Descriere lot procedura

SC METAPLAST SRL CUI RO 18636 Adresa sediu social: București, Sector 3, Str. Răcari, Nr. 5, Hala Producție, Parter, Corp 51 A Punct de lucru: Titu, Str. Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița Telefon: 021 252 3654 / 0744 518 020 Fax: 021 346 1213 Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE La procedura de atribuire a contractului de furnizare utilaje de productie in cadrul proiectului ”Investiții productive la METAPLAST SRL in vederea creșterii capacitații firmei de a dezvolta produse competitive“ PROGRAMUL Operațional Sectorial ”Creșterea Competitivității Economice” Axa prioritară 1 ”Un sistem inovativ si ecoeficient de producție” Domeniul major de intervenție 1.1 ”Investiții productive și pregătirea pentru competiția pe piață a întreprinderilor, în special a IMM” Operațiunea ”Sprijin pentru consolidarea și modernizarea sectorului productiv prin investiții tangibile și intangibile” pentru întreprinderi Proiect: ”Investiții productive la METAPLAST SRL în vederea creșterii capacității firmei de a dezvolta produse competitive“ Obiectul contractului de furnizare îl constituie livrarea, montarea și punerea în funcțiune a utilajelor în cadrul proiectului ”Investiții productive la METAPLAST SRL în vederea creșterii capacitații firmei de a dezvolta produse competitive“, după cum urmează: LOTUL 16 - Mașina de injecție 450 cu robot – 1 buc. Informații despre atribuire și elementul de departajare a ofertelor: Oferta stabilita ca fiind câștigătoare va fi acea oferta care îndeplinește cerințele solicitate în cadrul anunțului de participare, din Anexa - Specificații tehnice si are prețul cel mai scăzut. Pentru compararea preturilor exprimate in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb BNR din data publicării anunțului de participare, respectiv 1 euro = 4, 4588 lei. Locul de livrare: la punctul de lucru al SC METAPLAST SRL, Titu, Strada Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița Tipul și durata contractului: • contract de furnizare • durata contractului de furnizare este de 6,5 luni. Nota: Durata contractului de furnizare este de 6,5 luni (in cadrul anuntului de participare, rubrica „durata contractului” a fost completata cu 7 luni deoarece aplicatia nu permite completarea acestui camp cu zecimale). Valoarea estimată a contractului de furnizare utilaje pentru LOTUL 16 este de 1.446.250,00 lei fără TVA. Procedura de achiziție: Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul ”Convergență“, precum și în cadrul proiectelor finanțate prin mecanismele financiare SEE și norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr. 1120/15.10.2013. Condiții de participare 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerțului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate in domeniu, care oferă in mod licit pe piață produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informațiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă in original/copie legalizata/copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”. Ofertanții nerezidenți vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica si, după caz, de atestare ori apartenență din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mențiunea “conform cu originalul”, însoțite de traducerea autorizată in limba romana. In cazul in care operatorul economic, ales in urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului depunerea documentului in original sau copie legalizata. 2. Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situațiile descrise la art. 14 și art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011, în original - Formularul nr.1. Persoanele cu funcție de decizie din partea beneficiarului: 1. Jean Drugescu - Administrator Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Dan Iacoban – Președinte cu drept de vot 2. Daniela Hurchi – Membru 3. George Mihalache – Membru Membrii echipei de implementare a proiectului 1. Dan Iacoban – Manager de proiect 2. Daniela Hurchi – Responsabil financiar 3. George Mihalache – Responsabil tehnic Responsabilul de întocmirea documentației de atribuire: 1. Manager de proiect : Dan Iacoban 2. Responsabil tehnic: George Mihalache 3. Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant isi insuseste clauzele mentionate in Modelul de contract publicat pe site-ul www.fonduri-ue.ro/Achizitiiprivati - Formularul 4. 4. Oferta Oferta va conține următoarele informații: - prețul defalcat pe următoarele componente: prețul net al echipamentului și prețul de transport, asigurare de transport, taxe vamale, livrare, montaj, punere în funcțiune, instruire și specializare, teste și probe - caracteristicele tehnice ofertate și alte informații solicitate în conformitate cu Anexa – Specificații tehnice. - perioada de valabilitate Operatorul economic va elabora oferta astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele minime prevăzute în Anexa cu specificații tehnice. Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificații tehnice sau care nu satisfac cerințele prezentului anunț de participare, va fi respinsă. ALTE CERINTE TEHNICE Produsele ofertate trebuie sa fie noi, sa înglobeze tehnologii cu o vechime de maxim 3 ani si sa fie certificate conform standardelor internaționale de calitate. Oferta va fi însoțita de certificate/ declarații/ orice alte documente justificative care sa certifice vechimea tehnologiei conform standardelor internaționale de calitate. 5. Împuternicire pentru semnatarul Ofertei În situația în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal se va atașa la ofertă și împuternicirea dată de către acesta persoanei ce va semna oferta – Formularul nr. 3. FORMULARE SI ANEXE - FORMULARUL NR. 1 – declarație privind neîncadrarea în situațiile descrise la art. 14 și art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011 - FORMULARUL NR. 2 – Scrisoare de înaintare - FORMULARUL NR. 3- Împuternicire pentru semnatarul ofertei - FORMULARUL NR. 4 – Declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant își însușește clauzele menționate in Modelul de contract - Anexa cu specificații tehnice Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise in tara de origine vor fi însoțite de traducerea autorizata in limba romana. Valabilitatea ofertei: 90 de zile Ofertele alternative: interzise Data și ora limită de depunere a ofertei: Termenul limită de depunere este 21.05.2015 ora 1200, la punctul de lucru al societății: Titu, Str. Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița. Modalitatea de depunere a ofertei: - Documentele ofertei (certificatul constatator, formularul 1, formularul 4, oferta, formularul nr. 3 - daca este cazul) vor fi semnate de reprezentantul autorizat al ofertantului pe fiecare pagina. - Documentele ofertei se vor depune într-un exemplar in plic sigilat marcat cu denumirea beneficiarului, denumirea ofertantului si mențiunea ”A nu se deschide înainte de 21.05.2015, ora 1300” Documentele ofertei pot fi transmise prin posta sau depuse direct de către ofertant la adresa SC METAPLAST SRL, Titu, Str. Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița, însoțite de scrisoare de înaintare (Formularul 2). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor Zile : 3 Răspunsurile la solicitările de clarificări primite de la operatorii economici se postează pe site-ul http://www.fonduri-ue.ro, în cadrul secțiunii ”Specificații” a anunțului de participare aferent acestei proceduri de achiziție (fără dezvăluirea identității acestora). Răspunsurile se trimit și către operatorii economici de la care au fost primite respectivele solicitări de clarificări prin fax / e-mail / poștă. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: Data: 21.05.2015, ora 1300 la punctul de lucru al societății SC METAPLAST SRL, Titu, Str. Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița. Participanții la ședința de deschidere a ofertelor trebuie să prezinte B.I./C.I./pașaport în copie conform cu originalul. De asemenea, în situația în care participantul nu este reprezentantul legal se va prezenta o împuternicire din partea societății pe care o reprezintă. Contestații: Eventualele contestații se pot depune: - la punctul de lucru al beneficiarului SC METAPLAST SRL, Titu, Str. Gării, Nr. 54 bis, Județul Dâmbovița - şi apoi la instanţa competentă Termenul de depunere a unei contestații este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunoștință de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziție se va realiza după o perioadă de așteptare, termen în care procedura de achiziție poate fi contestată. Semnarea contractului se va realiza după 3 zile de la comunicarea rezultatului procedurii. În situația depunerii de contestații, semnarea contractului se va realiza imediat după soluționarea acestora. Data publicării:14.05.2015 Nume firmă: SC METAPLAST SRL