Descriere lot procedura

1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia publică servicii de formare profesională – CPV 80500000-9 – curs de iniţiere utilizare TIC competenţe informatice (40 ore) – în localitatea Chiajna, judeţul Ilfov, o grupă (20 cursanţi), în perioada octombrie-noiembrie 2015, în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Achiziţia de servicii de formare profesională - CPV – 80500000-9 curs de iniţiere utilizare TIC competenţe informatice (40 ore) – în localitatea Chiajna, judeţul Ilfov, o grupă (20 cursanţi), în perioada octombrie-noiembrie 2015 Locul de prestare a serviciilor: în localitatea Chiajna, judeţul Ilfov Număr cursanţi: 20 cursanţi (o grupă) Perioadă prestare servicii: 5 zile În cazuri obiective, ce țin de posibilitatea asigurării spațiului necesar desfășurării cursului, justificate de ofertant, se poate prelungi numărul de zile de curs de la 5 zile la 10 zile. Durata contract: 2 luni Ofertele alternative: nu se admit Valoarea estimativă: 375 lei cu scutire de TVA/persoană (7500 lei cu scutire de TVA ca valoare totală) Modalităţi principale de finanţare şi de plată: - în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 INVESTEŞTE ÎN OAMENI!; - plata serviciilor se va face în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative finală, plata efectuându-se doar pentru cursanţii care nu înregistrează mai mult de 15% absenţe nemotivate sau maxim 25% absenţe motivate (pentru caz de boală sau motive temeinice, pentru care se prezintă documente justificative). Cursuri de inițiere solicitate: Achiziţia de servicii de formare profesională - CPV – 80500000-9 curs de iniţiere utilizare TIC competenţe informatice (40 ore) vor fi prestate sub forma de pachet complet, incluzând asigurarea: - serviciilor de formare profesională; - suportului de curs, rechizitelor şi materialelor de instruire necesare; - transportului pentru formatori şi examinatori (dacă este cazul); - desfăşurării examenului de absolvire; - eliberării certificatului de absolvire; - închirierii sălilor de curs şi a echipamentelor aferente necesare (dacă este cazul); - materialelor didactice şi de practică necesare în cadrul cursului de inițiere; Ofertanţii trebuie să fie autorizaţi de Autoritatea Naţională pentru Calificări - A.N.C. (prin Comisiile de autorizare judeţene sau a municipiului Bucureşti) ca furnizori de formare profesională. Autorizaţia trebuie să fie valabilă cel puţin până la finalizarea cursului contractat. Formarea profesională se va realiza în acord cu programa de pregătire pe care furnizorul de formare (ofertantul) autorizată la A.N.C. pentru programul de formare pentru care depune oferta, programă care cuprinde o parte de pregătire teoretică şi o parte de pregătire practică, conform legislaţiei specific in vigoare. Oferta financiară va fi prezentată pentru pachetul complet de formare profesională, care va include toate costurile necesare prestării serviciilor, astfel cum sunt solicitate prin prezentul caiet de sarcini Pachetul complet de formare profesională va include: • Costurile pentru asigurarea formării profesionale care face obiectul achiziției; • Costurile de personal ale formatorilor (pentru pregătirea activităţilor de formare şi pentru susţinerea acestora); • Costurile de personal ale examinatorilor; • Cheltuielile de transport pentru formatori şi examinatori, dacă este cazul; • Costurile aferente examenului de absolvire; • Taxele de certificare a competenţelor dobândite de participanţi (pentru eliberarea certificatelor de absolvire, emitere şi completare a diplomelor în conformitate cu legislaţia în vigoare); • Chiria sălilor de curs şi a echipamentelor aferente, după caz; • Costurile tuturor materialelor folosite în cadrul cursului de formare profesională (pregătire teoretică şi practică); • Plata tuturor cheltuielilor/taxelor/impozitelor etc. Preţul total al ofertantului va include orice alte cheltuieli ocazionale de prestarea serviciilor. Programele de formare profesionale se vor realiza conform legislaţiei naţionale în domeniul formării profesionale a adulţilor şi a celei privind implementarea de proiecte finanţate POSDRU-Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Chiajna, județul Ilfov, regiunea B-IF 6. Perioadă derulare contract: octombrie-noiembrie (5 zile) 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 2 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Data publicării anunţului: 29.09.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a specificatiilor tehnice nr. 6484DP/29.09.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea estimativă: 375 lei /persoană (7500 lei valoare totală) 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.10.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 12.10.2015, orele 14,00. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Specificatiile tehnice nr. 6484DP/29.09.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Gabriela Colobanea, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 107, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.