Descriere lot procedura

1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia publică servicii de închiriere spatiu şi catering pentru seminar de diseminare - COD CPV 55120000-7 - Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la hotel, în localitatea Voluntari, o zi, în data de 26 octombrie 2015, în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Locul de desfășurare și dotarea necesară Locul de desfășurare: Spațiul corespunzător unei astfel de activități – sală de evenimente, la hotel minim 3*, trebuie să îndeplinească următoarele caracteristici:  1 sală de conferințe de min. 50 persoane,  Acces internet  Dotări Sala trebuie să asigure o bună vizibiltate la zona prezidiului şi a ecranului de proiecţie (fără stâlpi, pereţi despărţitori, alte bariere vizuale) Prestatorul va asigura personalul şi suportul tehnic necesar pe toată durata Conferinţei. Dotări 1. Sala de seminar de diseminare  1 sală cu capacitatea de min. 50 persoane  Sala configurată în mod teatru/amfiteatru cu scaune pentru 50 de persoane, cu posibilitatea de suplimentare până la 60 de persoane.  1 masă de prezidiu cu 5 scaune  sistem sonorizare sală, sistem audio/microfoane (2 microfoane mobile)  1 videoproiector și ecran de proiecție  laptop cu conexiune internet şi Microsoft Office şi ppt  flipchart + hârtie pentru flipchart; - whiteboard; - 3 prelungitoare de minim 3 m  Internet  Apa mineral/plată (0,5l) și pahare pentru masa de prezidiu  1 masă la intrarea în sală pentru secretariat (înregistrarea participanților) și 2 scaune  Produse de birotică/papetărie: - 5 pixuri; 5 blocnotes A4; - 3 markere pentru flipchart, 3 markere pentru whiteboard; Servicii de catering pentru participanţii la seminar de diseminare (50 de participanţi): Masa pentru participanţi va fi asigurată în cadrul hotelului unde se desfăşoară evenimentul. Se asigură pentru toţi participanţii estimaţi, servirea mesei cu asigurarea locurilor pe scaune şi la masă, după cum urmează:  O pauză de cafea la ora stabilită de beneficiar, pentru un număr de 50 participanţi, ce va conţine pentru fiecare participant: 1cafea/1 ceai, ¼ litru apă plată, ¼ litru suc neacidulat (diverse sortimente), 250 g diverse produse de patiserie, fructe;  Prânz în data de 26.10.2015, la ora stabilită de beneficiar, în regim de bufet suedez pentru un număr de 50 participanţi. Prânzul cuprinde cel puţin câte 6 feluri de mâncare caldă (minim 500 g/participant), 4 feluri de mâncare rece (salate/gustari reci, minim 250 g/participant), 3 feluri de desert, fructe (minim 250 g/participant) precum şi apă plată/acidulată. Aceste feluri de mâncăruri vor fi prezentate în ofertă pentru cel puţin 2 variante de meniu pentru vegetarieni şi 2 variante de meniu pentru nevegetarieni. Ofertantul va preciza denumirea, locaţia sălilor oferite;  coffee break va fi servit în holul (foaierul) sălii destinate reuniunii, foaier care va avea o capacitate adecvată numărului de participanţi menţionat;  prânzul va fi servit la restaurantul hotelului unde se desfăşoară evenimentul. Lipsa cerințelor minime dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Voluntari, județul Ilfov, regiunea B-IF 6. Perioadă închiriere: 1 zi 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 2 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Data publicării anunţului: 29.09.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a specificatiilor tehnice nr. 6478DP/29.09.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea estimativă: Servicii de inchiriere sala: 2200 lei cu TVA Servicii de catering pentru 50 de participanți: 4500 lei cu TVA (90 lei/persona cu TVA inclusiv) 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.10.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 12.10.2015, orele 14,00. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Specificatiile tehnice nr. 6478DP/29.09.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Gabriela Colobanea, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 107, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.