Descriere lot procedura

Descriere procedură: Beneficiar: S.C. AEROSTAR S.A. Bacau, str. Condorilor nr.9, Bacau, cod 600302, înregistrată la Registrul Comerţului Bacău J04/1137/1991, Cod fiscal RO 950531 Referitor la proiectul cu titlul „Consolidarea si dezvoltarea durabila a sectoarelor de prelucrari mecanice si vopsitorie prin investitii performante”, cod SMIS 57154, proiect co-finantat prin Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013” - co-finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, Axa Prioritara 1 „Un sistem de productie inovativ si ecoeficient”, Domeniul major de interventie D1.1 „Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor, in special a IMM”, Operatiunea „Sprijin pentru consolidarea si modernizarea sectorului productiv prin investitii tangibile si intangibile” pentru intreprinderi Obiectul contractului: Achizitie aplicaţii software: software pentru design – CAD (3 licente), software pentru programele de prelucrare mecanică - CAM (1 licenta) Tip contract: contract de furnizare Durata contractului: 1 luna Valoarea estimata: 534.000 lei Calendarul estimativ al procedurii de atribuire: 1. Publicare anunt invitatie de participare pe website www.fonduri-ue.ro / achizitii beneficiari privati: 29.05.2015 2. Termen limita de solicitare a clarificarilor de catre ofertanti: 03.06.2015 Fax: 0040 234 572.445; email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 3. Termen limita de transmitere a clarificarilor catre ofertanti: (website www.fonduri-ue.ro / achizitii beneficiari privati / fax / email):05.06.2015 4. Termen limita de depunere a ofertelor: la sediul S.C. AEROSTAR S.A. Bacau, din str. Condorilor, nr.9, Bacau, cod 600302 sau prin posta la adresa mai sus mentionata: 09.06.2015, ora 12:00 5. Data sedintei de deschidere a ofertelor: la sediul S.C. AEROSTAR S.A. Bacau, din str. Condorilor, nr.9, Bacau, cod 600302: 09.06.2015, ora 13:00 6. Finalizarea evaluarii propunerilor si informarea ofertantilor cu privire la rezultatul procedurii de atribuire: 12.06.2015 7. Publicarea pe website www.fonduri-ue.ro / achizitii beneficiari privati a anuntului de semnare a contractului cu ofertantul castigator (conform Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 1120/2013): in maxim 5 zile calendaristice de la semnarea contractului de achizitie Reguli de participare: Ofertantul trebuie: -sa indeplineasca conditiile de eligibilitate din Documentatia de atribuire; -sa demonstreze capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea tehnica; -sa demonstreze capacitatea economico-financiara. Ofertele trebuie: -sa fie valabile timp de 90 de zile de la data depunerii; -sa indeplineasca conditiile din Caietul de sarcini; -nu se accepta oferte alternative; -nu se accepta divizare lot. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa prin fax/email: 0040 234 572.445, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.