Descriere lot procedura

1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia publică servicii de închiriere spațiu birou – COD CPV 70200000-1 - Servicii de închiriere bunuri imobiliare proprii 7, în cadrul proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Pentru ca toate aceste obiective să fie realizate în condiţii optime este nevoie de închirierea unui spaţiu adecvat pentru desfasurarea şedinţelor de consiliere si mediere si a cursurilor, cu urmatoarele specificaţii tehnice: Caracteristici generale obligatorii: - Suprafaţa utilă de minim 35 mp - Spaţiu folosit ca sală de consiliere individuala si de grup si mediere cu capacitatea de 15 locuri; - Suprafaţă suficientă în spaţiile destinate pentru consiliere individuala si de grup si mediere; - Să nu existe restricții la intrarea în imobil pentru publicul care merge la sediul spațiului închiriat; - Acces pentru persoane de dizabilități; - Să permită un acces ușor către drumul public, precum și accesul publicului în incinta spațiului; - Să permită afișarea la loc vizibil, inclusiv pe ușa de acces a denumirii, însemnelor și elementelor de identitate vizuală ale proiectului; - Utilități: Instalaţii sanitare, electrice, de iluminat, termice, internet; - Dotarile necesare specifice activitatii de consiliere individuala si de grup si mediere: 15 mese, 15 scaune, internet, următoarele echipamente: flipchart, acces la laptop (in caz de nevoie), videoproiector, ecran de proiectie, imprimanta; - Grupuri sanitare pentru femei, bărbaţi și persoane cu dizabilități dotate corespunzător; - Locaţie uşor accesibilă. Chiria va include toate cheltuielile pentru asigurarea folosirii spaţiului, inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului si utilitățile aferente (cheltuieli cu energia electrică, termică, internet, curățenie, apă etc.). Preţul total lunar va cuprinde următoarele: - chiria pentru spatiul inchiriat, cu toate taxele aferente inclusiv cheltuielile de folosire a dotărilor spatiului si utilitățile aferente. Cantitatea totală: 1 spațiu pentru desfășurarea serviciilor de mediere și suport, în localitatea Loc Tîrgu-Mureș, județul Mureș, regiunea Centru Plata chiriei se va face lunar, in termen de 30 zile de la data recepţiei calitative si cantitative a serviciilor. Lipsa cerințelor minime dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. 5. Locul de prestare a serviciilor: Loc. Tirgu Mures, județul Mures, regiunea Centru 6. Perioadă închiriere: 1 luna 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 3 luni, pana la data de 31.12.2015 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Data publicării anunţului: 21.09.2015, prin publicarea anuntului de participare şi a documentatiei de atribuire nr. 6267DP/21.09.2015 pe site-ul www.fonduri-ue.ro 11. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie publică: Preţul cel mai scăzut 12. Valoarea estimativă: 1280 lei cu TVA inclus 13. Data limită pentru depunerea ofertelor: 02.10.2015, orele 12,00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 14. Limba în care se va redacta oferta: română sau orice limbă oficială a Uniunii Europene (tradusă şi legalizată în limba română). 15. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 02.10.2015, orele 14,00. 16. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 17. Modalităţi principale de finanţare şi de plată: în cadrul proiectului proiectului “COMPERUR-Dezvoltarea capitalului uman din mediul rural”, ID: 128912, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128912, Proiect cofinanţat din Fondul Social European, lunar, în termen de 30 de zile de la data recepţiei cantitative şi calitative. 18. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv; 19. Toate informatiile privind procedura de achizitie sunt prezentate in Documentatia de atribuire nr. 6267DP/21.09.2015 publicata pe site-ul www.fonduri-ue.ro, sectiunea achizitii privati, anunturi. 20. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Gabriela Colobanea, Telefon: Tel: 031/860 04 97 int. 107, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.