Descriere lot procedura

SURSA DE FINANTARE: PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL CREŞTEREA COMPETITIVITĂŢII ECONOMICE Axa Prioritară 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie. Domeniul major de intervenţie DMI 1.1 - Investiţii productive şi pregătirea pentru competiţia pe piaţă a întreprinderilor, în special a IMM. Operaţiunea a) - Sprijin pentru consolidarea şi modernizarea sectorului productiv prin investiţii tangibile şi intangibile. A2 – Sprijin financiar în valoare de până la 1.065.000 lei acordat pentru investiţii pentru întreprinderile mici şi mijlocii. PROIECT: „Cresterea competitivitatii economice a S.C. Anepal Ambalaje S.R.L., prin achizitionarea de utilaje si echipamente tehnologizate necesare activitatii de productie”, cod SMIS 44355, contract de finantare nr. 4m/400627/1/22.11.2013, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională si Bugetul de Stat, încheiat cu Ministerul Economiei, Autoritate de Management a Programului Operațional Sectorial “Creșterea Competitivității Economice“. MOTIVUL ANULARII PROCEDURII DE LICITATIE: In urma verificarilor pentru respectarea conditiilor din contractul de finantare s-a constatat ca fisele de achizitei a procedurii de atribuire a contractului de furnizare de bunuri, nu au fost alcatuite conform Anexa 13 si planul de afaceri. Drept urmare se va proceda la anularea procedurii de atribuire actuala a LOTULUI 8. Procedura de atribuire va fi reluata in cel mai scurt timp, prin publicarea anuntului de intentie pe site www.fonduri-ue.ro, iar documentele puse la dispozitie de potentiali furnizori, vor fi completate cu datele corecte, pentru a sigura o mai buna transmitere a cerintelor referitoare la echipamentele pe care dorim sa la achizitionam.