Descriere lot procedura

Date contact pentru procedura de achiziție: Beneficiar privat : RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE S.R.L. Adresa sediu secundar: Strada Aviatorilor, nr. 1, Cartier Constantin Brâncoveanu, Oraș Titu, județul Dâmbovița. Persoana de contact : Vlad Gabriel BOTEZATU, tel./fax 0756076846/ 0214062779, email : Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 15:00. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de execuție lucrări de Extindere Hală Testare Autovehicule in cadrul proiectului „Creșterea capacității RTR de a dezvolta vehicule noi inovative şi competitive" Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1- Un sistem inovativ și ecoeficient de producție; Domeniul Major de Intervenție 1.3 „Dezvoltarea durabilă a antreprenoriatului”; Operațiunea: 1.3.1. „Dezvoltarea structurilor de sprijin al afacerilor de interes național și internațional” Proiect: “Creșterea capacității RTR de a dezvolta vehicule noi inovative și competitive” Contractul de execuție lucrări are ca obiect: - lucrări de construcție Extindere Hală Testare Autovehicule Locația lucrării: Renault Technologie Roumanie S.R.L., Centrul Tehnic Titu, Strada Aviatorilor, nr. 1, Cartier Constantin Brâncoveanu, Oraș Titu, județul Dâmbovița, cod 135500, Romania Nota: In prezent lucrările de construcție Hala Testare Autovehicule se afla in stadiu avansat de execuție. Lucrările de Extindere a Halei de Testare Autovehicule si lucrările de construcție Hala de Testare Autovehicule se vor desfășura in paralel. Tipul, durata, termenul de execuție, durate de execuție, termenele de facturare și plată ale contractului: - contract de lucrări - durata contractului de lucrări este de 5 luni - termenul de execuție lucrări este de 4 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. - termene de facturare si de plata: Plata se va face în baza facturilor, situațiilor de lucrări și a FSR-urilor prezentate de către executant achizitorului. Facturile pot fi emise lunar. Situațiile de lucrări vor fi semnate de executant, achizitor și vizate de dirigintele de șantier, iar Fisa de Situații Realizări (FSR- Formularul 28) va trebui să fie semnată de ambele părți. Factura se va emite după aprobarea Situațiilor de lucrări și a FSR-urilor. Ultima factură va fi de minimum 20% din valoarea contractului și se va prezenta după semnarea procesului verbal la terminarea lucrărilor, fără rezerve. Plata va fi făcută in termen de 45 zile calendaristice de la emiterea facturii. Plata pentru ultima factură va fi făcută în termen de 7 zile calendaristice de la emiterea acesteia. Valoarea estimata fără TVA : 3.435.963,00 lei, din care: valoare lucrări 3.402.504,00 lei si cheltuieli diverse și neprevăzute = 33.459,00 lei Procedura de achiziţie: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Condiții de participare 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este executant de lucrări cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piața execuție lucrări similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. Notă: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus 2. Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011, în original - Formularul nr.1. Structura acționariatului beneficiarului este următoarea: - RENAULT S.A.S. - RENAULT DEVELOPPEMENT INDUSTRIEL ET COMMERCIAL SA - AUTOMOBILE-DACIA S.A. Persoanele cu funcție de decizie de la Beneficiarul privat : - Maure Nicolas Jean Etienne - Administrator - Cristian Nevzoreanu – Reprezentant împuternicit Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: - Dan PURCAREA – Președinte cu drept de vot - Bogdan SCARLET – membru - Mihai MĂGUREANU – membru - Vlad Gabriel BOTEZATU – membru - Gabriel IONEL – membru Membrii de rezerva: - George STANCIU - Gabriel CRISTESCU Membrii echipei de implementare a proiectului: Manager de proiect : Marin GHEORGHE; Asistent manager : Dan PURCAREA; Responsabil tehnic 1: Sorin MARINACHE; Responsabil tehnic 2: George STANCIU; Responsabil tehnic 3: Vlad Gabriel BOTEZATU; Responsabil tehnic 4: Maria-Roxana SERBAN; Responsabil financiar 1: Andra Ana Maria AGRIGOROAIE; Responsabil financiar 2: Valentin GHITA; Responsabil juridic : Aurelia PUIU Responsabilii de întocmirea documentației de atribuire: - Corina - Marioara STROE - Vlad Gabriel BOTEZATU - Mihai MĂGUREANU Nota: In cazul unei asocieri sau a subcontractării, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte documentul menționat mai sus. 3. Garanție de bună execuție, în original - Formularul nr.2 sau alt document emis în condițiile legii. Cuantumul acesteia va fi de 5% din valoarea contractului fără TVA. Garanția de bună execuție se poate constitui printr-un instrument de garantare emis în condițiile legii de o societate bancară sau de o societate de asigurări, care devine anexă la contract. Restituirea garanției de buna execuție se va face astfel: - 70% din valoarea garanției, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenții asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - restul de 30% din valoarea garanţiei, la expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor executate, pe baza procesului-verbal de recepţie finală. Termenul de constituire al garanției de buna execuție este de maximum 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului de lucrări. IMM-urile beneficiază de o reducere de 50% pentru criteriul legat de garanția de buna execuție. Ofertantul care se încadrează in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va prezenta o declarație pe propria răspundere in acest sens, în original- Formularul nr.3. În cazul în care ofertantul este o asociere, încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii se va analiza în functie de componenta asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se încadreze, în mod individual, în categoria IMM-urilor. Reducerea cu 50% a cuantumul garantiei de bună execuție nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se încadreaza in categoria IMM-urilor. 4. Prezentarea autorizației în domeniul apărării împotriva incendiilor, conform Ordinului 87/2010, pentru lucrările : - instalarea si întreținerea sistemelor si instalațiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu; - instalarea si întreținerea sistemelor si instalațiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu excepția celor care conțin anumite gaze fluorurate cu efect de sera Nota: In cazul unei asocieri, condiţia va fi îndeplinită de către un asociat. Autorizaţia poate fi adusă şi de un subcontractant cu condiţia ca subcontractantul să execute lucrările pentru care se solicită autorizaţia. 5. Prezentarea autorizaţiei pentru efectuarea de lucrări la instalaţii sub presiune, conform Legii 64/2008. Nota: In cazul unei asocieri, condiţia va fi îndeplinită de către un asociat. Autorizaţia poate fi adusă şi de un subcontractant cu condiţia ca subcontractantul să execute lucrările pentru care se solicită autorizaţia. 6. Ofertantul va face dovada că este atestat ANRE tip B Nota: In cazul unei asocieri, condiţia va fi îndeplinită de către un asociat. Autorizaţia poate fi adusă şi de un subcontractant cu condiţia ca subcontractantul să execute lucrările pentru care se solicită autorizaţia. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească deținerea autorizațiilor/atestatelor cerute la punctele 4,5 și 6 sau alte documente echivalente în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. 7. Experiența similara Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani, în original - Formularul nr.4 Ultimii 5 ani se vor calcula până la data limită de depunere a ofertelor. Ofertantul va face dovada ca a executat lucrări similare cu cele solicitate in prezenta procedura, prin prezentarea in lista a unui număr de maximum 5 contracte finalizate a căror valoare însumata sa fie cel puțin egala cu 3.400.000,00 lei. Prin „contract de lucrări finalizat” se înțelege : lucrări recepționate parțial care sunt însoțite de proces verbal de recepție parțiala sau lucrări recepționate însoțite de proces-verbal la terminarea lucrărilor sau lucrări recepționate însoțite de proces-verbal de recepție finala. Curs BNR valutar mediu lei/euro pentru anii: 2010 -1 euro = 4,2099 lei, 2011-1euro= 4,2379 lei, 2012-1euro= 4,4560 lei, 2013-1euro= 4,4190 lei, 2014-1euro= 4,4446 lei Pentru anul 2015 transformarea în lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicării anunțului de participare. Lucrări similare sunt considerate: Construcții industriale, Construcții drumuri si alei, Instalații electrice joasa, medie, înalta tensiune, Instalații protecție stingere incendiu, Instalații fluide si ventilație, Instalații securitate, efracție si control acces, Instalații curenți slabi (rețea informatica si detecție incendiu) Pentru fiecare contract prezentat în Listă, Declarația privind lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani va fi însoțită de copii lizibile cu mențiunea “conform cu originalul” după certificări de buna execuție. Respectivele certificări vor indica beneficiarii, indiferent daca aceștia sunt autorități contractante sau clienți privați, valoarea, perioada si locul execuției lucrărilor si vor preciza daca au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfârșit. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat poate sa prezinte documentele menționate mai sus, condiția fiind îndeplinită prin cumul. 8. Personal minim necesar: Declarație privind personalul responsabil pentru îndeplinirea contractului, în original - Formularul nr.5 Angajamentul ofertantului privind resursele umane, în original - Formularul nr.6 1. Manager/responsabil de contract cu experiența dovedita prin participarea la cel puțin un proiect similar, pentru care se vor prezenta: Diploma de studii superioare, Curriculum vitae, Declarație disponibilitate 2.Responsabil tehnic cu execuția, atestat profesional valabil la deschiderea ofertelor, în domeniul I – Construcții civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicații, miniere, pentru care se vor prezenta: Atestat RTE, Legitimație RTE – viza valabila, Curriculum vitae, Declarație disponibilitate 3. Șef șantier cu experiența dovedita prin participarea la cel puțin un proiect similar, pentru care se vor prezenta: Diploma de studii superioare în specialitatea Construcții civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicații, miniere; Curriculum vitae; Declarație disponibilitate 4. Inginer in specialitatea instalații pentru construcții pentru care se vor prezenta: Diploma de studii superioare în specialitatea instalații pentru construcții; Curriculum vitae; Declarație disponibilitate 5.Responsabil controlul calității, pentru care se vor prezenta: Decizie interna - responsabil calitate (CQ); Curriculum vitae; Declarație disponibilitate 6.Sudor autorizat ISCIR, pentru care se vor prezenta: Autorizație ISCIR – valabilă la deschiderea ofertelor; Curriculum vitae; Declarație disponibilitate 7.Electrician autorizat ANRE, minim gradul IIB, pentru care se vor prezenta: Legitimație – viza valabila; Curriculum vitae; Declarație disponibilitate 8.Coordonator în materie de securitate se sănătate în muncă, pentru care se vor prezenta: Documente pentru demonstrarea competenței necesare exercitării funcției; Curriculum vitae; Declarație disponibilitate Ofertantul va prezenta în original/copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, după caz, următoarele documente: 1.Diplome de studii, în copie; 2.Autorizatii, certificate de atestare, specializări, alte documente relevante pentru contract, în copie; 3.CV-urile personalului, în original – Formularul nr.7; 4.Declaraţie de disponibilitate pentru personal, în original – Formularul nr.8 Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească deținerea autorizațiilor/atestatelor cerute la punctul 8 – personal minim necesar, sau alte documente echivalente în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată in limba romana. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat poate sa prezinte documentele menționate mai sus, condiția fiind îndeplinită prin cumul. 9. Declarație privind utilajele, instalațiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, în original - Formularul nr.9 Utilajele, instalațiile si echipamentele tehnice minime necesare: excavator; buldozer; buldoexcavator; autobasculantă; macara. Ofertantul va trebui sa facă dovada că deține in proprietate/leasing/cu contract de închiriere/precontract de închiriere sau alte forme de punere la dispoziție, dotările specifice, utilajele, instalațiile si echipamentele tehnice disponibile pentru îndeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta in copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul” următoarele: pentru utilajele, instalațiile si echipamentele tehnice proprii, se va atașa Lista de inventar, în care vor fi marcate cele solicitate, iar pentru celelalte cazuri când ofertantul nu este proprietar se vor atașa contractul de închiriere/precontract de închiriere/ alte forme de punere la dispoziție/ alte documente echivalente. Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat poate sa prezinte documentele menționate mai sus, condiția fiind îndeplinită prin cumul. 10. Informații privind asocierea/ subcontractarea Mai mulți operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fără a fi obligați sa își legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Părți din contractul de achiziție pot fi îndeplinite de unul sau mai mulți subcontractanți. a) Completare Formularul nr.10, în original - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție b) Completare Formularul nr.11, în original - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora c) Completare Formularul nr.12, în original - Declarație privind subcontractanții La încheierea contractului, ofertantului câștigător i se va solicita să prezinte, daca este cazul: - contract de asociere - contractele încheiate cu subcontractanții, în cazul în care părți din contractul de achiziție urmează să se îndeplinească de unul sau mai mulți subcontractanți 11. Declarație privind protecția mediului si protecția muncii - Declarație pe proprie răspundere a ofertantului, în original - Formular nr. 13 Nota: în cazul unei asocieri se va prezenta o singură declarație semnată de către liderul asocierii. 12. Standarde de asigurare a calității Ofertantul trebuie sa dețină certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calității), în domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat în curs de atestare. Se va atașa copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul” după certificat sau, după caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenți (străini): vor prezenta certificatele/ documentele relevante, in copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, însoțite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa îndeplinească aceasta cerința pentru partea din contract pe care o realizează. Ofertantul trebuie sa dețină certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), în domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat în curs de atestare. Se va atașa copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul” după certificat sau, după caz, documentul doveditor. Operatorii economici nerezidenți (străini): vor prezenta certificatele/ documentele relevante, in copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, însoțite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa îndeplinească aceasta cerința pentru partea din contract pe care o realizează. 13. Împuternicire pentru semnatarul ofertei (dacă este cazul), în original - Formular nr. 14 14. Oferta va conține următoarele : - Documentele precizate la Condiții de participare - Propunerea tehnica Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel încât aceasta sa respecte in totalitate cerințele prevăzute în Proiect tehnic (P.Th.) si Detaliile de execuție (D.E.). Neîndeplinirea oricărei cerințe constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inadmisibilă. a. Descrierea lucrărilor, pe etape de realizare, astfel încât sa rezulte corespondenta propunerii tehnice cu specificațiile din Proiectul tehnic (P.Th.) si Detaliile de execuție (D.E.). In propunerea tehnica ofertantul va prezenta cel puțin următoarele informații: descrierea succesiva a execuției lucrărilor ofertate si tehnologiilor aplicate, descrierea organizării de șantier si asigurarea utilităților. Se va prezenta o Declarație pe proprie răspundere care sa confirme calitatea si conformitatea materialelor cu prescripțiile caietelor de sarcini pe specialități, din Proiectul tehnic. Pentru echipamentele care se vor oferta conform formularelor F4 si F5, se vor prezenta fise tehnice, pagini de catalog sau alte documente relevante de la producător din care sa reiasă parametrii tehnici ofertați. Pentru ofertarea echipamentelor se va tine cont inclusiv de cerințele tehnice prezentate in planșele de specialitate. b. Graficul general de realizare a investiției - Formularul F6 c. Programul calității propus pentru executarea acestei lucrări d. Precizarea Duratei de garanție a lucrărilor ce urmează a fi executate, astfel: Perioada de garanție este de minimum 120 luni pentru structura de rezistență și pentru hidroizolație acoperiș și de minimum 24 luni pentru celelalte tipuri de lucrări. Perioada de garanție decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor fără rezerve şi până la recepția finală. e. Precizarea Duratei prognozate pentru executarea lucrărilor de modificare, reconstrucție si remediere a viciilor si a altor defecte în perioada de garanție În perioada de garanţie, executantul are obligaţia ca, în termen de maximum 48 de ore să răspundă solicitării achizitorului şi, în urma dispoziţiei date de achizitor, de a executa toate lucrările de modificare, reconstrucţie şi remediere a viciilor şi altor defecte a căror cauză este nerespectarea clauzelor contractuale. Interventia nu va depasi 5 zile calendaristice. f. Precizarea condițiilor de asigurare a garanției pe fiecare categorie de lucrări ce urmează a fi executată. In situația in care nu exista nici o condiție de asigurare a garanției pe una / mai multe categorii de lucrări, se va face aceasta precizare in propunerea tehnica. In situația in care exista condiții de asigurare a garanției pe una / mai multe categorii de lucrări, acestea vor fi prezentate in propunerea tehnica. g. Planul cu masurile privind protecția mediului. Pe lângă planul cu măsuri de protecția mediului, ofertantul va da și o declarație privind colectarea deșeurilor si obligația ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata câștigătoare, sa transmită achizitorului o copie a unui contract cu un depozit de deșeuri autorizat. h. Formularul de contract/comandă însușit (semnat și ștampilat pe fiecare pagină si completat pe prima pagina cu datele operatorului economic). - Propunerea financiara va conține: a. Formularul de oferta – Formularul nr.15 b. Centralizatorul propunerii financiare – Formularul nr.16 c. Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 d. Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 e. Listele de cantități de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 f. Lista cu cantități de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări - Formularul F4, conform Proiect Tehnic g. Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5, conform Proiect Tehnic h. Extrasele de resurse (material, manopera, utilaj, transport) i. Listele de cantități de lucrări pentru construcții provizorii – organizare de șantier Pentru lucrarile de organizare de santier ofertantul va elabora propriile liste de cantitati in care va cota toate cheltuielile pe care le considera necesare pentru constituirea si functionarea santierului. Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel încât aceasta sa furnizeze toate informațiile solicitate. Ofertantul își va pregăti propunerea financiara ținând cont de următoarele: a) prezentarea, in propunerea financiara, a unui preț superior valorii estimate în prezenta documentație, respectiv fondurilor ce pot fi disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziție, conduce la respingerea ofertei ca fiind inadmisibilă; b) oferta va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de execuția categoriilor de lucrări prevăzute in Listele de cantități, întocmirea Instrucțiunilor de întreținere si exploatare, etc; c) ofertantul va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de protejarea mediului, conform normelor legale, precum si cele legate de refacerea cadrului natural după finalizarea lucrărilor; d) ofertantul va include, in cadrul propunerii financiare, toate costurile legate de procurarea, transportul, depozitarea si punerea in opera a materialelor si echipamentelor necesare funcționarii obiectului contractului, precum si costurile asigurării pentru toate riscurile contractului; e) ofertantul are obligația să-și însușească toate prevederile din Caietul de sarcini și să includă în oferta de preț toate costurile pe care le consideră necesare; f) prețul contractului este forfetar, ferm si nerevizuibil si nu se ajustează. Nota: Ofertantul are obligația de a exprima prețul ofertat atât in lei, cat si in euro. Curs de referința EURO: cursul de schimb BNR din data publicării anunțului de participare, respectiv 1 euro = 4,4882 lei (curs BNR din data 18.06.2015). Pentru ca Beneficiarul privat să asigure garanția protejării acelor informații pe care ofertantul le precizează ca fiind confidențiale, in ceea ce privește secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt confidențiale. Fiecare fila a ofertei va fi numerotata si semnata de către reprezentantul autorizat al ofertantului. În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta. Oferta se va introduce într-un pachet sigilat, care va fi inscripționat cu următoarele informații: - numele si adresa beneficiarului privat - numele si adresa ofertantului; telefon si fax - Mențiunea: Pentru procedura de atribuire a contractului execuție lucrări de Extindere Hală Testare Autovehicule in cadrul proiectului „Creșterea capacității RTR de a dezvolta vehicule noi inovative și competitive" „A nu se deschide înainte de ___________, ora _____” Oferta va fi depusa într-un exemplar original și o copie Informații despre atribuire: Oferta stabilita ca fiind câștigătoare va fi acea oferta care îndeplinește cerințele solicitate în cadrul anunțului de participare, din Proiectul tehnic (P.Th.) si Detaliile de execuție (D.E.) si are prețul cel mai scăzut. Operatorii interesați să realizeze vizita pe teren trebuie sa trimită beneficiarului privat o solicitare scrisa cu minimum 48h înaintea datei propuse de către aceștia pentru vizita. FORMULARE SI ANEXE FORMULARE - Declarație privind neîncadrarea în situațiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr.66/2011- Formular nr. 1 - Model Scrisoare de Garanție de buna execuție - Formularul nr. 2 - Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii - Formularul nr.3 - Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimii 5 ani, în original - Formularul nr.4 - Declarație privind personalul responsabil pentru îndeplinirea contractului- Formularul nr.5 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane- Formularul nr.6 - Model CV– Formularul nr.7 - Declarație de disponibilitate pentru personal, în original – Formularul nr.8 - Declarație privind utilajele, instalațiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic- Formularul nr.9 - Acord de asociere in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziție - Formularul nr.10 - Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de asociați și specializarea acestora - Formularul nr.11 - Declarație privind subcontractanții - Formularul nr.12 - Declarație privind protecția mediului si protecția muncii - Formularul nr. 13 - Împuternicire pentru semnatarul ofertei (dacă este cazul) - Formularul nr. 14 - Formularul de oferta – Formularul nr.15 - Centralizatorul propunerii financiare – Formularul nr.16 - Scrisoare de înaintare – Formularul nr.17 - Model contract/comandă de lucrări și FSR – Formularul nr.28 ANEXE Proiect tehnic (P.Th.) si Detalii de execuție (D.E.) ce includ: A. Părțile scrise: Date generale, Descrierea generala a lucrărilor cu Memorii tehnice pe specialități, Caietele de sarcini, Listele cu cantitățile de lucrări: - Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formularul F1 - Centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte - Formularul F2 - Listele de cantități de lucrări pe categorii de lucrări - Formularul F3 - Lista cu cantități de utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv dotări - Formularul F4 - Fise tehnice ale utilajelor si echipamentelor tehnologice - Formularul F5 - Extrasele de resurse (material, manopera, utilaj, transport) - Graficul general de realizare a investiției - Formularul F6 B. Părțile desenate: Planșele generale, planșele principale ale obiectelor Detalii de execuție Data si ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 29.06.2015 ora 12,00, la sediul secundar al societăţii: Strada Aviatorilor, nr. 1, Cartier Constantin Brâncoveanu, Oraș Titu, județul Dâmbovița. Oferta va fi însoțită de o Scrisoare de înaintare – Formularul nr.17. Data și locul de deschidere a ofertelor este de 29.06.2015, ora 13,00 la sediul secundar al societăţii: Strada Aviatorilor, nr. 1, Cartier Constantin Brâncoveanu, Oraş Titu, judeţul Dâmboviţa. Participanții la ședința de deschidere a ofertelor trebuie să prezinte B.I./C.I./pasaport în copie conform cu originalul. De asemenea, în situația în care participantul nu este reprezentantul legal se va prezenta o împuternicire din partea societății pe care o reprezintă. Ofertanţii pot solicita informaţii şi clarificări până la termenul limită de: 24.06.2015. Termenul limita de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificari catre ofertanti: 26.06.2015 Eventualele contestaţii se pot depune: la beneficiarul privat şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestaţii este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă, de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada de aşteptare, termen în care procedura de achiziţie poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza dupa 3 zile de la notificarea rezultatului procedurii. Limba de redactare a ofertei: română. Orice alte documente emise in tara de origine vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Valabilitatea ofertei: 90 de zile Ofertele alternative: interzise PRECIZARE: Deoarece site-ul www.fonduri-ue.ro permite atașarea in secțiunea Specificații a unui fișier de maximum 10MB, ANEXA - PROIECT TEHNIC (P.Th.) SI DETALII DE EXECUȚIE (D.E.) poate fi descărcată de la următoarea adresă: http://www.renault-technologie-roumanie.com/descopera-rtr/actualitatea-rtr/documentatie-achizitii/