Descriere lot procedura

S.C. AEROSTAR S.A. BACAU - Partener 1 CONTRACT POSDRU/125/5.1/S/129302 Cod SMIS 51828 MASURI ACTIVE DE OCUPARE IN SECTORUL AERONAUTIC PRIN FORMARE PROFESIONALA INOVATIVA (AEROTRAINING) ID 129302 Nr. 497/11.09.2015 ANUNŢ DE PARTICIPARE SERVICII FORMARE PROFESIONALĂ CURS CALIFICARE ,, SUDOR ELECTRIC” - NIVEL 1 I.a. Achizitor Denumire: S.C. AEROSTAR S.A. Adresă: str. Condorilor nr.9 Localitate: Bacău Cod Poştal: 600302 Ţara: România Puncte de contact: str. Condorilor nr.9, mun.Bacău, jud. Bacău; Persoana de contact: Sarpe Carmen Telefon: +40234/575070 – int. 1615 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +40234/572259 Adresă/e de internet (dacă este cazul): www.aerostar.ro I.b Principala activitate sau activităţi ale achizitorului □ ministere ori alte autorităţi publice centrale inclusiv cele subordonate la nivel regional sau local; □ agenţii naţionale; □ autorităţi locale; □ alte instituţii guvernate de legea publică; □ instituţie europeană/organizaţie internaţională X altele (specificaţi): societate comercială pe acţiuni. □ servicii publice centrale □ apărare □ ordine publică/siguranţă naţională □ mediu □ afaceri economico-financiare □ sănătate □ construcţii şi amenajări teritoriale □ protecţie socială □ recreere, cultură şi religie □ educaţie □ activităţi relevante □ energie □ apă □ poştă □ transport X altele (specificaţi): Cod CAEN - 3030 Fabricarea de aeronave şi nave spaţiale Achizitorul achiziţonează în numele altor autorităţi contractante/achizitor da □ nu X Informaţii şi/sau clarificări: S.C. AEROSTAR S.A. va clarifica în scris orice neclaritate, formulată de ofertanţi în legătură cu procedura de atribuire. Alte informaţii şi/sau clarificări pot fi obţinute: X la adresa mai sus menţionată sau prin fax la numărul indicat, în intervalul orar 9.00 – 15.00; □ altele: (adresa/fax/interval orar) DATA PUBLICĂRII ANUNŢULUI:11. 09.2015, pe pagina web www.fonduri-ue.ro DATA ŞI ORA LIMITĂ DE PRIMIRE A SOLICITĂRILOR DE CLARIFICĂRI: Data limită:16.09.2015 Ora limită:15:00 DATA LIMITĂ DE TRANSMITERE A RĂSPUNSULUI LA CLARIFICĂRI: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitărilor de clarificări, dar nu mai tarziu de 17.09.2015 pentru ultimul set de solicitari de clarificari. I c) Căi de atac: Eventualele contestaţii se vor depune în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea comunicării privind rezultatul procedurii, în intervalul orar 09:00-15:00. Termenul de depunere a contestaţiei curge începând cu ziua următoare primirii comunicării privind rezultatul procedurii de la achizitor. Aerostar va proceda la soluţionarea contestaţiei depuse în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea acesteia. Eventualele contestaţii pot fi depuse la: Denumire: S.C. AEROSTAR S.A. Adresa: Str. Condorilor nr. 9 Localitate: Bacău Cod Poştal: 600302 Ţară: România Puncte de contact: str. Condorilor nr.9, mun.Bacău, jud. Bacău; Persoana de contact: Şarpe Carmen Telefon: +40234/575070, interior 1615. E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: +40234/572259 Adresă/e de internet (dacă este cazul): www.aerostar.ro I.d.Sursa de finanţare: CONTRACT DE FINANŢARE POSDRU/125/5.1/S/129302 semnat cu Organismul Intermediar Regional pentru Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane Regiunea Nord-Est - 95 % - fonduri comunitare şi bugetul naţional; - 5 % - surse proprii. După caz, proiect/program finanţat din fonduri comunitare Da Fondul Social European, Bugetul de stat, Contribuia proprie a Beneficiarului Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa prioritară nr. 5 - Promovarea măsurilor active de ocupare Domeniul major de intervenţie 5.1 - Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare Proiectul ,,MĂSURI ACTIVE DE OCUPARE ÎN SECTORUL AERONAUTIC PRIN FORMARE PROFESIONALĂ INOVATIVĂ (AEROTRAINING)” I.e. Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia s-ar putea atribui contractul Asociere în participaţie conform art. 1949 şi urm. din Codul Civil. II.Obiectul contractului. II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: CONTRACT SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA - COD CPV: 80530000-8. CONTRACT SERVICII DE FORMARE PROFESIONALĂ – CURS SUDOR ELECTRIC II. 1.2) Locul de prestare şi locaţia de instruire: Locul prestarii serviciilor: mun.Bacău, jud. Bacău. (a) Lucrări □ (b) Produse □ (c) Servicii X II.1.3) Procedura se finalizează prin : Contract servicii: X Încheierea unui acord-cadru: □ II.1.4) Durata contractului de achiziţie publică De la data semnarii contractului si până la data efectuarii platii finale (nu mai tarziu de 31.12.2015) II.1.5) Valoarea totală estimată a contractului - 55.680,00 lei, fără TVA. Contract servicii formare profesionala curs calificare în ocupaţia ,,sudor electric”.  Valoarea totală maxima alocată pentru achiziţia de servicii de formare profesională în cadrul proiectului AEROTRAINIG este de 207.980,00 lei, fără TVA ca urmare a suplimentării numărului de participanţi la formare prin introducerea unei noi grupe de formare (de 28 de participanţi) pentru Cursul – Operator la maşini unelte cu comandă numerică) şi a unei grupe de formare (de minim 24 – maxim 28 de participanţi) pentru Cursul - Sudor electric . II.1.6) Divizare pe loturi Da II.1.7) Ofertele alternative sunt acceptate da X nu □ II.2) Cantitatea sau scopul contractului II.2.1. Scopul contractului constă în achiziţionarea de servicii de formare profesională în ocupaţia ,,Sudor electric” – nivel 1 – 360 ore (120 ore instruire teoretică şi 240 ore instruire practică) pentru un număr de minim 24 şi maxim 28 de persoane. II.2.) Ajustarea preţului contractului da □ nu X III. Condiţii specifice contractului III.1. Contract rezervat Nu III.2. Altele Nu IV: PROCEDURA IV.1) Procedura selectată Licitaţie deschisă □ Licitaţie restrânsă □ Licitaţie restrânsă accelerată □ Dialog competitiv □ Negociere cu anunţ de participare □ Negociere fără anunţ de participare □ Cerere de oferte □ Concurs de soluţii □ Procedura simplificată X Conform Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţa", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări Legislaţia aplicabilă: a) Ordin 1120/15.10.2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanzate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări; b) art. 60 din Regulamentul (CE) nr. 1.083/2006 al Consiliului din 11 iulie 2006 de stabilire a anumitor dispoziţii generale privind Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European şi Fondul de Coeziune şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 1.260/1999, cu modificările şi completările ulterioare; alte acte normative aplicabile. V. CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE V.1) Situaţia personală a candidatului /ofertantului Documente privind conflictul de interese Se va prezenta în original: Formularul nr. 2 – Declaraţie privind evitarea conflictului de interese, În cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat să îndeplinească individual cerinţele şi să prezinte acest formular. V.2) Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale (înregistrare) Persoane juridice/fizice române Se vor prezenta – cerinţă obligatorie: - Certificat de înregistrare de la Registrul Comerţului (copie ,, conform cu originalul”). - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului; Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor, din care să reiasă că societatea are ca obiect de activitate furnizarea de ,,Servicii de formare profesională” (copie ,,conform cu originalul). - Autorizaţia ca Furnizor de Formare Profesională Continuă, conform O.G. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, cu modificările şi completările ulterioare – ( copie ,,conform cu originalul”); - Autorizaţia pentru cursul de calificare în ocupaţia ,, sudor electric” – nivel 1. sau - orice alte documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenenţei la categoria profesională impusă de îndeplinirea contractului. Informaţii privind subcontractanţii Subcontractarea nu este permisă. VI. PREZENTAREA OFERTEI VI.1) Limba de redactare a ofertei Limba română. VI.2) Perioada de valabilitate a ofertei Valabilitatea ofertelor: 60 de zile de la data deschiderii acestora. Ofertantul are obligaţia de a menţine oferta valabilă pe toată perioada de valabilitate a ofertei. VI.3) Modul de prezentare a propunerii tehnice Ofertantul are obligația de a întocmi propunerea tehnică astfel încât în procesul de evaluare, informaţiile din cadrul acesteia să permită identificarea facilă a corespondenţei cu specificaţiile tehnice minime; 2. Ofertantul trebuie să prezinte un exemplar al ofertei şi al documentelor care o însoţesc; 3. Se vor respecta prevederile Legii securităţii și sănătăţii în muncă nr. 319/2006, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale Legii 319/2006. Operatorii economici vor indica în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii. VI.4) Modul de prezentare a propunerii financiare Se va completa şi depune Formularul 3; Valoarea maximă estimată pentru contractul de servicii formare profesionala curs ,,sudor electric” este de : • 55.680,00 lei, fără TVA Preţurile cotate de ofertant în propunerea financiară se vor conforma cu cerinţele specificate mai jos:  Ofertantul are obligaţia de a exprima preţul în Lei, fără TVA, evidenţiindu-se distinct TVA-ul (acolo unde este cazul).  Oferta de preţ trebuie să acopere întregul contract, aşa cum este descris în documentaţia de atribuire.  Preţul contractului este ferm şi nemodificabil pe toată durată de desfăşurare a contractului.  Preţurile oferite trebuie să includă taxele şi impozitele datorate, precum şi oricare alte contribuţii solicitate prin lege, in situaţia produselor importate.Preţurile propuse se consideră a fi preţuri finale şi nu sunt afectate de orice variaţie în impozitele, taxele şi/sau contribuţiile menţionate mai sus. VI.5) Modul de prezentare a ofertei Oferta se va depune la sediul achizitorului, din str. Condorilor nr.9, mun.Bacău, jud. Bacau, în următoarele condiţii: a) Oferta se va depune într-un exemplar original şi o copie pe CD, indicându-se totodată denumirea ofertantului şi adresa acestuia. Acestea vor fi închise într-un plic separat netransparent. Pe acest plic se va marca: (i) obiectul procedurii de achiziţie publică, (ii) achizitorul şi adresa completă a acestuia, (iii) Menţiunea: ”A NU SE DESCHIDE ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR: 22.09.2015, ora 12.00” b) Documentele care însoţesc oferta sunt: - scrisoarea de înaintare (Formularul 1). Scrisoarea de înaintare va fi ataşată plicului exterior şi va fi ştampilată cu data şi ora depunerii ofertei. - împuternicire (Formular 4) şi copie carte de Identitate a împuternicitului. c) Întreaga ofertă va fi semnată şi ştampilată pe fiecare pagină şi numerotată crescător de la prima până la ultima pagină, pe aceasta din urmă fiind trecută menţiunea „ULTIMA PAGINĂ”. d) În cazul unor neconcordanţe între varianta pe suport hârtie şi cea în format electronic, va prevala cea pe suport hârtie (original). e) Originalul trebuie tipărit cu cerneală neradiabilă şi va fi semnat pe fiecare pagină de reprezentantul/reprezentanţii autorizaţi corespunzător să angajeze ofertantul în contract. f) În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie să fie semnate şi parafate conform prevederilor legale. g) Oferta va conţine în mod obligatoriu un OPIS al documentelor care se depun. h) Orice ştersătură, adăugare, interliniere sau scris peste cel dinainte sunt valide doar dacă sunt vizate de către persoana/persoanele autorizată/autorizate să semneze oferta. i) Achizitorul nu îşi asumă nici o responsabilitate în cazul în care documentele de participare nu sunt intacte, sigilate sau plicul exterior nu este marcat conform prevederilor de mai sus. Cheltuielile poştale cad în sarcina operatorului economic. Plicul/coletul conţinând oferta se primeşte de către achizitor numai dacă este intact, sigilat şi netransparent. Ofertele primite se păstrează nedeschise de achizitor, până la data şi ora începerii şedinţei de deschidere. VI.6) Data limită de depunere a ofertelor 22.09.2015, ora 10.00 Oferta poate fi depusă la sediul achizitorului: S.C. AEROSTAR S.A. str. Condorilor nr. 9, mun.Bacău, jud. Bacău – Registratură. Oferta care este depusă la o altă adresă a achizitorului decât cea stabilită în anunţul de participare sau care este primită de către achizitor după expirarea datei/orei limită pentru depunere se returnează nedeschisă. VI.7) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Oferta poate fi modificată/retrasă anterior datei şi orei limită stabilite pentru depunerea acesteia. Modificarea sau retragerea candidaturii/ofertei se realizează prin solicitare scrisă în acest sens, depusă până la data limită stabilită pentru depunere. Pentru a fi considerate parte a candidaturii/ofertei, modificările trebuie prezentate cu amendamentul că pe plicul exterior se va marca, în mod obligatoriu, şi inscripţia "MODIFICĂRI”. Oferta este declarată întârziată, dacă aceasta a fost depusă la o altă adresă decât cea stabilită în anunţul de participare sau a fost depusă după data şi ora limită de depunere a ofertelor. VI.8) Deschiderea ofertelor 22.09.2015, ora 12.00. S.C. AEROSTAR S.A. str. Condorilor nr. 9, mun.Bacău, jud. Bacău. Reprezentanţii ofertanţilor au dreptul de a fi prezenţi la şedinţa de deschidere. Ofertele vor fi deschise de către comisia de deschidere a ofertelor numită în acest scop. Reprezentanţii ofertanţilor care sunt prezenţi vor fi invitaţi să semneze procesul verbal. Lipsa semnăturii unui ofertant de pe acest proces verbal nu invalidează conţinutul şi efectul procesului verbal de deschidere a ofertei. Câte o copie a procesului verbal se distribuie tuturor ofertanţilor prezenţi. La şedinţa de deschidere vor participa: (i) membrii comisiei de evaluare; (ii) reprezentanţii ofertanţilor cu condiţia prezentării împuternicirii (Formular 4) şi copiei după cartea de identitate; (iii) alte persoane autorizate de achizitor. VII. ATRIBUIREA CONTRACTULUI Contractul va fi atribuit operatorului care va depune oferta prezentand cele mai multe avantaje pentru realizarea scopului proiectului, conform specificatiilor tehnice din documentaţia de atribuire atasata. VIII. Notificarea atribuirii contractului: După finalizarea evaluării, S.C. Aerostar S.A. va notifica Ofertantul câştigător, în scris, că oferta sa a fost acceptată. În acelaşi timp, va notifica, toţi ceilalţi ofertanţi cu privire la rezultatele procedurii de atribuire.