Descriere lot procedura

1. Scurtă descriere a obiectului contractului În vederea susţinerii activităţilor proiectului cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013 – „ ADAPT; Dreptul la EgAlitate si Acces pe Piaţa muncii” - POSDRU/165 /6.2/S/141595, S.C RU Europe S.R.L. doreşte realizarea achiziţiei serviciilor de închiriere pentru spatii de curs (sali practica) pentru participantii din grupa 2 la cursul de calificare de nivel 1 în ocupatia „lucrător in comert” în localitatea Tigveni, judetul Arges. Aceasta procedura de achizitie este necesară pentru asigurarea spatiului de desfasurare a celor 240 de ore aferente modulelor de pregatire practica ale cursului de formare profesionala de calificare de nivel in ocupatia „lucrător în comert” care se va organiza in cadrul proiectului mai sus – mentionat în localitatea Tigveni, judetul Arges. 2. Tipul procedurii de atribuire – procedura simplificata în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Fondurilor Europene nr.1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul ¨Convergenţa¨. 3. Valoarea estimata a contractului pentru lotul 2 - servicii de inchiriere sala (practica) pentru cursul de calificare in ocupatia „lucrator in comert” in localitatea Tigveni, judetul Arges (grupa 2) - 5.805,60 lei fara TVA pentru un numar de 240 de ore Propunerea financiară trebuie prezentata în LEI, cu doua zecimale, cu evidentierea separata a TVA-ului (daca este cazul). Ofertantul va avea in vedere, la momentul intocmirii propunerii financiare de prevederile art.141, alin.2, litera e din Codul Fiscal privind scutirea de TVA a activitatii de inchiriere. Se poate opta pentru taxarea cu TVA a serviciilor de inchiriere care fac obiectul procedurii prin prezentarea, in cadrul propunerii financiare, a notificarii transmise de ofertant catre Directia Finantelor Publice din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic participant la procedura de a presta serviciile de inchiriere pentru spatiul ofertat cu TVA inclus. Pretul total ofertat pe ora/curs va include, pe lângă pretul chiriei pentru sala de curs si valoarea tuturor utilitătilor precum: apă-canal, energia electrică, curătenie, salubrizare, canalizare, etc ( Va rugam sa retineti acest aspect). 4. Clauze contractuale obligatorii, inclusiv condiţiile de actualizare/ modificare a preţului contractelor de achiziţie a) Pretul unitar/pe oră ofertat rămâne neschimbat pe toată perioada de derulare a contractului. b) Numărul de ore de închiriere a spatiului de curs ofertate poate varia pe perioada derulării contractului, în functie de modificările pe care le poate suferi graficul de activităti planificate ale proiectului din care prezenta achizitie face parte. Această posibilă variatie NU presupune penalizări si nu poate conduce la neîndeplinirea contractului de către Achizitor. c) Prin depunerea ofertei cât si prin semnarea contractului de catre Ofertantul declarat câstigător, acesta recunoaste si îsi asumă posibilitatea modificării numărului de ore de formare estimat la data prezentării ofertei (datorită modificării graficului de activităti al proiectului) si implicit modificarea perioadei de derulare a contractului si a valorii totale a acestuia. d) Datele de demarare (orarele) efective al cursului vor fi anuntate de către Achizitor cu aproximativ 5 zile lucrătoare înainte de începerea acestuia, în vederea avizării asupra ocupabilitătii sălii. 5. Sursa de finanţare a contractului de servicii de inchiriere spatii: Fondul Social European si fondurile de la Bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013. 6. Criteriul de atribuire utilizat in cadrul procedurii: Pretul cel mai scazut 7. Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-urile: http://www.fonduri-ue.ro sau printr-o adresă oficială trimisă Achizitorului. 8. Termenul limita de trimitere a solicitarilor de clarificari: 30.09.2015 – ora 16.00 9. Adresa unde prestatorii pot transmite ofertele, data şi ora limită RU Europe S.R.L Adresa sediu secundar (punct de lucru) : Strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila; Tel: 0239610045; fax: 0339814601; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 10. Data limită de depunere a ofertelor : 05.09.2015 Ora limită: ora 17.00 11. Informaţii suplimentare: Solicitarile de clarificari pot fi transmise prin posta/curierat la sediul secundar al Achizitorului din strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou 2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila, prin fax la nr. 0339814601 sau pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. utilizand Formularul nr.9 din Sectiunea Formulare. Persoana de contact: Marian Giugiuc – Responsabil achizitii