materiale promoționale. Valoarea cumulata a contractelor indicate trebuie sa fie cel putin egală cu valoarea estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri, echivalent in moneda nationala a ofertanului. Pentru a dovedi îndeplinirea cerinței, ofertantul va prezenta: a) Lista furnizărilor contractate si furnizate in ultimii 3 ani – Formularul 4 (original); b) Documente (contracte, procese-verbale de recepție etc.) din care să rezulte furnizarea de produse, în cadrului unui singur contract sau maxim trei contracte, având o valoare cumulată cel puțin egală cu valoarea estimată a contractului care face obiectul prezentei proceduri (copie conţinând menţiunea conform cu originalul). V. PREZENTAREA OFERTEI V.1) Limba de redactare a ofertei Limba română. V.2) Perioada de valabilitate a ofertei Valabilitatea ofertelor: 30 de zile de la data deschiderii acestora. Ofertantul are obligația de a menține oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate prevăzută în Fișa de date. V.3) Modul de prezentare a propunerii tehnice 1. Ofertantul are obligația de a întocmi propunerea tehnică astfel încât în procesul de evaluare, informațiile din cadrul acesteia să permită identificarea facilă a corespondenței cu specificațiile tehnice minime; 2. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei și al documentelor care o însoțesc; 3. Se va avea în vedere faptul că înainte de desemnarea ofertantului câștigător achizitorul poate solicita ofertanților verificarea practică a specificațiilor tehnice menționate în oferta tehnică; 4. Se vor respecta prevederile Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale Legii nr. 319/2006. Operatorii economici vor indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii. V.6) Modul de prezentare a propunerii financiare Se va completa și depune Formularul 5; Valoarea totală estimată a Contractului de furnizare de materiale promoționale pentru participanții la conferința finală și concursurile pe calificări este de 261.854,83 Lei (fără TVA). Ofertantul are obligația de a exprima prețul în Lei, fără TVA, evidențiindu-se distinct TVA-ul. V.7) Modul de prezentare a ofertei Oferta se va depune la sediul achizitorului, din Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București, în următoarele condiții obligatorii: a) Oferta se va depune într-un exemplar original și o copie pe CD; b) Oferta va fi închisă într-un plic netransparent. Pe plic se va marca: (i) obiectul procedurii de achiziție simplificată, (ii) achizitorul și adresa completă a acestuia, (iii) mențiunea: ”A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 09.10.2015 ora 12.00” c) Documentele care însoțesc oferta sunt: scrisoarea de înaintare (Formularul 1), împuternicire (Formular 6) și copie carte de Identitate a împuternicitului. d) Întreaga ofertă va fi semnată și ștampilată pe fiecare pagină și numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută mențiunea „ULTIMA PAGINĂ”. e) În cazul unor neconcordanțe între varianta pe suport hârtie și cea în format electronic, va prevala cea pe suport hârtie (original). f) Originalul trebuie tipărit cu cerneală neradiabilă și va fi semnat pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanții autorizați corespunzător să angajeze ofertantul în contract. g) În cazul documentelor emise de instituții/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale. h) Oferta va conține în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. i) Orice ștersătură, adăugare, interliniere și/sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. j) Achizitorul nu își asumă nicio responsabilitate în cazul în care documentele de participare nu sunt intacte, sigilate sau plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus. Cheltuielile poștale cad în sarcina operatorului economic. Ofertele primite se păstrează nedeschise de achizitor, până la data și ora începerii ședinței de deschidere. V.8) Data limită de depunere a ofertelor 09.10.2015, ora 10.00 Quanta Resurse Umane SRL, Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București Departament Proiecte Europene, Persoana de contact: Dra. Ilinca Cercel V.9) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Oferta poate fi modificată/retrasă anterior datei și orei limită stabilite pentru depunerea acesteia. Modificarea sau retragerea (de) candidaturii/ofertei se realizează prin solicitare scrisă în acest sens, depusă până la data limită stabilită pentru depunere. Pentru a fi considerate parte a ofertei, modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, și inscripția "MODIFICĂRI”. Oferta este declarată întârziată, dacă aceasta a fost depusă după data și ora limită de depunere a ofertelor. V.10) Deschiderea ofertelor 09.10.2015, ora 12.00 La sediul Quanta Resurse Umane SRL, din Bd. Dimitrie Cantemir nr. 1, bl. B2, sc. 3, et. 1, sector 4, București La ședința de deschidere vor participa: (i) membrii comisiei de evaluare; (ii) reprezentanții ofertanților cu condiția prezentării împuternicirii (Formular 6) și copiei după cartea de identitate; (iii) alte persoane autorizate de achizitor. VI. ATRIBUIRE VI.1) Contractul va fi atribuit operatorului care va depune oferta, prezentând cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului (conform specificațiilor tehnice). VII. INFORMAȚII SUPLIMENTARE VII.1) Contractul este periodic Nu VII.2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare Da Tip de finanțare: Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuția proprie a beneficiarului Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Proiectul “AEROCALIFICARE – Competitivitate și sustenabilitate în sectorul aeronautic prin calificare profesională inovativă”. VII.3) Căi de atac Operatorul economic nemulţumit de modul în care s-a desfăşurat procedura de achiziţie, se poate adresa instanţelor de judecată competente pentru soluţionarea cauzei, în condițiile stipulate de Codul de Procedură Civilă.