Descriere lot procedura

INFORMATII DESPRE PROCEDURA DE ACHIZITII BENEFICIAR: SC ASSA GRUP SRL, cu sediul în CLUJ- NAPOCA, STR. OASULUI, NR. 291B, cod postal 400645, Număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J12/16/ 2004, Cod de înregistrarefiscală RO16031399, Tel. 0264534717, Fax 0264434707 Locatiile de implementare ale proiectului: - Punct de lucru Cluj-Napoca, str. OASULUI, NR. 365 Tipul și durata contractului: • contract de furnizare: achizitie de utilaje de constructii • perioada de valabilitate a contractului de furnizare este de 3 luni Valoarea estimată a contractului = 837.250 lei fara TVA Procedura de atribuire aplicată, conform Ordinului MFE nr.1120/2013 cu modificarile ulterioare, privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări: CERERE DE OFERTA. Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 17.06.2015 ora 13:00 Locul şi modalitatea de depunere: Ofertele trebuie depuse în original, semnate şi ştampilate din partea ofertantului. Prin poştă, curierat sau personal la: CLUJ- NAPOCA, STR. OASULUI, NR. 291B, jud. Cluj Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: CLUJ- NAPOCA, STR. OASULUI, NR. 291B, jud. Cluj, 17.06.2015, in intervalul orar: 14:00-16.00 Limba de redactare a ofertei: română. Ofertele redactate in alta limba vor fi traduse in limba romana de traducator autorizat. Valabilitatea ofertei: - 30 de zile Ofertele alternative: nu se accepta. Subcontractarea partiala sau totala a contractului: nu se accepta. Ajustari de preturi si/sau a valorii totale a contractului: nu se accepta. Modalitatea de solicitare a clarificărilor: Clarificările pot fi solicitate prin email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , sau fax: 0264434707; persoana de contact : PUSCAS POP EMIL Criteriul de atribuire : Pretul cel mai scazut. CONTINUTUL OFERTELOR : a. DOCUMENTE DE CALIFICARE: - Scrisoare de inaintare, formular:D1 - Declaratie privind eligibilitatea, formular:D2 - Declaratia de participant la procedura, formular:D3 - Declaratie de neincadrare in situatiile prevazute la art 181, formular:D4 - Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, formular:D5 - Formular de oferta D6 - Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator), emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de depunerea Ofertei. b. PROPUNERE TEHNICA - se vor prezenta propunerile tehnice si functionale conform cerintelor tehnice si functionale descrise la Cap. B . - cerintele tehnice si functionale descrise la Cap. B. sunt minimale c. PROPUNEREA FINANCIARA - propunerea financiara va fi prezentata sub forma tabelara cu urmatoarele coloane: nr.crt; denumire bun; UM; pret unitar; valoare; in acest sens se va intocmi formularul D7 - propunerea financiara va fi efectuata in lei sau euro. Curs de referinta leu/euro = 4,4667 - pretul ofertat va fi pretul produsului fara cheltuieli de transport si ambalare. d. ANEXA: Model Contract de furnizare