Descriere lot procedura

1. Scurtă descriere a obiectului contractului În vederea respectării calendarului activităţilor proiectului “ADAPT; Dreptul la EgAlitate şi Acces pe Piaţa muncii” - POSDRU/165/6.2/S/141595, RU Europe S.R.L. doreşte achiziţionarea „serviciilor de inchiriere sala (teorie) pentru cursul de operator introducere, prelucrare si validare date în municipiul Galati” Scopul acestei achizitii este de a asigura spatiul necesar pentru buna desfasurare a modulelor de pregatire teoretica pentru cursul de calificare de nivel 2 in ocupatia “operator introducere, prelucrare si validare date” care se va organiza in cadrul proiectului mai sus – mentionat în municipiul Galati. 2. Durata contractului - 240 de ore 3. Valoarea estimata a contractului = 10.645,20 lei fara TVA - aceasta suma reprezinta produsul dintre pretul unitar de maxim 44,355 Lei/ ora fara TVA si un numar de aproximativ 240 de ore de formare. Propunerea financiară trebuie prezentata în LEI, cu doua zecimale. Ofertantul va avea in vedere, la momentul intocmirii propunerii financiare de prevederile art.141, alin.2, litera e din Codul Fiscal privind scutirea de TVA a activitatii de inchiriere. Se poate opta pentru taxarea cu TVA a serviciilor de inchiriere care fac obiectul procedurii prin prezentarea, in cadrul propunerii financiare, a notificarii transmise de ofertant catre Directia Finantelor Publice din care sa rezulte posibilitatea operatorului economic participant la procedura de a presta serviciile de inchiriere pentru spatiul ofertat cu TVA inclus. 4.Clauze contractuale obligatorii, inclusiv condiţiile de actualizare/ modificare a preţului contractului de achiziţie a) Pretul unitar/pe ora ofertat ramane neschimbat pe toata perioada de derulare a contractului. b) Numarul de ore de inchiriere spatiului ofertat poate varia pe perioada derularii contractului, in functie de modificarile pe care le poate suferi graficul de activitati planificate ale proiectului din care prezenta achizitie face parte. Aceasta posibila variatie NU presupune penalizari si nu poate conduce la neindeplinirea contractului de catre Achizitor. c) Prin depunerea ofertei cat si prin semnarea contractului de catre Ofertantul declarat castigator, acesta recunoaste si isi asuma posibilitatea modificarii numarului de ore de formare estimat la data prezentarii ofertei (datorita modificarii graficului de activitati al proiectului) si implicit modificarea perioadei de derulare a contractului si a valorii totale a acestuia. d) Data de demarare (orarele) efective ale cursului vor fi anuntate de catre Achizitor cu aproximativ 5 zile lucratoare inainte de inceperea cursului de formare profesionala, in vederea avizarii asupra ocupabilitatii salii. e) Emiterea facturii de catre Prestator se va face in primele 15 zile ale lunii imediat urmatoare prestarii serviciilor de inchiriere sala (teorie) pentru cursul de operator introducere, prelucrare si validare date în municipiul Galati, doar pentru orele efectiv desfasurate de Achizitor in sala inchiriata; Exceptie de la această prevedere poate face doar ultima factură emisă de Prestator, aceasta trebuind să fie emisă si înregistrată la sediul Achizitorului până la finalul perioadei de implementare a proiectului, respectiv 28.10.2015. f) Odata cu depunerea facturii la sediul secundar al Achizitorului, Prestatorul va transmite acestuia si o situatie lunara, defalcata pe zile, privind numarul de ore efectiv prestate pentru serviciile de inchiriere sala (teorie) pentru cursul de operator introducere, prelucrare si validare date în municipiul Galati pentru care solicita plata; g) Plata facturii se va face in maximum 60 de zile de la inregistrarea facturii la sediul secundar al Achizitorului, prin virament bancar din conturile de proiect ale Achizitorului în contul indicat de Prestator sau prin dispozitie de plată, conform legislatiei în vigoare. 5. Sursa de finanţare a contractului de servicii de inchiriere spatii: Fondul Social European si fondurile de la Bugetul de stat prin POSDRU 2007-2013. 6. Criteriul de atribuire utilizat in cadrul procedurii: Pretul cel mai scazut 7. Documentaţia de atribuire se poate obţine de pe site-urile: http://www.fonduri-ue.ro sau printr-o adresă oficială trimisă Achizitorului. 8. Termenul limita de trimitere a solicitarilor de clarificari: 28.05.2015 9. Adresa unde prestatorii pot transmite ofertele, data şi ora limită RU Europe S.R.L Adresa sediu secundar (punct de lucru) : Strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila; Tel:004 0239610045; fax: 0339814601; e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 10. Data limită de depunere a ofertelor: 02.06.2015 Ora limită: ora 16:00 11. Informaţii suplimentare: Solicitarile de clarificari pot fi transmise prin posta/curierat la sediul secundar al Achizitorului din strada Grivita Nr.384, Etaj 1, Birou 2, cod poştal 810054, Mun. Braila, jud. Brăila sau prin fax la nr. 0339814601, utilizand Formularul nr.9 din Sectiunea Formulare. Persoana de contact: Carmen Ion – Responsabil juridic