Descriere lot procedura

Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice” -co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră” REF: Denumirea proiectului: „Sistem informatic integrat pentru administrarea firmei si comunicarea cu partenerii de afaceri” Denumirea contractului: „Contract de furnizare sistem integrat de administrarea afacerii ERP, CRM, BI si Instruire pentru utilizatori” SC ICCO-SYSTEMS SRL cu sediul social în Ghimbav, jud. Brasov, str. Aeroportului nr. 6, hala 1 (C1), România, cod postal 507075, organizează procedura de atribuire a contractului „Contract de furnizare sistem integrat de administrarea afacerii ERP, CRM, BI si Instruire pentru utilizatori” având ca obiect achiziția unui sistem integrat de administrarea afacerii ERP, CRM, BI si Instruire pentru utilizatori, în cadrul proiectului cu finanțare nerambursabilă sus-menționat. Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013, Axa prioritară III - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, Domeniul major de intervenţie 3 - Susţinerea E-Economiei, Operaţiunea 1 - Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri. INFORMAŢII DESPRE PROCEDURĂ Obiectul şi locul de implementare a contractului: achiziția de sistem integrat de administrarea afacerii ERP, CRM, BI si Instruire pentru utilizatori în cadrul proiectului cu finanțare nerambursabilă derulat de ICCO-SYSTEMS SRL, iar cele 2 locatii de implementare a proiectului sunt: - Ghimbav, jud. Brasov, str. Aeroportului nr. 6, hala 1 (C1), cod postal 507075; - Timisoara, jud. Timis, str. Turda nr. 27, cod postal 300310. Tipul şi durata contractului: contract de furnizare, valabil 9 luni de zile de la data încheierii sale, dar fara a depasi perioada de implementare a proiectului în cadrul căruia sunt achiziționate bunurile, respectiv 08.12.2014. Valoarea estimată: 640.610,00 lei (fără TVA). Procedura aplicată: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență” precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE şi Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare bunuri, servicii sau lucrări aprobată prin Ordinul de ministru 1.120/2013. Garanție de participare: se solicită garanție de participare în cuantum de 12.800,00 lei, cu o perioadă de valabilitate cel puţin egală cu perioada minimă de valabilitate a ofertei. Garanția de participare se poate constitui fie prin virament bancar în contul ICCO SYSTEMS SRL, fie printr-un instrument de garantare emis în condiţiile legii de o societate bancară ori de o societate de asigurări în favoarea ICCO SYSTEMS SRL. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico – economic. Data şi ora-limită de depunere a ofertei: 17.03.2014 ora 12:00 Adresa la care se transmit ofertele: sediul social al ICCO SYSTEMS SRL din Ghimbav, jud. Brasov, str. Aeroportului nr. 6, hala 1 (C1), România, cod postal 507075. Locul, data şi ora deschiderii ofertelor: sediul social al ICCO SYSTEMS SRL din Ghimbav, jud. Brasov, str. Aeroportului nr. 6, hala 1 (C1), România, cod postal 507075, Data: 17.03.2014 ora 14:00. Limbă de redactare a ofertei: română. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile de la termenul limită de depunere. Ajustarea preţului contractului: pe durata derulării contractului de furnizare preţul acestuia nu se ajustează Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul social al ICCO SYSTEMS SRL din Ghimbav, jud. Brasov, str. Aeroportului nr. 6, hala 1 (C1), România, cod postal 507075, Persoana de contact: Cornel DOROFTE, Telefon: 0268401234, Fax: 0268401230, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .