Denumirea/Obiectul contractului
Servicii de cazare la hotel in Bucuresti cod CPV 55110000-4, in perioada 02-05 iulie 2015 in conditiile documentatiei de achizitie.
Locul de implementare al contractului (prestare servicii): Bucuresti
Tip contract: Contract de prestari servicii
Durata contractului: 3 luni de la data semnarii contractului
Valoare estimata : 127.151,64 lei fara TVA
Procedura aplicata: Procedura simplificata conform Ordinului 1.120/15.10.2013
Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut fara TVA
Informatii si clarificări:
a) Documentatia de achizitie se poate descarca gratuit de pe site-ul www.fonduri-ue.ro in perioada: 11.06.2015- 22.06.2015;
b) Cererile de clarificări se pot trimite prin e-mail la adresa:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
(luni- vineri: 9.00 – 17.00) pana la data de: 18.06.2015 ora 17.00
Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări se vor posta pe site-ul www.fonduri-ue.ro.
Data si ora limita de depunere a ofertelor (data sosirii la sediul beneficiarului): 22.06.2015, ora 12.00
Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele: STR.SPATARULUI, NR.30, SECTOR 2, BUCURESTI, România.
Limba de redactare a ofertelor: română
NOTA: Ofertele prezentate de nerezidenti / ofertantii straini pot fi prezentate in alta limba, cu conditia ca acestea sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Documente obligatorii care urmeaza a fi prezentate de ofertanti sunt precizate in cadrul Documentatiei de achizitie.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 22.06.2015, ora: 14.00 la adresa de depunere a ofertelor
ANEXA: Documentatia de achizitie
Informatii suplimentare pot fi obtinute contactând ASOCIATIA PATRONATUL TINERILOR INTREPRINZATORI DIN ROMANIA, persoana de contact: Responsabil proiect Postaru Iuliana, folosind mijloacele de comunicare indicate în Documentatia de achizitie.