Descriere lot procedura

SC DUO PART AUTOCOM SRL CUI RO 9388080 Adresa: Pitesti, Strada Nicolae balcescu, Nr. 92, Judetul Arges Telefon:0722247754 Fax: 0348430160 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje de productie in cadrul proiectului " Modernizarea firmei DUO PART AUTOCOM SRL prin achiziţionarea de utilaje performante pentru fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic " PROGRAMUL Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” Axa prioritară 1„Un sistem inovativ si ecoeficient de productie” Domeniul major de intervenţie 1.1 „Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM” Operaţiunea – Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile, A2 – Sprijin financiar de pana la 1.065.000 pentru întreprinderile mici şi mijlocii Proiect: „Modernizarea firmei DUO PART AUTOCOM SRL prin achiziţionarea de utilaje performante pentru fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic” Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea, montarea si punerea în funcţiune a utilajelor în cadrul proiectului " Modernizarea firmei DUO PART AUTOCOM SRL prin achiziţionarea de utilaje performante pentru fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic ", după cum urmează: - Lotul 1 Maşină de suflat – 1 buc. Criteriul atribuire: Pretul cel mai scazut Pentru compararea preturilor exprimate in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb BNR din data data publicarii anuntului de participare Locul principal de livrare: SC DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae balcescu, Nr. 92, Judetul Arges Tipul şi durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 8 luni. Valoarea estimată a contractului de furnizare pentru LOTUL 1 Maşină de suflat – 1 buc. este de 961.655,25 lei fără TVA. Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiţii de participare 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Persoanele cu funcţie de decizie din partea beneficiarului: 1. Marinescu Iulian 2. Marinescu Nicolae Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Marinescu Iulian– Preşedinte cu drept de vot 2. Zaharia Alina– membru 3. Constantin Mihai – membru Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Marinescu Iulian– Preşedinte cu drept de vot 2. Zaharia Alina– membru 3. Constantin Mihai – membru Responsabilul de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1 Manager de proiect : Marinescu Iulian 2 Responsabil tehnic: Constantin Mihai 3. Oferta Oferta va conţine urmatoarele informatii: - preţul defalcat pe urmatoarele componente: • pret net al utilajului • pret transport • pret asigurare si livrare a marfii - caracteristicele tehnice ofertate. - perioada de valabilitate Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerinţele minime prevăzute in Anexa cu specificaţii tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă inadmisibilă şi va fi respinsă. 4. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). FORMULARE SI ANEXE - FORMULARUL NR.1 – declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011 - FORMULARUL NR.2 – Scrisoare de inaintare - Model contract de furnizare - Anexa cu specificaţii tehnice Limba de redactare a ofertei: română Valabilitatea ofertei:90 de zile Ofertele alternative: interzise Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 19.03.2014 ora 1200, la sediul societăţii: DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 92, Judetul Arges Modalitatea de depunere a ofertei: - Documentele ofertei se vor semna pe fiecare pagina - Documentele ofertei se vor depune intr-un exemplar in plic sigilat marcat cu denumirea beneficiarului, denumirea ofertantului si mentiunea „A nu se deschide înainte de 20.03.2014, ora 10.00” Ofertele pot fi transmise prin posta sau depuse direct de către ofertant la adresa DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 92, Judetul Arges, însoţite de scrisoare de înaintare ( Formularul 2 ). Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor Zile : 3 Data, ora si locul deschiderii ofertelor: Data: 20.03.2014, ora 10.00 la sediul societăţii: DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 92, Judetul Arges. Participanţii la şedinţa de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte B.I./C.I./paşaport in copie conform cu originalul. De asemenea, in situaţia in care participantul nu este reprezentantul legal se va prezenta o împuternicire din partea societăţii pe care o reprezintă. Contestatii: Eventualele contestaţii se pot depune: - la sediul beneficiarului DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 92, Judetul Arges - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 5 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă de către contestator despre un act al autorităţii contractante pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţie se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza la sediul beneficiarului DUO PART AUTOCOM SRL, Pitesti, Strada Nicolae Balcescu, Nr. 92, Judetul Arges după 6 zile de la comunicarea rezultatului. In situaţia depunerii de contestaţii, semnarea contractului se va realiza imediat după soluţionarea acestora. Data publicării: 11.03.2014 Nume firmă: SC DUO PART AUTOCOM SRL