Descriere lot procedura

OBIECTUL CONTRACTULUI DE FURNIZARE Obiectul contractului (contractelor) de furnizare îl constituie achiziția a doua active tangibile noi: - linie de producție de panouri compozite rezistente la foc, termoizolante si fonoizolante pentru construcții si - linie de perforat rulouri de tabla Obiectul achiziției înglobează tehnologii noi, cu vechime mai mica de 3 ani, care vor ajuta la dezvoltarea societății si diversificarea produselor oferite in domeniul producției și furnizării de componente pentru construcții metalice si anume, producția de panouri compozite rezistente la foc, termoizolante si fonoizolante pentru construcții metalice. Locul de livrare a produselor (locația implementării proiectului): Str. Grădiniței, Nr. 1, Pașcani, Județ Iași. Procedura de achiziție aplicata: Procedura simplificata conform Ordinului 1120/2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul „Convergență“, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și Norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – valoarea estimata peste praguri cf legislației privind achizițiile publice (valoarea in echivalent euro = 1.666.568,71, curs BNR 28.07.2015= 4,4155 lei/euro). Având in vedere specializarea diferita a producătorilor pe cele doua tipuri de utilaje, se optează pentru lansarea procedurii pe loturi, fiind posibila semnarea de contracte de furnizare cu ofertanți diferiți, pe unul sau ambele loturi. Din activitatea de prospectare a pieței înainte de lansarea procedurii de atribuire a contractului de furnizare, reiese ca valoarea estimată totala a contractului (contractelor) pentru achiziționarea liniilor de producție este de 7.358.734,13 lei + TVA, valoare care nu include costurile ne-eligibile de Transport, Asigurare, Livrare, Instruire personal, Punere in funcțiune, Ambalaje, etc.: Nr. LOT Denumire Cantitate Valoare estimata – lei fara TVA 1 Linie de productie de panouri compozite rezistente la foc, termoizolante si fonoizolante 1 buc. 6.489.980,05 2 Linie de perforat rulouri de tabla 1 buc. 868.754,08 TOTAL 2 buc 7.358.734,13 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri (Achiziție linii de utilaje industriale) • perioada de valabilitate a contractului de furnizare bunuri trebuie sa acopere perioada de garanție ofertata; • perioada de livrare a utilajelor care fac obiectul contractului de furnizare bunuri este pana cel târziu la 31.12.2015. In urma derulării procedurii, se va putea semna un contract de furnizare cu cate un ofertant pentru fiecare lot, sau cu un ofertant pentru ambele loturi, fiind declarat ofertant câștigător pe fiecare lot ofertantul care oferă cel mai scăzut preț, cu respectarea principiilor eficientei, eficacității si economicității. In cazul in care nu se primesc oferte conforme si/sau nu se desemnează un ofertant câștigător care semnează ulterior contractul de furnizare pentru unul dintre loturi, se reia procedura doar pentru respectivul lot. Daca ofertele financiare depășesc valoarea estimata, achizitorul nu este obligat sa semneze contractul de furnizare, daca analiza ofertei indica faptul ca oferta primita nu asigura respectarea principiilor: - principiul economicității; - principiul eficienței; - principiul eficacității. Principiul economicității prevede minimizarea costului resurselor alocate pentru atingerea rezultatelor estimate ale unei activități, cu menținerea calității corespunzătoare a acestor rezultate. Respectarea principiului eficienței presupune asigurarea unui raport optim între rezultatul obținut (calitate) și resursele financiare alocate. Principiul eficacității vizează gradul de îndeplinire a obiectivelor specifice stabilite pentru fiecare activitate planificată, în sensul obținerii rezultatelor scontate. In cazul in care oferta primita respecta principiile de mai sus, chiar daca valoarea ofertata depășește valoarea estimata, achizitorul poate opta pentru semnarea contractului de furnizare, caz in care se va asigura din surse proprii diferența intre valoarea contractului de furnizare si valoarea estimata. Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 05.08.2015 ora 12:00, la sediul din Str. Grădiniței, Nr. 1, Pașcani, Județ Iași, iar deschiderea ofertelor primite pana la termenul limita și evaluarea lor se va face începând cu aceeași zi, in aceeași locație. Ofertele primite după termenul limita nu se evaluează. Limba de redactare a ofertei: română sau orice alta limba de larga circulație europeana (franceza sau engleza sau germana). Moneda ofertei financiare poate fi LEI, EURO sau USD. Pentru echivalente LEI, EURO sau LEI-USD se va folosi cursul mediu pentru respectiva valuta, din luna iunie 2015, rotunjit la doua zecimale, adică 4,47 LEI/EURO si 3,98 LEI/USD. Prin depunerea ofertei se accepta un termen de valabilitate a ofertei de 90 de zile. CRITERII DE SELECTIE: LOT1 si LOT2: Prețul cel mai scăzut, cu respectarea cerințelor tehnice minimale si de eligibilitate a ofertanților. Informații si clarificări : se pot solicita in scris, despre elementele cuprinse în documentație la fax 0332811560, pana cel târziu cu 3 zile înainte de termenul de depunere a ofertelor. CRITERII DE ELIGIBILITATE A OFERTANTILOR 1. Obiectul de activitate al Ofertantului corespunde cu obiectul Procedurii - ofertantul deține document oficial prin care se atesta calitatea de producător sau comerciant – CERTIFICAT CONSTATATOR ORC sau alt document in tara de reședința 2. Ofertantul trebuie sa nu se afle in situația de a-si fi îndeplinit in trecut in mod defectuos, sau cu întârziere, obligațiile contractuale. 3. Ofertantul trebuie sa efectueze prin angajați proprii sau alte persoane desemnate o vizita la locația de implementare, cel târziu pana la data de depunere a ofertelor, pentru preluarea de informații privind condițiile de asamblare finala a echipamentelor industriale ofertate, astfel încât oferta întocmita sa ia in considerare specificul locației de implementare (dimensiuni hala, acces, utilități, fluxuri de producție, etc.). Vizitele vor avea loc in ziua de luni. 03.08.2015, in intervalul 09.00 -12.00. 4. Ofertantul are, la momentul depunerii ofertei, capacitatea de a efectua livrarea pentru lotul ofertat in termenul stabilit in oferta. 5. Nu se afla in situație de conflict de interese cu achizitorul. Se prezinta declarație conform modelului anexat privind neîncadrarea in situațiile de conflict de interese, conform Ordonanței de urgenta a Guvernului României nr. 66/2011, art. 14 si 15. Ofertantul are dreptul sa depună, pentru a-si dovedi conformarea cu anumite cerințe, orice document echivalent sau care sa arate in concluzie conformitatea cu cerințele de eligibilitate. Achizitorul este îndreptățit, sa solicite, daca considera necesar, clarificări sau completări la documentele depuse de Ofertant, precum si sa întreprindă orice verificare considera oportuna pentru a constata direct corelarea intre oferta si realitate, in ceea ce privește criteriile de eligibilitate. In cazul in care se descoperă in oferte aspecte care nu se confirma, neconforme cu realitatea, sau care duc la concluzia ca ofertantul nu este eligibil, achizitorul este îndreptățit sa respingă oferta. MODUL DE PREZENTARE: Oferta trebuie sa fie compusa dintr-un singur plic ORIGINAL. Plicul ORIGINAL va conține următoarele secțiuni, separate in dosar prin separatoare. • Secțiunea A „Documentele de eligibilitate”, vor fi semnate în original, va conține: Certificat Constatator emis de Registrul Comerțului sau alt document din tara de reședința care atesta calitatea de producător sau comerciant, Declarația privind conflictul de interese. • Secțiunea B „Propunere tehnica” semnata în original, va conține: descrierea caracter iștilor tehnice ale utilajului ofertat. • Secțiunea C „Propunere financiara” semnata în original, va conține formularul de oferta, in LEI/EURO/USD, fără TVA, pentru fiecare lot ofertat. Prețul ofertei nu include cheltuieli de Transport, Asigurare, Livrare, Instruire personal, Punere in funcțiune, Ambalaje, etc,. Aceste cheltuieli cad in sarcina ofertantului. Valoarea avansului se va stabili la semnarea contractului de furnizare. Lipsa documentelor solicitate poate duce direct la descalificare! Documentele se vor introduce într-un plic exterior, închis corespunzător, pe care se vor înscrie următoarele: • denumirea și adresa ofertantului • denumirea și adresa societății contractante; • mențiunile „Ofertă pentru atribuirea contractului (contractelor) de furnizare pentru obiectul ,,Achiziție linii utilaje industriale” SMIS 56602, si mențiunea lotului ofertat. DISPOZITII FINALE Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in totalitate si fără restricții condițiile specificate in procedura si care fac parte din obligațiile SC PROINVEST GROUP SRL fata de AM POS CCE, iar oferta in întregimea ei devine parte a contractului de furnizare . Pentru fiecare lot, in cazul in care se stabilesc oferte câștigătoare in urma procesului de evaluare, contractul de furnizare se poate semna de ambele parți, numai ulterior semnării contractului de finanțare nerambursabila intre achizitor si Autoritatea de Management POSCCE. Ofertantul trebuie sa examineze cu atenție documentația si sa pregătească oferta conform tuturor instrucțiunilor si formularelor conținute in aceasta documentație. Depunerea unei oferte care nu conține toate informațiile si formularele cerute, sau nu in termenul prevăzut, duce la respingerea ofertei. De asemenea, ofertele pot fi respinse si pe parcursul verificării ofertanților si a informațiilor prezentate de aceștia. Vânzătorul garantează ca bunurile ofertate si care urmează sa fie furnizate sunt noi si lipsite de defecte, si trebuie sa fie bine executat si din materiale corespunzătoare. In cazul in care, la recepția bunurilor, se constata diferențe fata de cele declarate in cursul ofertei, necorectabile, achizitorul este îndreptățit sa rezilieze contractul de furnizare, si sa se adreseze instanțelor de judecata pentru recuperarea de sume reprezentând facturi deja plătite, prejudicii, dobânzi si penalități. Perioada de garanție mecanica minima a utilajului livrat este de 12 luni de la data punerii in funcțiune. In vederea asigurării principiului eficientei si eficacității, se accepta abateri in sens pozitiv de la valorile nominale ale oricărei caracteristici tehnice ale utilajului ofertat, precum si mici abateri de la valorile caracteristicilor ne-relevante, care nu au ca efect scăderea performantelor utilajului. Reprezentant legal, Vasile Sandu SC PROINVEST GROUP SRL