Descriere lot procedura

In vederea achizitionarii „HRANA CURS INGRIJITOARE BATRANI LA DOMICILIU in cadrul proiectului „Proactivitate pe piata muncii, cu accent pe zone foste industrializate din regiunile Sud-Vest, Centru si Nord-Vest", contract nr. POSDRU/182/2.3/S/152578 Asociatia Global Help cu sediul în localitatea Craiova, str. Sfinţii Apostoli, nr.92, judeţul Dolj si sediul de implementare proiect : Craiova , str. Imparatul Traian, nr.161, et.3, jud. Dolj beneficiar al finatarii nerambursabile din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, in baza contractului nr. POSDRU/182/2.3/S/152578 anunță organizarea selecției de oferte de servicii de catering. Obiectul și locul de implementare a contractului: Achizitie servicii de catering (CPV 5552– Servicii de catering) in scopul implementarii proiectului „Proactivitate pe piata muncii, cu accent pe zone foste industrializate din regiunile Sud-Vest, Centru si Nord-Vest", Contract de finanţare POSDRU/182/2.3/S/152578 Locul de implementare: localitatea Craiova, jud. Dolj Prestatorii de servicii de catering vor trebui să oferteze servicii care să îndeplinească criteriile de calificare si prevederile specificatiilor tehnice. Neindeplinirea criteriilor de calificare si/sau a specificatiilor tehnice dă dreptul achizitorului la respingerea ofertei ca neconformă. Servicii de catering solicitate Prestarea serviciilor de catering consta in pregatirea, prepararea si livrarea hranei pentru 28 persoane care frecventeaza cursurile din cadrul proiectului sus mentionat in perioadele convenite stabilite conform graficului de activiati, din intervalul 20.08.2015-25.12.2015, in conformitate cu specificatiile tehnice Tip și durată contract: contract de prestări servicii, perioada 90 zile in intervalul 20.08.2015-25.12.2015 Valoarea estimată: 23.119,27 lei fara TVA Criteriul de atribuire: Conform Ordinului MFE nr. 1120/2013: compararea avantajelor tehnice şi financiare (raportul calitate / pret / costuri operationale) care motivează alegerea în raport cu celelalte oferte / specificaţii tehnice primite, in acord cu principiul transparentei, economicitatii, eficientei si eficacitatii Data și ora limită de depunere a ofertei: 17.08.2015, ora 12:00 Data și ora limită de primire a solicitărilor de clarificări: 11.08.2015 ora 10.00 Data și ora limită de raspuns la solicitările de clarificări: 13.08.2015 ora 10.00 Data și ora deschiderii/analizei ofertelor: 17.08.2015, ora 15:00 Adresa la care se transmit ofertele: ASOCIATIA GLOBAL HELP (Sediul de implementare al proiectului susmentionat) situat in: Localitatea Craiova, str. Imparatul Traian, nr.161, et.3, jud. Dolj Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la adresa de E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau la Tel 0721299800, 0723154085 Persoana de contact: Buzatu Mirela – Manager proiect, tel. 0721299800