Descriere lot procedura

1. Beneficiar: S.C. SAUCOLEMN S.R.L., Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, comuna Vama, jud. Suceava, cod poştal 727590, Telefon: 0230 239031, 0744590277 Fax: 0230 239031, e-mail: office@ saucolemn.ro. 2. Procedura de atribuire aleasă: PROCEDURA SIMPLIFICATA conf. Ordinului 1120/2013 cu modificarile si completarile ulterioare - Ordinul 1120/15.10.2013 privind aprobarea procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari (publicat in Monitorul Oficial nr. 650 din 22.10.2013) - Ordinul 1190/19.11.2014 pentru modificarea Ordinului nr. 1120/2013 privind aprobarea procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin Mecanismele Financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari - Ordinul 1191/19.11.2014 pentru aprobarea Instrucţiunii aferente Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1.120/2013 privind aprobarea procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenta”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin Mecanismele Financiare SEE si Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari 3. Tip contract: contract achiziţie bunuri prin cumpărare 4. Obiectul contractului: contractul de achiziţie bunuri presupune achiziţionarea următorului utilaj, după cum urmează: - Linie automata infoliere panouri lemn (1 buc.) Detalii cu privire la caracteristicile şi specificaţiile tehnice ale utilajului ce urmează a fi achiziţionat prin contractul de achiziţie sunt prezentate în documentaţia de atribuire a contractului. Documentatia de atribuire (fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modele de formulare solicitate) cuprinzand informatiile necesare in elaborarea ofertei poate fi descarcata din sectiunea “Specificatii” de mai jos. 5. Locul livrării: Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, com. Vama, jud. Suceava. 6. Valoarea estimată: 729.457 lei. 7. Sursa de finanţare a contractului care urmează să fie atribuit: Contractul de achiziţie este finanţat în procent de 40% de către beneficiar şi în procent de 60% prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” (POS CCE) 2007 - 2013, Axa prioritară 1 - Un sistem de producţie inovativ şi ecoeficient, Domeniul major de intervenţie 1.1 - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor în special a IMM, Operaţiunea 1.1.1. - Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile pentru întreprinderi. 8. Ofertele alternative nu sunt acceptate. 9. Documentaţia de atribuire poate fi solicitată la următoarea adresă: Documentatia de atribuire (fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modele de formulare solicitate) cuprinzand informatiile necesare in elaborarea ofertei poate fi descarcata din sectiunea “Specificatii” de mai jos. Documentaţia de atribuire poate fi solicitată si la S.C. SAUCOLEMN S.R.L., Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, comuna Vama, jud. Suceava, cod poştal 727590, Telefon: 0230 239031, 0744590277 Fax: 0230 239031, e-mail: office@ saucolemn.ro. 10. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 07.09.2015 / ora 12.00 11. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: Data: 31.08.2015 / ora limită: 14.00, adresa: Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, comuna Vama, jud. Suceava, cod poştal 727590, Telefon: 0230 239031, 0744590277 Fax: 0230 239031, e-mail: office@ saucolemn.ro. 12. Adresa la care se transmit ofertele: S.C. SAUCOLEMN S.R.L., Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, comuna Vama, jud. Suceava, cod poştal 727590. 13. Limba de redactare a ofertei: Limba română 14. Data şi ora deschiderii ofertelor: 07.09.2015 ora 12.30 15. Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul societatii S.C. SAUCOLEMN S.R.L., Str. Petru Rares, nr. 12A, sat Vama, comuna Vama, jud. Suceava, cod poştal 727590. 16. Perioada de valabilitate a ofertelor: minim 60 de zile de la data deschiderii. 17. Criteriul de atribuire a contractului: cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere al avantajelor tehnice si financiare Factori de evaluare: 1. Propunerea financiara: 45% (45 puncte) 2. Caracteristici tehnice (oferta tehnica): 51% (51 puncte) 3. Termen de garantie: 4,00% ( 4,00 puncte) Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul in punctarea factorilor de evaluarea sunt prezentate in cadrul documentatiei de atribuire. 18. Cai de atac / Denumirea şi adresa organismului competent de rezolvare a contestaţiilor: Impotriva deciziei beneficiarului de atribuire a contractului de achizitie se pot formula contestatii. Termenul de depunere al contestatiei este de 08.09.2015 ora 16.00. Eventualele contestatii se trimit pe e-mail la adresa office@ saucolemn.ro. Modalitatea de transmitere a contestatiilor: pe e-mail la adresa office@ saucolemn.ro. Documentul contestatiei semnat si stampilat de ofertant va fi scanat si trimis pe e-mail la adresa office@ saucolemn.ro ca atasament. Termenul limita de depunere a contestatiei: Contestatia trebuie sa ajunga la beneficiar, prin e-mail, pana cel tarziu 08.09.2015 ora 16.00. Solutionarea contestatiilor: Orice ofertant nemultumit de rezultatul procedurii de achizitie are dreptul de a depune contestatie catre beneficiar.Termenul de asteptare in vederea depunerii unor eventuale contestatii este de 1 zi calendaristica de la transmiterea notificarilor asupra rezultatului procedurii de achizitie, respectiv pana la 08.09.2015 ora 16.00. Daca contestatiile sunt transmise dupa termenul stabilit acestea nu se vor lua in consideratie. In cazul primirii unei contestatii beneficiarul va numi prin decizie o comisie de solutionare a contestatiei formata din alti membri decat cei care au facut parte din comisia de evaluare si au participat la procedura de achizitie contestata. Comisia va analiza si solutiona contestatia in termen de maxim 1 zi calendaristica de la primirea acesteia, care se va finaliza printr-un Raport de solutionare a contestatiei. Comisia are dreptul de a solicita clarificari din partea contestatarului, caz in care perioada de solutionare poate fi prelungita cu perioada in care se primesc clarificarile. In situatia in care contestatarul nu este multumit de modalitatea de solutionare a contestatiei, singura modalitate de solutionare a contestatiei este de a ataca in instanta competenta decizia comisiei de analiza a contestatiei. Documentatia de atribuire (fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modele de formulare solicitate) cuprinzand informatiile necesare in elaborarea ofertei poate fi descarcata din sectiunea “Specificatii” de mai jos. Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0230 239031, 0744590277 Fax: 0230 239031, e-mail: office@ saucolemn.ro.