Descriere lot procedura

ANUNŢ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE pentru achiziţia de servicii de închiriere sală și echipamente – Cod CPV 55120000-7 și servicii de catering și cantină – COD CPV 55500000-5, pentru data de 18 iunie 2015, în localitatea Piatra Neamt 1. Denumirea şi adresa autorităţii contractante: Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sediul principal în Piaţa W. Mărăcineanu nr. 1-3, Intrarea 1, Sector 1, Bucuresti, 010155. 2. Procedura de atribuire aplicată: procedură simplificată, conform prevederilor Ordinului nr. 1.120/2013 al ministrului fondurilor europene privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenţă", precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări 3. Obiect: achiziţia de servicii de închiriere sală și echipamente – Cod CPV 55120000-7 și servicii de catering și cantină – COD CPV 55500000-5, în cadrul proiectul “STEP2SUCCESS – Promovarea egalitatii de sanse a femeilor pe piata muncii”, ID: 134882, contract nr. POSDRU/144/6.3/S/134882, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni!, AXA PRIORITARĂ 6 – “Promovarea incluziunii sociale”, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 6.3 – “Promovarea egalităţii de şanse pe piaţa muncii”. 4. Caracteristicile și dotările minime ale spatiului inchiriat: Servicii închiriere sală și echipamente: - sală cu capacitate de 60 de locuri (pentru o eventuală suplimentare) situată într-un hotel de minim 3 stele, în data de 18 iunie 2015, interval orar 09.00 – 17.00 - locuri de parcare supra sau subterane în vecinătatea sălii; - masă prezidiu pentru 5 persoane, cu aranjament care să includă apă, pahare, blocnotes, pixuri - configurare teatru/amfiteatru cu scaune pentru 50 de persoane, cu posibilitatea suplimentării numărului de scaune rapid și fără deranj - sistem de ventilație sau aer condiționat reglabil din sală - echipamente tehnice: laptop, videoproiector, ecran proiecție, presenter wireless pentru derularea slide-urilor, echipament sonorizare, 3 microfoane fixe, 2 microfoane mobile, masă rezervată personalului tehnic, flipchart, hârtie, markere - acces internet wlan/wireless - posibilitate de reducere a luminii pentru vizualizarea prezentărilor - masă de întâmpinare pentru înregistrarea participanților la intrarea în sală - bol pentru cărți de vizită - minimum 10 locuri de parcare oferite gratuit participanților la eveniment pe durata desfășurării acestuia - persoană de contact desemnată de ofertat responsabilă cu organizarea evenimentului - locatia sa fie accesibila usor Servicii de catering: - 1 welcome coffee care să cuprindă patiserie dulce, patiserie sărată, sucuri naturale, apă, ceai, cafea, lapte - 1 pauză de cafea care să cuprindă patiserie dulce, patiserie sărată, sucuri naturale, apă, ceai, cafea, lapte - 1 bufet suedez care să cuprindă diverse sortimente de antreu, fel principal, desert, apă, băuturi răcoritoare, cafea - amplasare tip cocktail 5. Locul de prestare a serviciilor: Piatra Neamt, judetul Neamt 6. Perioadă închiriere: 1 zi in data evenimentului conform intervalului orar specificat 7. Contractul de servicii: servicii 8. Durata contract: 2 luni 9. Ofertele alternative: nu se admit 10. Criteriul de atribuire a contractului de achiziţie: Preţul cel mai scăzut 11. Valoarea estimată: Servicii de închiriere sală conferințe: 2.200,00 lei, TVA inclus. Servicii de catering pentru 50 de participanți: 4.500,00 lei, TVA inclus. Valoarea totală a contractului: 6.700,00 lei, TVA inclus. 12. Data limită pentru depunerea ofertelor: 02.06.2015, orele 12:00, la Registratura sediului secundar al CNIPMMR, din Str. Dr. Lister, nr. 51, sector 5, București, cod postal 050542. 13. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 02.06.2015, orele 15:00. 14. Garanţiile solicitate: nu se solicită garanţie de participare/bună execuţie. 15. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile calendaristice faţă de data deschiderii ofertelor, inclusiv 16. Informaţii suplimentare se pot obţine de la: sediul secundar al CNIPMMR, persoana de contact: Adina Petrescu, Telefon: Tel: 031/860 04 97, Fax 021/410 87 34, E-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .