Descriere lot procedura

1. Scurtă descriere a obiectului contractului În vederea susţinerii activităţilor proiectului cofinanţat din FSE prin POSDRU 2007-2013 – „ ADAPT; Dreptul la EgAlitate si Acces pe Piaţa muncii” - POSDRU/165 /6.2/S/141595, S.C RU Europe S.R.L. doreşte realizarea achiziţiei serviciilor de închiriere pentru spatiu de curs (sala practica) pentru grupa 1 a cursului de calificare de nivel 2 în ocupatia „mediator sanitar” în municipiul Ploiesti Aceasta procedura de achizitie este necesară pentru asigurarea spatiului de desfasurare a celor 480 de ore aferente modulelor de pregatire practica ale cursului de formare profesionala de calificare de nivel 2 in ocupatia „mediator sanitar”, curs care se va organiza in cadrul proiectului mai sus – mentionat în municipiul Ploiesti . 2. Tipul procedurii de atribuire – procedura simplificata în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Fondurilor Europene nr.1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul ¨Convergenţa¨. 3. Valoarea estimata a contractului pentru lotul 1 - servicii de inchiriere spatiu de curs (sala practica) pentru cursul de calificare in ocupatia „mediator sanitar” in municipiul Ploiesti – grupa 1 - 11.611,20 lei fara TVA Propunerea financiară trebuie prezentata în LEI, cu doua zecimale, cu evidentierea separata a TVA-ului (daca este cazul). Ofertantul va avea in vedere, la momentul intocmirii propunerii financiare de prevederile art.141, alin.2, litera e din Codul Fiscal privind scutirea de TVA a activitatii de inchiriere. Se poate opta pentru taxarea cu TVA a serviciilor de inchiriere care fac obiectul procedurii prin prezentarea, in cadrul propunerii financiare, a notificarii transmise de ofertant catre Directia Finantelor Publice din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic participant la procedura de a presta serviciile de inchiriere pentru spatiul ofertat cu TVA inclus. Pretul total ofertat pe ora/curs va include, pe lângă pretul chiriei pentru spatiul de curs si valoarea tuturor utilitătilor precum: apă-canal, energia electrică, curătenie, salubrizare, canalizare, climatizare, etc ( Va rugam sa retineti acest aspect). 4. Clauze contractuale obligatorii, inclusiv condiţiile de actualizare/ modificare a preţului contractelor de achiziţie a) Pretul unitar/pe oră ofertat rămâne neschimbat pe toată perioada de derulare a contractului. b) Numărul de ore de închiriere a spatiului de curs ofertate poate varia pe perioada derulării contractului, în functie de modificările pe care le poate suferi graficul de activităti planificate ale proiectului din care prezenta achizitie face parte. Această posibilă variatie NU presupune penalizări si nu poate conduce la neîndeplinirea contractului de către Achizitor. c) Prin depunerea ofertei cât si prin semnarea contractului de catre Ofertantul declarat câstigător, acesta recunoaste si îsi asumă posibilitatea modificării numărului de ore de formare estimat la data prezentării ofertei (datorită modificării graficului de activităti al proiectului) si implicit modificarea perioadei de derulare a contractului si a valorii totale a acestuia. d) Data de demarare (orarul) efective al cursului va fi anuntat de către Achizitor cu aproximativ 5 zile lucrătoare înainte de începerea acestuia, în vederea avizării asupra ocupabilitătii spatiului. e) Emiterea facturii de către Prestator se va face în primele 15 zile ale lunii imediat următoare prestării serviciilor de închiriere doar pentru orele efectiv desfăsurate de Achizitor în spatiul închiriat. Exceptie de la această prevedere poate face doar ultima factură emisă de Prestator, aceasta trebuind să fie emisă si înregistrată la sediul Achizitorului până la finalul perioadei de implementare a proiectului, respectiv 28.10.2015. f) Odata cu depunerea facturii la sediul secundar al Achizitorului, Prestatorul va transmite acestuia si o situatie lunară, defalcată pe zile, privind numărul de ore efectiv prestate pentru serviciile de închiriere pentru care solicită plata; g) Plata facturii se va face în maximum 60 de zile de la înregistrarea facturii la sediul secundar al Achizitorului, prin virament bancar din conturile de proiect ale Achizitorului în contul indicat de Prestator sau prin dispozitie de plată, conform legislatiei în vigoare. 5. Sursa de finanţare a contractului de servicii de inchiriere spatii: Fondul Social European si fondurile de la Bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013. 6. Criteriul de atribuire utilizat in cadrul procedurii: Pretul cel mai scazut 7. Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-urile: http://www.fonduri-ue.ro sau printr-o adresă oficială trimisă Achizitorului. 8. Termenul limita de trimitere a solicitarilor de clarificari: 03.07.2015 – ora 16.00 9. Adresa unde prestatorii pot transmite ofertele, data şi ora limită RU Europe S.R.L Adresa sediu secundar (punct de lucru) : Strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila; Tel: 0239610045; fax: 0339814601; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 10. Data limită de depunere a ofertelor : 10.07.2015 Ora limită: ora 16:00 11. Informaţii suplimentare: Solicitarile de clarificari pot fi transmise prin posta/curierat la sediul secundar al Achizitorului din strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou 2, cod poştal 810054, Mun.Braila, jud. Brăila sau prin fax la nr. 0339814601, utilizand Formularul nr.9 din Sectiunea Formulare. Persoana de contact: Marian Giugiuc – Responsabil achizitii