Descriere lot procedura

Informaţii generale achizitor: S.C. VAMILEX S.R.L., localitatea Agârbiciu nr.101, comuna Axente Sever, judeţul Sibiu, România, telefon 0269.855.101, fax 0269.840.358, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , persoană de contact Mircea Bucerzan, mijloace de comunicare: telefon, fax, e-mail, poştă. Denumire proiect: „Creşterea competitivităţii economice a S.C. Vamilex S.R.L. prin achiziţia de echipamente destinate fabricării produselor din lemn”. Denumire contract: „Contract de furnizare Lot II – Furnizare echipamente specifice prelucrării lemnului”. Principii aplicabile prezentei proceduri: Principiul transparenţei; Principiul economicităţii; Principiul eficienţei; Principiul eficacităţii. Sursa de finanţare: Fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013, Axa prioritară 1 „Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie”, Domeniul Major de Intervenţie 1.1 „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM”, Operaţiunea a) „Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile”, A2 – „Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii” şi Fonduri proprii. Locul de implementare a contractului: S.C. VAMILEX S.R.L., localitatea Agârbiciu nr.101, comuna Axente Sever, judeţul Sibiu, România. Procedura de achiziţie: procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări, conform Ordinului 1120/15.10.2013. Limba de redactare a ofertei: Ofertele se vor redacta în limba română. Propunerea financiară, propunerea tehnică şi orice alte documente justificative care însoţesc oferta vor fi prezentate în limba română. În cazul documentelor într-o altă limbă decât limba română, se vor prezenta şi traduceri în limba română. Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-ul www.fonduri-ue.ro, secţiunea „Achiziţii PRIVAŢI” sau prin transmiterea unei solicitări la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Modul de prezentare a propunerii tehnice: Ofertantul va elabora propunerea tehnică detaliat, urmând specificaţiile tehnice minimale de la capitolul IV şi în corelaţie cu cerinţele prevăzute în documentaţia de atribuire. De asemenea, pentru identificarea cu uşurinţă a corespondenţei dintre caracteristicile tehnice solicitate şi cele ofertate, ofertantul va completa şi Formularul A, prezentat în documentaţia de atribuire. Modul de prezentare a propunerii financiare: Ofertantul va elabora propunerea financiară în conformitate cu Formularul B, prezentat în documentaţia de atribuire. Nu se permite nicio modificare a valorii ofertei sau a conţinutului acesteia după expirarea termenului limită de depunere. Propunerea financiară va fi exprimată în lei şi/sau euro, iar T.V.A.-ul va fi evidenţiat separat, dacă este cazul. De asemenea, se vor evidenţia separat şi costurile cu livrarea, transportul, asigurarea, instruirea, punerea în funcţiune sau alte costuri care se referă la obiectul procedurii de achiziţie, dacă este cazul. Modul de prezentare a ofertei: Adresa la care se depune oferta: S.C. VAMILEX S.R.L., localitatea Agârbiciu nr.101, comuna Axente Sever, judeţul Sibiu, România. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 21.03.2014, ora 1200 Numărul de exemplare: se va depune un exemplar de ofertă. Modul de depunere: Ofertantul trebuie să sigileze exemplarul de ofertă într-un plic închis corespunzător şi netransparent. Ofertele care nu sunt depuse până la data şi ora limită stabilite în anunţul de intenţie publicat, vor fi returnate ofertantului, în acest sens, plicul va fi inscripţionat cu denumirea şi adresa ofertantului. Documentele care formează oferta: a) Propunerea tehnică b) Anexa la propunerea tehnică – Formularul A. c) Propunerea financiară – Formularul B. d) Declaraţie pe propria răspundere privind conflictul de interese – Formularul C. Modul de stabilire a ofertei câştigătoare: Oferta câştigătoare se stabileşte numai dintre ofertele depuse în termen, care îndeplinesc specificaţiile tehnice solicitate prin documentaţia de atribuire şi care se încadrează în valoarea estimată. Valoarea estimată a contractului este 828.828,50 Lei/184.225,05 Euro. Curs Euro/Leu BNR din data de 11.03.2014, 1 Euro = 4,4990 Lei, data întocmirii notei privind determinarea valorii estimate a contractului.