Descriere lot procedura

INVITATIE DE PARTICIPARE LA OFERTARE In cadrul: PROGRAMUL OPERAŢIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local” Domeniul de intervenţie 4.3. „Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor” Titlul proiectului : “DEZVOLTAREA SC C & I TRANS EUROPE PRIN ACHIZITIE DE UTILAJE “ Contract de finantare nr. 4265/23.06.2014, Cod SMIS 52391 Beneficiar: SC C & I TRANS EUROPE SRL Descrierea proiectului: Societatea C & I TRANS EUROPE SRL este in curs de realizare a unei investitii ce presupune achizitia, in cadrul acestei proceduri, a 2 utilaje specifice pentru dezvoltarea activitatii proprii de constructii. Activitatea ce se va desfasura ulterior implementarii proiectului este CAEN : 4211 Lucrări de construcţie a drumurilor si autostrazilor Implementarea proiectulului a inceput in 24 iunie 2014 si va dura 17 luni de zile. Procedura aplicata: Procedura simplificată aplicata de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă”, precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari, aprobata prin Ordinul nr. 1.120 / 15.10.2013 Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut, pentru ofertele conforme administrativ si tehnic - procedura detaliata prezentata in documentatia de atribuire atasata. Obiectul contractului: furnizarea de bunuri - utilaje de constructii - in conformitate cu cap. 6 si Specificatiile tehnice atasate in Anexa A la prezenta documentatie. Programul derularii procedurii de achizitie: Data publicarii anuntului 05.08.2015 Termenul limita pentru depunerea ofertelor 13.08.2015 - ora - 12.00 Data evaluarii ofertelor 13.08.2015 ora 15.00 Anuntarea ofertantului castigator in privinta adjudecarii 13-14.08.2015 Adresa la care se depun ofertele si locul unde se va realiza deschiderea si evaluarea : Targoviste, str. Cooperatiei, nr. FN, Cod postal 130086 , jud. Dambovita Valoarea estimata: Valoarea estimata este de 379.850,00 lei fara TVA, adica 85.551,80 Euro la cursul de 4,44 lei/Euro si se compune din: a) Valoare estimata eligibila – 355.200,00 lei Valoare estimata neeligibila – 24.650,00 lei – care va fi suportata integral din surse proprii ale societatii Oferta trebuie sa contina: - O propunere tehnica si o propunere financiara - Documentele de calificare: - Certificat Constatator emis de ORC in original sau copie legalizata valabil la data depunerii ofertei (pentru persoanele juridice romane) / Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata) insotite de traducere autorizata în limba romana (pentru persoanele juridice straine) - Formular 1 – Declaratie privind conflictul de interese - Formular 2 – Declaratie de eligibilitate - Formular 3 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese Informatii detaliate despre continutul si prezentarea ofertei sunt atasate in documentatia de atribuire, iar modelulul formularelor este de asemenea atasat In arhiva atasata sunt incluse: in format .pdf documentatia de atribuire; Anexa A - Specificatiile tehnice ale echipamentelor si Anexa B - Formulare_ofertanti – in format .doc Informatii suplimentare: dl. CIOCIU A. IOAN-DORIAN - Administrator, Tel. 0722 249 930, fax: 0345 818 567 e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Va multumim si asteptam oferta/ofertele dvs. Administrator / Reprezentant legal CIOCIU A. IOAN-DORIAN