Descriere lot procedura

ANUNȚ DE PARTICIPARE ACHIZIȚIE DE CPV 70000000-1 Servicii imobiliare Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Obiect: achiziţia publică servicii de închiriere spațiu birou - COD CPV 70000000-1 Servicii imobiliare, în cadrul proiectului “ AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare”, ID: 128907, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128907, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: descrise în Documentația pt ofertanți Locul de prestare a serviciilor: Municipiul Constanța, județul Constanța, regiunea Sud-Est Perioadă închiriere: 2 luni (octombie-noiembrie 2015). Durata contract: 2 luni Ofertele alternative: nu se admit Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie: Preţul cel mai scăzut Valoarea estimativă: 4.000,00 cu TVA. Data limită pentru depunerea ofertelor: 05.10.2015, orele 12:00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 05.10.2014, orele 14:30. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “ AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare”, ID: 128907, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128907, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Adina Petrescu, Telefon: Tel: 0730255189, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.