Descriere lot procedura

ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE pentru achiziţia de servicii de catering și cantină- COD CPV 55500000-5, pentru bursa locurilor de muncă în data de 23 iulie 2015, la Piatra Neamț, jud. Neamț 1. Denumirea şi adresa achizitorului: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia de servicii de catering și cantină- COD CPV 55500000-5, în cadrul proiectului “AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare”, ID: 128907, contract nr. POSDRU/135/5.2/S/128907, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni! AXA PRIORITARĂ 5 – “Promovarea măsurilor active de ocupare”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 5.2 – “Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea forței de muncă”. 4. Caracteristicile serviciilor de catering: 1 bufet suedez care să cuprindă: - diverse sortimente de antreu rece și cald de tip finger food (minim 6 sortimente), desert (miniprajituri), patiserie dulce, patiserie sărată - apă, băuturi răcoritoare, ceai, cafea - farfurii, tacamuri, pahare, servețele toate de unică folosință 5. Locul de prestare a serviciilor: Piatra Neamț, jud. Neamț, regiunea Nord-Est 6. Perioadă de desfășurare a evenimentului: 23 iulie 2015 7. Tipul contractului: contract de servicii 8. Durata contractului: 1 lună 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie: Preţul cel mai scăzut 11. Valoarea estimată: Servicii de catering pentru 60 de participanți: 4954,13 lei fara TVA, 5400 lei TVA inclus 12. Data limită pentru depunerea ofertelor: 14.07.2015, orele 12:00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 13. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 14.07.2015, orele 15:30. 14. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 15. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile de la data deschiderii ofertelor 16. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Adina Petrescu, Telefon: Tel: 0730 255 189, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .