Descriere lot procedura

I. Informaţii generale Obiectul contractului de furnizare bunuri : - Linie completa de productie capace din plastic Locul de livrare a produselor ( locatia implementării proiectului ): • Localitatea Jucu de Mijloc, comuna Jucu, str Principală, nr. 24A, Cod 407353, județul Cluj Tipul si durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 5 luni Termenul de livrare: • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este de maxim 4 luni de la lansarea comenzii, dar nu mai tarziu de 15 decembrie 2015. Valoarea estimată a contractului pentru achiziţionarea utilajelor necesare implementării proiectului este: 5.785.000,00 RON + TVA. Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 05.08.2015 ora 12:00. Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat pe fiecare pagină de către ofertant. La ofertă trebuie atașată anexa prevăzută la Secţiunea V. Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la adresa: Localitatea Jucu de Mijloc, comuna Jucu, str Principală, nr. 24A, Cod 407353, județul Cluj. Toate ofertele depuse pana la prelungirea anuntului de intentie raman valabile, nu au fost deschise si vor fi deschise si evaluate dupa expirarea termenului final de trimitere a ofertelor. Data, ora şi locul deschiderii ofertei: • Deschiderea şi evaluarea ofertelor se face în data de 05.08.2015, in intervalul orar 12:00-14:00, la sediul societatii (Localitatea Jucu de Mijloc, comuna Jucu, str Principală, nr. 24A, Cod 407353, județul Cluj). Limba de redactare a ofertei: română sau dacă se prezintă într-o altă limbă traducere autorizată în limba romană. Moneda folosită: RON sau Euro Curs valutar folosit : Curs BNR valabil din data de 29.07.2014, publicat in 28.07.2015, 1 euro = 4,42 lei Ofertele alternative: interzise Modalitatea si termen de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Persoana de contact: Manta Madalina, reprezentant legal al proiectului, tel: 0729.517.322, 0722.517.525; fax : 0372.870.189, e-mail : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Termen de solicitare a clarificărilor: 31.07.2015, ora 16:00. Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate la secțiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.