Descriere lot procedura

DOCUMENTAŢIE DE ATRIBUIRE PENTRU ACHIZIŢIA PUBLICĂ DE: Servicii de Difuzare TV; Difuzare radio; Anunturi media; Campanie on-line. Titlul proiectului POSDRU: “AFRO - Antreprenoriat, FoRmare si Ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia” Nr. Contractului de finantare: POSDRU/176/3.1/S/150788 FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI I.a. Autoritatea Contractantă Denumire: SC AESA – Agriconsulting Europe SRL Adresa: str. Emanoil Porumbaru nr. 86, C1, etj.5, ap.7 Localitate: Bucuresti Cod poştal: 011424 Tara: Romania Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/1905/12.02.2009 Cod unic de înregistrare: RO 25111594 Persoana de contact: Adina Radu-Cosma Telefon: 021 335 44 27 E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Fax: 021 335 44 27 I.b Alte informatii si/sau clarificari Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute la sediul social din Bucuresti, str. Emanoil Porumbaru nr. 86, C1, etj.5, ap.7, fax: 021 335 44 27, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Date si ora limita de primire a solicitarilor de clarificari: 22.07.2015, ora 12.00; Adresa de transmitere a clarificarilor: Bucuresti, str. Emanoil Porumbaru nr. 86, C1, etj.5, ap.7, fax: 021 335 44 27, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 23.07.2015, ora 17:00 I.c. Sursa de finantare: Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit Proiect POSDRU/176/3.1/S/150788 “AFRO - Antreprenoriat, FoRmare si Ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia”, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial, Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investește în oameni! Axa Prioritara 3: Cresterea adaptabilitatii l;ucratorilor si a intreprinderilor DMI 3.1 “Promovarea culturii antreprenoriale” Cererea de propuneri de proiecte nr. 176 “Romania Start – up” II: OBIECTUL CONTRACTULUI II.1) Descriere II.1.1) Denumire contract: Servicii de Difuzare TV; Difuzare radio; Anunturi media; Campanie on-line. II.1.2) 2.1.2 Tip contract si Locaţia (locul de prestare) • LUCRĂRI • PRODUSE  SERVICII • Execuţie; • Proiectare şi execuţie; • Realizare prin orice mijloace corespunzătoare cerinţelor specificate de autoritate contractantă. • Cumpărare; • Leasing; • Închiriere; • Cumpărare în rate. Categoria serviciului: þ Anexa 2 A • Anexa 2 B Cod CPV: 79341000-6 Servicii de publicitate; 79341400-0 Servicii de campanii de publicitate II. 1. 3) Procedura se finalizează prin : Contract de achiziţie publică: þ Încheierea unui acord cadru o II. 1.4) Durata contractului de achiziţie publică 5 luni (iulie 2015 – decembrie 2015). II. 1.5) Divizare pe loturi DA o NU þ II.1.6) Ofertele alternative sunt acceptate DA o NU þ   II.2) Cantitatea si valoarea estimata a contractului SERVICII DE PUBLICITATE MASS-MEDIA Detalii Cod CPV Nr difuzari Difuzare TV Statii cu acoperire locala si regionala 79341000-6 Servicii de publicitate; 79341400-0 Servicii de campanii de publicitate 200.00 Difuzare radio Statii cu acoperire locala si regionala 300.00 Anunturi media Anunturi presa 25.00 Campanie on-line Web banner cu 10 mil afisari 1.00 Valoarea estimate a contractului fara TVA este de: 479.500,00 lei III. CONDIŢII SPECIFICE CONTRACTULUI III.1. Alte condiţii particulare referitoare la contract (după caz) III.1.1. Contract rezervat III.1.2. Altele DA o NU þ DA o NU þ DA o NU þ IV. PROCEDURĂ Procedura simplificata conform Ordinului nr. 1.120 din 15 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenta", precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari. V. CRITERII DE CALIFICARE ŞI / SAU SELECŢIE Neprezentarea documentelor de calificare în conformitate cu solicitările cuprinse mai jos atrage după sine descalificarea ofertantului, fără să fie posibilă completarea ulterioară a respectivelor documente. În cazul unei oferte comune, situaţia personală şi capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociaţi în parte, iar cerinţele privind situaţia economico-financiară şi capacitatea tehnică şi/sau profesională vor fi îndeplinite prin cumul, mai puţin cerinţele care vizează atribuţii în executarea viitorului contract care trebuie îndeplinite de acela dintre asociaţi, care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atribuţii. Cerinte minime de calificare 1. Declaraţie privind eligibilitatea întocmita conform cu formularul A; 2. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.181 din OUG 34/2006, conform cu formularul B; 3. Declaratie privind conflictul de interese (formular C) 4. Angajament privind respectarea clauzelor contractuale (formular D) 5. Declaratia reprezentantului legal privind disponibilitatea de a derula serviciile in functie de programarile beneficiarului (formular E); 6. Certificat de înmatriculare emis de Oficiul Registrului Comerțului sau certificat de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial la judecătorie, sau echivalent, după caz – în fotocopiecertificată pe proprie răspundere, de către reprezentantul legal al entității, cu mențiunea „conform cu originalul”. Pentru ofertantii Persoane juridice/fizice straine, se va transmite si o traducere autorizata a documentului. 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului, sau echivalent, în termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, în original, copie legalizata sau copie cu mențiunea „conform cu originalul”. Pentru ofertantii Persoane juridice/fizice straine, se va transmite si o traducere autorizata a documentului. 8. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa rezulte faptul ca candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a CANDIDATURILOR,sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente, sau echivalent. Pentru ofertantii Persoane juridice/fizice straine, se va transmite si o traducere autorizata a documentului. 9. Certificat privind impozitele si taxele locale (pe raza careia societatea are sediul social) din care sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a CANDIDATURILOR, sub forma de formulare eliberate de autoritatile competente, sau echivalent. Pentru ofertantii Persoane juridice/fizice straine, se va transmite si o traducere autorizata a documentului. Mențiune: Se solicită ca ofertantul să aibă incluse între domeniile de activitate serviciile ce fac obiectul achiziției, respectiv CAEN 7311 - Activitati ale agentiilor de publicitate, sau in mod cumulativ urmatoarele coduri: 6020 - Activitati de difuzare a programelor de televiziune, 6010 - Activitati de difuzare a programelor radio. Persoanele juridice fără scop patrimonial au obligația depunerii înscrisurilor care să probeze capacitatea de exercitare a activității care face obiectul achiziției potrivit dispozițiilor legale în vigoare, cerințele vizând Registrul Comerțului înlocuindu-se cu certificate emise de Judecătoria/Tribunalul în registrul special în care sunt înregistrate. 10. Lista principalelor servicii similare în ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014), conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Se va dovedi cu documente justificative prestarea de servicii de mass media contracte si/sau recomandari sau declaratii pe propria raspundere, (autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a putea cere referinte de la beneficiari), in suma egală sau mai mare decât suma de 479.500,00 lei.(Formularul F) 11. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei (2012, 2013, 2014) ani financiari trebuie să fie egală sau mai mare decât suma de 479.500,00 lei. Se va prezenta Formularul G - Informații generale aferente ultimilor trei ani. De asemenea, se vor prezenta documente care să probeze nivelurile cifrei de afaceri cum ar fi: bilanțuri contabile din care rezultă cifra de afaceri globală, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societăți specializate, scrisori de bonitate din partea băncilor sau alte documente edificatoare, cu condiția ca acestea să conțină informațiile relevante prin care ofertantul probează capacitatea economico-financiară. VI. PREZENTAREA OFERTEI VI.1) Limba de redactare a ofertei Română VI.2) Perioada de valabilitate a ofertei 60 de zile de la termenul limită de valabilitate a ofertelor VI.3) Documentele de înscriere la procedură 1. Cerere de participare la procedura (cerere tip – Anexa 1 din Secţiunea Formulare). 2. Garanţia de participare conform prevederilor VI.4). 3. Acord de asociere, dacă este cazul Notă: Neprezentarea garanţiei de participare la procedură, în forma şi cuantumul solicitate, atrage după sine respingerea ofertei. VI.4) Garanţie de participare Solicitat þ Nesolicitat o Ofertantul trebuie să constituie garanţia de participare, valabilă 60 zile Cuantumul garantiei de participare este 9.590,00 lei. Garanţia de participare este necesară pentru a proteja autoritatea contractantă faţă de riscul unui eventual comportament necorespunzător al ofertantului, pe întreaga perioadă derulată până la semnarea contractului de achiziţie publică. Garanţia de participare se exprimă în lei şi poate fi constituită, în următoarele forme: a) scrisoare de garanţie bancara în favoarea autorităţii contractante (Formular I din Secţiunea Formulare); Scrisoarea de garanţie bancara va fi emisă de o institutie bancara care nu se află în procedură de reorganizare sau faliment şi se va întocmi respectând strict modelul prevăzut în Secţiunea Formulare. b) ordin de plată în contul Autorității Contractante, (RO81 INGB 0001 0081 8921 8940 deschis la ING Bank.) Acesta se va emite astfel încât la data limită de depunere a ofertelor, suma reprezentând garanţia de participare să apară în extrasul de cont al autorităţii contractante. Pe ordinul de plată este obligatorie menţionarea numărului procedurii pentru care se constituie. c) plată în numerar la casieria autorităţii contractante, conform prevederilor legale. Garanţia de participare va fi depusă în original înainte de deschiderea ofertelor (27.07.2015, ora 12:00) la sediul autorităţii contractante: SC AESA Agriconsulting Europe SRL, cu sediul în Bucuresti, sector 1, Str. Emaoil Porumbaru, nr 86, et 5, ap. 7. Autoritatea contractantă are dreptul de a reţine garanţia pentru participare, atunci când ofertantul se află în oricare din următoarele situaţii: a) revocă oferta în perioada de valabilitate a acesteia; b) fiind declarat câştigătorul procedurii, refuză să semneze contractul în termenul stabilit; Garanţia de participare constituită de operatorul economic a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, se va returna de către autoritatea contractantă numai după semnarea contractului de achiziţie publică, pe baza confirmării în scris, primite de la autoritatea contractantă. Restituirea garanţiei de participare constituită de ofertantul/ofertanţii a/ale cărui/căror ofertă/oferte nu a/au fost stabilită/stabilite câştigătoare se face după semnarea contractului de achiziţie publică cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data expirării perioadei de valabilitate a ofertelor. Notă: Restituirea garanţiei de participare constituită de ofertanţi se va face în baza cererii depuse de către ofertant, la sediul autorităţii contractante (Cerere din Secţiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului societăţii, precum şi a numărului şi denumirii procedurii. VI.5) Modul de prezentare a propunerii tehnice Prin propunerea tehnică depusă, ofertantul are obligaţia de a face dovada conformităţii serviciilor care urmează a fi prestate cu cerinţele prevăzute în Caietul de sarcini. Ofertantul trebuie să prezinte: - un comentariu explicit, punct cu punct, al specificaţiilor tehnice conţinute în Caietul de sarcini; - alte documente solicitate prin Caietul de sarcini; VI.6) Modul de prezentare a propunerii financiare - Ofertantul trebuie să prezinte, formularul de ofertă (în lei) indicat în Secţiunea Formulare (Formular J din Secţiunea Formulare). Ofertantul va prezenta o anexă la formularul de ofertă financiară, care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: preţul unitar pe fiecare serviciu, cantitatea/ nr. de servicii, preţul total, TVA, precum şi orice alte elemente de natură financiară sau comercială care sunt necesare pentru evaluarea ofertei. VI.7) Prezentarea ofertei Oferta se va depune la sediul autoritatii contractante. Data limită pentru depunerea ofertei: 27.07.2015, ora 12.00. Modul de prezentare a ofertelor şi a documentelor care însoţesc oferta Ofertele se depun la sediul achizitorului si vor contine: - Documente de calificare, - Propunere tehnică, - Propunere financiară VI.8) Data limită de depunere a ofertelor 27.07.2015, ora 12.00. VI.9) Posibilitatea retragerii sau modificării ofertei Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/şi documentele care însoţesc oferta, după expirarea datei limită pentru depunerea ofertelor, sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publică şi a pierderii garanţiei pentru participare, cu excepţia cazurilor în care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale. VI.10) Data estimată a evaluării ofertelor 27.07.2015, ora 18.00. VII. CRITERII DE ATRIBUIRE VII.1) Cea mai avantajoasă ofertă economică . VII.2) Cea mai avantajoasă ofertă economică þ 1. Pentru cel mai mic pret al ofertei se vor acorda 20 de puncte Pentru toate celelalte preturi ofertate se va acorda un punctaj proportional*. 2. Pentru cel mai mare termen de gratie acordat peste termenul de plata de 40 de zile se va acorda un punctaj de 40 puncte 3. Pentru Televiziunile si posturile radio in care se va face transmiterea spoturilor, acestea fiind punctate in ordine inversa din clasamentul primelor zece televiziuni ca rating in Romania in ce priveste informatiile, astfel ca posturile TV sau Radio de pe locul 1 obtine 10 puncte si cel de pe locul 10- 1 punct. Repartizarea difuzarii trebuie facuta obligatoriu in mod egal intre posturi de acelasi tip (National/ Regional/ Local)* Pentru toate celelalte termene ofertate se va acorda un punctaj proportional*. * Algoritmul de calcul al punctajului pentru stabilirea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic este mentionat la sfarsitul Caietului de Sarcini.   VIII. ATRIBUIREA CONTRACTULUI/ ÎNCHEIEREA ACORDULUI-CADRU VIII.1 AJUSTAREA PREŢULUI CONTRACTULUI DA o NU þ VIII.2. GARANŢIA DE BUNĂ EXECUŢIE A CONTRACTULUI DA o NU þ Observaţie: În situaţia în care, în urma aplicării procedurii nu este posibilă atribuirea contractului, autoritatea contractantă va declanşa o nouă procedură de achiziţie publică, în cel mai scurt timp. IX. PRECIZĂRI PENTRU OFERTANTUL CĂŞTIGĂTOR În cazul în care ofertantul declarat câştigător se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare în condiţiile de bază impuse prin documentaţia procedurii, în termenul prevăzut, la preţul de atribuire, acesta va pierde garanţia de participare depusă şi va decade din drepturile câştigate în urma atribuirii contractului de achiziţie. X. PRECIZĂRI FINALE Prezumţia de legalitate şi autenticitate a documentelor prezentate. Ofertantul îşi asumă răspunderea exclusivă pentru legalitatea şi autenticitatea tuturor documentelor prezentate în original, copie legalizata şi/ sau copie “conform cu originalul”, în vederea participării la procedură. Analizarea documentelor prezentate de ofertanţi de către comisia de evaluare nu angajează din partea acesteia nici o răspundere sau obligaţie faţă de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale şi nu înlătură răspunderea exclusivă a ofertantului sub acest aspect. -Sfarsit de document- CAIET DE SARCINI Caietul de sarcini constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnică. Caietul de sarcini conţine, în mod obligatoriu, specificaţii tehnice. Cerinţele impuse vor fi considerate ca fiind minimale. În acest sens orice ofertă prezentată, care se abate de la prevederile Caietului de sarcini, va fi luata în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale din Caietul de sarcini. În caz contrar, oferta tehnică va fi respinsă ca neconformă. A. DATE GENERALE DESPRE PROIECT Achiziția de Servicii de Difuzare TV; Difuzare radio; Anunturi media; Campanie on-line, se realizează în cadrul proiectului POSDRU/176/3.1/S/150788 „AFRO Antreprenoriat, FoRmare si ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti – Ilfov si Sud – Vest Oltenia” Axa prioritară 3 „Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si intreprinderilor”, Domeniul major de intervenţie 3.1 „ Promovarea culturii antreprenoriale”. Obiectivul general al proiectului Stimularea ocuparii pe cont propriu prin dezvoltarea de competente in domeniul afacerilor si sustinerea initiativelor antreprenoriale, precum si promovarea culturii antreprenoriale la nivelul regiunilor Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia. EFECTELE POZITIVE PE TERMEN SCURT, MEDIU SI LUNG al proiectului, respectiv profesionalizare si ocupare pe piata muncii, vor fi generate prin furnizarea unui pachet structurat pe mai multe axe de interventie: a) formare profesionala pe competente antreprenoriale pentru un numar de cel putin 400 de persoane (dintr-un grup tinta total de 610 cu varsta peste 18 ani care doresc sa initieze o activitate independenta), din care cel putin 200 de persoane (50%) vor fi din categoria de varsta 18-25 ani, inmatriculate in sistemul de invatamant superior, si cel putin 200 de femei cursante pregatite pentru iniţierea unei afaceri (50%); b) asistenta pentru initierea si dezvoltarea a cel putin 40 de afaceri (10% din randul beneficiarilor de cursuri de formare), dintre care minim 50% din ideile de afaceri selectate vor fi dezvoltate de persoane care apartin categoriei de varsta 18-25 ani, inmatriculate in invatamantul superior, c) crearea si mentinerea (pentru cel putin 6 luni dupa finalizarea proiectului) a cel putin 80 de locuri de munca in cadrul intreprinderilor nou infiintate; d) infiintarea a 2 centre de sprijin pentru initierea afacerilor si dezvoltarea a 2 centre deja existente si e) implementarea unei campanii de informare si constientizare oportunitati privind antreprenoriatul la nivelul regiunilor vizate de proiect. CONTRIBUTIA proiectului la indeplinirea obiectivelor AXEI 3, si respectiv a celor aferente DMI 3.1, consta in faptul ca proiectul isi propune 1. sa formeze pe competente antreprenoriale cel putin 400 de persoane cu varsta peste 18 ani care doresc sa initieze o activitate independenta, dintre care cel putin 200 de persoane vor fi din categoria de varsta 18-25 ani, inmatriculate in sistemul de invatamant superior si cel putin 200 de femei cursante pregatite pentru iniţierea unei afaceri; 2. cu o pondere a beneficiarilor de cursuri de formare care iniţiaza noi afaceri de cel putin 10% (cel putin 40 de intreprinderi care sa dezvolte afaceri); 3. sa creeze cel putin 80 de locuri de munca si 4. sa infiinteze/dezvolte 4 centre de sprijin pentru initierea afacerilor. Obiectivele specifice ale proiectului sunt: OS1. Incurajarea antreprenoriatului prin dezvoltarea competentelor antreprenoriale. Realizarea acestui obiectiv consta in furnizarea unui program de formare profesionala pe competente antreprenoriale pentru un numar de cel putin 400 de persoane (dintr-un grup tinta total de 610 persoane cu varsta peste 18 ani care doresc sa initieze o activitate independenta), din care cel putin 200 de persoane (50%) vor fi din categoria de varsta 18-25 ani, inmatriculate in sistemul de invatamant superior si cel putin 200 de persoane cursante pregatite pentru initierea unei afaceri vor fi femei. OS2. Stimularea ocuparii pe cont propriu prin dezvoltarea a 40 de afaceri si prin dezvoltarea a 2 centre deja existente si infiintarea a 2 centre noi de sprijin pentru initierea afacerilor. Beneficiul direct, rezultat prin atingerea acestui obiectiv, este infiintarea a cel putin 40 de intreprinderi in urma organizarii unui concurs de idei de afaceri si oferirea de sprijin si asistenta tehnica si financiara pentru punerea in practica a planurilor de afaceri in cadrul a 4 centre de sprijin pentru initierea afacerilor. De asemenea, un beneficiu direct consta si in faptul ca se vor crea cel putin 80 de locuri de munca in cadrul intreprinderilor nou infiintate in urma organizarii concursului de idei de afaceri. OS3. Promovarea culturii antreprenoriale prin cresterea gradului de constientizare cu privire la oportunitatile oferite de antreprenoriat. Acest obiectiv va fi atins prin implementarea unei campanii de constientizare si promovare a antreprenoriatului, prin care se va publiciza atat organizarea concursului de idei de afaceri, cat si infiintarea/dezvoltarea centrelor de sprijin. Campania va cuprinde diseminarea de materiale de promovare specifice domeniului antreprenorial, operationalizarea unei Platforme virtuale (networking Centre de sprijin) cat si organizarea si desfasurarea de 14 evenimente dedicate antreprenoriatului pentru cel putin 210 persoane care doresc sa initieze o activitate independenta (7 mese rotunde a cate 20 de participanti si 7 ateliere de lucru a cate 10 participanti). Descrierea proiectului se regăsește pe pagina de internet a proiectului: http://www.startupspirit.ro B. SPECIFICATII TEHNICE SERVICII DE DIFUZARE TV; DIFUZARE RADIO; ANUNTURI MEDIA; CAMPANIE ON-LINE. Prestatorul trebuie sa faca dovada ca poate realiza serviciile asumate prin propunerea tehnica prin prezentarea suportului tehnic si a resurselor de care dispune el sau asociatii, astfel incat sa poata realiza actiunile prevazute in propunerea tehnica. Prestatorul va propune actiuni/ activitati prin care sa atinga cel putin urmatoarele cerinte: A. Difuzare TV: • 200 difuzari spoturi tv de 30 de secunde pe statii cu acoperire locala si regionala + TV Delivery stații (încărcarea spot-urilor la stații), in regiunile in care se implementeaza proiectul, Bucuresti-Ilfov si Sud – Vest Oltenia. • perioadă - până la finalul proiectului, distribuite pe fiecare lună de proiect. Proporția difuzărilor va fi comunicată de participanți sub forma planului media, în funcție de audiențele posturilor tv propuse, astfel încât să se maximizeze impactul mesajului. Spoturile vor fi distribuite proportional, în functie de cele mai mari audiente, pe fiecare lună de proiect prin oferta tehnica, aceasta devenind anexa a contractului. Spoturile TV vor fi reprezentative pentru tipul de promovare dorit de Beneficiar, acestea vor sublinia beneficiile implementării proiectului avand obiectivele general si specific mai sus mentionate. Spoturile TV vor fi realizate de catre Autoritatea Contractanta in cadrul altui contract de servicii. Durata fiecarui spot este de 30 de secunde. Spoturile conţin fonduri muzicale sau efecte sonore care intensifica mesajul. Numarul de difuzari precum si frecventa trebuie propuse de prestator astfel incat sa se maximizeze impactul per ansamblu al intregii campanii. Difuzarile vor fi distribuite dupa cum urmeaza: • 75% din bugetul total ofertat pentru spoturile TV va fi alocat pentru cel putin 3 statii cu acoperire regionala, proportional cu cota lor de piata (calculata pe tinta 18-49 ani, target comercial); • 25% din bugetul total ofertat pentru spoturile TV pe orice alte statii locale. • Observatii: a. Toate spoturile vor fi difuzate intre orele 08-22 si cel putin 30%, in intervalul 19.00-22.00 b. 1 difuzare = 1 spot tv de 30 de secunde Difuzarea spoturilor TV se va face conform prevederilor legale. B. Difuzare radio; • 300 difuzari spoturi radio de 30 de secunde pe statii cu acoperire locala si regionala + upload stații de retransmitere, in regiunile in care se implementeaza proiectul, Bucuresti-Ilfov si Sud – Vest Oltenia. • perioadă - până la finalul proiectului, distribuite pe fiecare lună de proiect. Proporția difuzărilor va fi comunicată de participanți sub forma planului media, în funcție de audiențele posturilor radio propuse, astfel încât să se maximizeze impactul mesajului. Durata fiecarui spot este de 30 de secunde. Spoturile conţin fonduri muzicale sau efecte sonore care intensifica mesajul. Spoturile radio vor fi furnizate de catre Beneficiar, fiind realizate in cadrul altui contract de servicii. Spoturile radio trebuie difuzate pe toata durata campaniei. Spoturile vor fi distribuite proportional, în functie de cele mai mari audiente, pe fiecare lună de proiect prin oferta tehnica, aceasta devenind anexa a contractului. Numarul de difuzari precum si frecventa trebuie propuse de prestator astfel incat sa se maximizeze impactul per ansamblu al intregii campanii. Difuzarile vor fi distribuite dupa cum urmeaza: 1. 75% din bugetul total ofertat pentru spoturile radio va fi alocat pentru cel putin 3 statii cu acoperire regionala, proportional cu cota lor de piata (calculata pe tinta 18-49 ani, target comercial); 2. 25% din bugetul total ofertat pentru spoturile radio pe orice alte statii locale. 3. Observatie: a. Toate spoturile vor fi difuzate intre orele 07-21 si cel putin 30% sa fie difuzate in intervalul 07.00- 10.00. b. 1 difuzare = 1 spot readio de 30 de secunde Difuzarea spoturilor radio se va face conform prevederilor legale. C. Anunturi media • 25 ad-uri de presa, format A4, în publicații cu profil business, tiparite in limba romana, cu acoperire locala si regional, in regiunile in care se implementeaza proiectul, Bucuresti-Ilfov si Sud – Vest Oltenia. • perioadă - până la finalul proiectului, distribuite pe fiecare lună de proiect. Proporția difuzărilor va fi comunicată de participanți sub forma planului media, în funcție de tirajul publicațiilor propuse, astfel încât să se maximizeze impactul mesajului • Creatia ad-urilor de presa a fi realizate de catre Autoritatea Contractanta in cadrul altui contract de servicii. D. Campanie on-line • Campanie web banners (inclusiv declinarea pe dimensiuni a key visual-ului campaniei), pe site-uri din Romania, cu 10.000.000 afisari. Bannerele vor fi animate si vor fi postate pe pagini web de interes pentru grupul tinta al proiectului, din cadrul carora se vor face redirectionari catre pagina web a proiectului. • Key visualul-ul va fi pus la dispozitia Prestatorului de catre Autoritatea Contractanta • perioadă - până la finalul proiectului, distribuite pe fiecare lună de proiect. Proporția afisărilor va fi comunicată de participanți sub forma planului media, în funcție de traficul site-urilor propuse, astfel încât să se maximizeze impactul mesajului. Prestatorul va trebui sa asigure lansarea difuzarilor TV, radio, ad-uri de presa si a campaniei on-line in maxim 10 zile lucratoare de la data remiterii de catre autoritatea contractanta a clipurilor tv si spoturilor radio produse, dupa aprobarea planului media care le va include. Prestatorul poate face propuneri prin care sa se creasca vizibilitatea proiectului si indirect sa creasca numarul persoanelor informate. Raportare Ofertantul va intocmi rapoarte de activitate lunara pentru serviciile prestate in cadrul contractului, pe care le va depune la sediul Achizitorului pana la data de 5 ale lunii urmatoare celei pentru care s-au prestat serviciile. La finele contractului, firma contractată va furniza un raport media în care va face dovada difuzarii spoturilor radio şi TV, confirmat de televiziunile sau radio-urile care au realizat difuzarile. De asemenea, la raport se va atasa un exemplar din ziarul/ revista in care au fost publicate ad-urile de presa, cat si dovada afisarii web banner-elor, impreuna cu un raport de trafic al site-urilor aferente, pentru perioada afisarii. Ofertantii vor prezenta un centralizator de preturi pentru serviciile prestate. Operatorul economic castigator va semna un contract de achiziţie cu achizitorul, va factura in baza proceselor verbale de recepţie cantitativă semnate de ambele părţi. Achizitorul poate rezilia în mod unilateral contractul, fără nici un fel de compensație, în situația în care apar modificari in proiect si serviciile nu mai sunt necesare. Atentie! Factura emisa de Furnizor trebuie sa contina obligatoriu urmatoara mentiune: „Servicii prestate in perioada zz/ll/aaaa- zz/ll/aaaa. in cadrul proiectului “POSDRU/176/3.1/S/150788 „AFRO Antreprenoriat, FoRmare si ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti – Ilfov si Sud – Vest Oltenia” Termenul de plata este cel care va fi aprobat din oferta castigatoare.. Documentatia se gaseste in fisierul atasat.