S.C. PARAPHARM S.R.L.
Sediul firmei: Municipiul Brad, Str. Dacilor, Nr. 9, Județul Hunedoara
Cod Poștal 335200
CUI 13662697
J20/12/2001
Tel: 0254613188 / 0745305887
E-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Procedura de atribuire a contractului de furnizare bunuri Lot II “ Mașină automată de umplut capsule gelatinoase tari cu lichid”
PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL
„CRESTEREA COMPETITIVITĂȚII ECONOMICE”
AXA PRIORITARĂ 1- Un sistem inovativ și ecoeficient de producție
DOMENIUL MAJOR DE INTERVENȚIE 1.1 – Investitii productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM
OPERAŢIUNEA – Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv prin investiții tangibile și intangibile, pentru întreprinderi
“Diversificarea liniei tehnologice de tabletare și de producere a capsulelor gelatinoase conținând amestecuri uleioase”
I. Informaţii generale
Obiectul contractului de furnizare bunuri:
Lot II:
1. Mașină automată de umplut capsule gelatinoase tari cu lichid – 1 buc
Locul de livrare a produselor: Comuna Apahida, Strada Libertății, Numărul 319 B, Cod Poștal 407035
Tipul și durata contractului:
• contract de furnizare
• durata contractului: 8 luni
Termenul de livrare: max. 6 luni de la data lansarii comenzii
Valoarea estimată a contractelor: 952.250,00 RON + TVA:
• Lot II:
Mașină automată de umplut capsule gelatinoase tari cu lichid – 1 buc: 952.250,00 RON + TVA
Procedura de atribuire aplicată: Ordinul 1120 din 2013, Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumentele structurale, obiectivul “Convergență”, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanisme financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări.
Criteriul de evaluare și selecție a ofertelor de preț:
Evaluarea ofertelor se va realiza prin compararea avantajelor tehnice și financiare prezentate de către ofertanți, cu condiția respectării criteriilor solicitate de transmitere și prezentare a ofertelor. Va fi selectată câștigătoare oferta care prezintă un raport optim de calitate-preț pentru beneficiar. Elementele de departajare a ofertelor primite sunt prezentate în capitolul II.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 28.05.2015, ora 15:00
Locul şi modalitatea de depunere:
Oferta se depune într-un singur exemplar, în original, semnat și ștampilat din partea ofertantului. La ofertă trebuie anexate cele prevăzute la Secţiunea IV.
Ofertele se depun prin poştă, curierat sau personal la: Comuna Apahida, Strada Libertății, Numărul 319 B, Cod Poștal 407035
Data, ora şi locul deschiderii ofertei:
Comuna Apahida, Strada Libertății, Numărul 319 B, Cod Poștal 407035, 29.05.2015, în intervalul orar: 11:00 - 13:00
Limba de redactare a ofertei: română, engleză sau orice altă limba de circulație europeană
Moneda folosită: RON, EURO sau USD
Curs valutar utilizat: cursul valutar BNR din data de 24.04.2014, 1 USD = 4,11 lei, 1 euro = 4,41 lei
Ofertele alternative: interzise
Modalitatea de solicitare a clarificărilor:
Clarificările pot fi trimise prin email sau fax la: Rácz Csaba Pál, tel.: 0745305887, fax: 0254613188 şi e-mail:
Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
DATA: 21.05.2015