Descriere lot procedura

1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia publică servicii de închiriere spaţiu pentru desfășurarea cursurilor de dezvoltare a competențelor antreprenoriale (15 cursanţi), în perioada oct/nov 2015 (31 de zile) - COD CPV 70200000-1 - Servicii de închiriere bunuri imobiliare proprii, în Tirgu-Mures, judetul Mures, în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Obiectul achiziţiei: servicii de închiriere spaţiu pentru desfășurarea cursurilor de dezvoltare a competențelor antreprenoriale (15 cursanţi)- COD CPV 70200000-1 - Servicii de închiriere bunuri imobiliare proprii Locul de prestare a serviciilor: în Tirgu-Mures, judetul Mures Perioadă închiriere: o lună Durata contract: 2 luni Ofertele alternative: nu se admit Valoarea estimativă: 1000 lei cu TVA inclus. În cazul neplătitorilor de TVA, din valoarea estimată se scade 24% aferentă cotei de TVA. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: - în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 INVESTEŞTE ÎN OAMENI!; - plata se va face lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Pentru ca toate aceste obiective să fie realizate în condiţii optime este nevoie de închirierea unui spaţiu adecvat pentru desfasurarea şedinţelor de consiliere si mediere si a cursurilor, cu urmatoarele specificaţii tehnice: Caracteristici generale obligatorii pentru spatiul inchiriat: - să fie situat într-o zonă uşor accesibilă publicului; - să fie într-o bună stare de funcţionare, să fie zugrăvit, să fie curat, toate utilităţile necesare să fie disponibile în momentul semnării contractului de închiriere (energie electrică, apă curentă, căldură); - să fie luminat cu lumină naturală; - să se poată desfăşura activităţi de susţinere a cursurilor fără a fi necesare investiţii suplimentare din partea achizitorului; - să permită afişarea la loc vizibil, inclusiv pe uşa de acces a denumirii, însemnelor şi elementelor de identitate vizuală ale proiectului; - să nu existe restricţii la intrarea în imobil pentru cursanţi; - să permită un acces uşor către drumul public, precum şi accesul publicului în incinta spaţiului; - să aibă acces la grup sanitar dotat corespunzător; Suprafaţa: 1,5-1,9 mp de persoana pt. birou şi scaun, plus spaţiu pentru catedră pentru trei persoane, flipchart, ecran de proiecţie pentru videoproiector. Dotări spaţiu: - număr de mese şi scaune cel puţin egal cu numărul participanţilor; - videoproiector, ecran de proiecţie, imprimantă, laptop, flipchart; - conexiune internet online; Ofertantul nu poate modifica locaţia, dotările şi celelalte specificaţii ale ofertei, decât cu aprobarea scrisă a achizitorului, cu respectarea tuturor condiţiilor legale şi parcurgerea procedurilor necesare. Caracteristicile sălilor de curs: • Capacitatea sălii de curs în care se va derula pregătirea teoretică: … persoane • Toate sălile propuse vor beneficia atât de lumină naturală, cât şi artificială (electrică). Sălile de curs în care se va derula pregătirea vor putea fi aerisite pe parcursul sau în pauza sesiunilor de pregătire. • În sălile de curs nu vor exista stâlpi sau alte elemente arhitecturale care obstrucţionează vederea cursanţilor/formatorului. • Sălile vor fi prevăzute cu sisteme de încălzire şi/sau răcire/aerisire (temperatura optimă 22-24 grade). • Fiecare sală va fi dotată cu mobilier adecvat (scaune, mese uşor deplasabile), atât pentru cursanţi, cât şi pentru formator. • Sala de curs va fi in interiorul localităţii unde se va organiza cursul, va fi uşor accesibilă din punct de vedere al mijloacelor de transport în comun. Dotări: Toate sălile de curs vor fi dotate cu: • sistem de proiecţie care să includă: computer portabil, videoproiector, ecran de proiecţie sau o soluţie identificată de operatorii economici ofertanţi, care trebuie să fie descrisă detaliat în oferta tehnică; • scaune suficiente; • mese uşor deplasabile; • panou de flipchart; • alte echipamente şi/sau instrumente şi/sau cabluri de conexiune care să asigure buna funcţionare a sistemului de proiecţie menţionat mai sus. Ofertantul va prezenta pentru fiecare sală o declaraţie pe propria răspundere că aceasta va avea toate autorizaţiile legale de funcţionare: - Autorizaţia de prevenire şi stingere a incendiilor (PSI); - Autorizaţia sanitară de funcţionare; - Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii; - Autorizaţia de mediu, dacă este cazul; - Alte autorizaţii, dacă este cazul. **Notă! Operatorii economici trebuie să depună o declaraţie pe propria răspundere şi să se asigure că toate sălile în care se va desfăşura cursul au toate autorizaţiile de funcţionare în termen de valabilitate şi că pot fi folosite în scopul desfăşurării cursului. Ofertantul va suporta toate cheluielile legate de impozite şi de cheltuielile legate de utilităţile spaţiului. Chiria va include toate cheltuielile pentru asigurarea folosirii spaţiului, inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului si utilitățile aferente (cheltuieli cu energia electrică, termică, internet, curățenie, apă etc.). Preţul total lunar va cuprinde următoarele: - chiria pentru spatiul inchiriat, cu toate taxele aferente inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului si utilitățile aferente. Plata chiriei se va face lunar, in termen de 30 zile de la data recepţiei calitative si cantitative a serviciilor. Lipsa cerințelor minime dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. Penalităţi Obligaţiile prestatorului sunt indivizibile (nesusceptibile de divizare), el având obligaţia executării în întregime a prestaţiei şi îndeplinirii tuturor obligaţiilor sale. În cazul în care, în cadrul vizitelor de monitorizare sau recepţiei, se constată neconformităţi, nereguli sau neîndepliniri ale obligaţiilor contractuale, ale ofertei sau Specificaţiilor tehnice, prestatorul va fi obligat la plata de penalităţi de 0,5% din valoarea totală a contractului pentru fiecare neconformitate în parte şi pentru fiecare zi de întârziere, calculate de la data la care trebuia să îşi îndeplinească iniţial obligaţiile contractuale/angajamentele asumate şi până la data îndeplinirii efective. Penalităţile vor putea depăşi debitul asupra cărora sunt calculate. 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Tirgu Mures, județul Mures, regiunea Centru 6. Perioadă închiriere: 1 luna 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 2 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Data publicării anunţului: 29.09.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a documentatiei de atribuire nr. 6486DP/21.09.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea estimativă: 1000 lei cu TVA inclus 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.10.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 12.10.2015, orele 14,00. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire nr. 6487DP/29.09.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Gabriela Colobanea, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 107, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.