Descriere lot procedura

ANUNȚ DE INTENȚIE la procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri: Licențe soft de proiectare, instruire utilizatori CAD PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL „Creşterea Competitivităţii Economice” AXA PRIORITARĂ 3 - Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public Domeniul major de intervenție D.M.I. 3. - Susţinerea E-Economiei Operaţiunea 1) Sprijin pentru sisteme TIC integrate şi alte aplicaţii electronice pentru afaceri Titlul proiectului: Optimizarea și cresterea eficientei firmei S.C. TRANSIMONT S.R.L. prin achiziționarea de softuri si echipamente TIC COD SMIS: 45875 Nr. și data înregistrării on-line: 608/10/13/2011 Nr. contract de finanțare: 967/331/14.10.2013 I. Informaţii generale Obiectul contractului de furnizare bunuri: 1. Licențe soft de proiectare 2. Instruire utilizatori CAD Tipul și durata contractului: • contract de furnizare bunuri • durata contractului: 10 luni. Valoarea estimată a contractului: 435.965,44 RON, fără TVA Defalcarea valorii estimate: 1. Licențe soft de proiectare: 419.100,24 RON / 4 buc. Preț unitar: 104.775,06 RON 2. Instruire utilizatori CAD: 16.865,20 RON / 1 contract Preț unitar: 16.865,20 RON Prețurile nu conțin TVA. În oferta de preț prezentată de către ofertanți se va evidenția separat costul echipamentelor/utilajelor, costurile de transport, asigurare, livrare și punere în funcțiune a bunurilor (dacă sunt gratuite, atunci se va specifica acest lucru în ofertă). Obligatoriu! Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “ Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări. Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț: Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 13.03.2014, ora 12:00 Locul şi modalitatea de depunere: Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat pe fiecare pagină din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate anexele prevăzute la Secţiunea V. Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la: Mun. Cluj-Napoca, str. Horea, Nr. 8, ap. 7, cod poştal 400038, jud. Cluj. Pe plic se trec datele de identificare ale ofertantului. Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele redactate în altă limbă sunt acceptate cu o traducere efectuate de către un traducător autorizat. Valabilitatea ofertei: min. 60 de zile, oferta va fi anexata la contractul de furnizare bunuri. Moneda folosită: RON. Prețurile ofertelor în alta monedă decât lei vor fi convertite la cursul BNR valabil în data 06.03.2014. Termenul de livrare: 30 de zile de la semnarea contractului de furnizare. Locul de livrare a produselor: Mun. Cluj-Napoca, str. Horea, Nr. 8, ap. 7, cod poştal 400038, jud. Cluj. Ofertele alternative: interzise Data, ora şi locul deschiderii ofertei: Mun. Cluj-Napoca, str. Horea, Nr. 8, ap. 7, cod poştal 400038, jud. Cluj Data: 14.03.2014, în intervalul orar: 12:00 – 15:00. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Pakai Mariana, Fax: 0264202085, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Clarificările/modificările aduse la informațiile inițiale vor fi publicate la secțiunea IV. Operatorii economici vor putea vizualiza aceste clarificări/modificări pe toată perioada de derulare a procedurii de achiziție.