Descriere lot procedura

DOCUMENTATIE DE ACHIZITII – PROCEDURA SIMPLIFICATA CONFORM ORDINULUI MINISTRULUI FONDURILOR EUROPENE NR. 1120/2013 Achizitie de bunuri pentru proiectul „Modernizarea Sectorului Productiv la societatea Subansamble Auto SA prin investitii in echipamente performante”, Cod SMIS: 56884 Reprezentant Legal, BARBUCEANU FLORIN S.C. SUBANSAMBLE AUTO S.A. Anunţ de participare pentru procedura de atribuire a Contractului de furnizare bunuri: Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata prin procedura simplificata Titlul proiect: „Modernizarea sectorului productiv la societatea Subansamble Auto S.A. prin investitii in echipamente performante „ Cod SMIS: 56884 Data publicare  14.05.2015 Data expirare 22.05.2015 Ora expirare 12:00 Judeţ Arges Tip contract Furnizare Durată contract (luni) 7 luni Valoare contract (LEI) 407.063,75 lei, fara TVA Descriere SC Subansamble Auto S.A. CUI RO 128701; J03/124/1991 Str. George Cosbuc nr. 59, Pitesti, judeţul Arges, Romania Telefon: 0752.222.061, 0248/281.550 Fax: 0248/280.167 Persoană de contact pentru procedura de achizitie: Rita Bobe Tel: 0752.222.062; Fax: 0248/280.167: Email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ANUNŢ DE PARTICIPARE Pentru procedura de atribuire a contractului de furnizare bunuri in cadrul proiectului „Modernizarea sectorului productiv la societatea Subansamble auto S.A. prin investitii in echipamente performante„ (Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata) Programul Operaţional Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice 2007-2013 Axa prioritară 1 –„ Un sistem de productie inovativ si ecoeficient „ Domeniul de intervenţie 1.1’’.Investitii productive si pregatirea pentru competitia pe piata a intreprinderilor in special IMM’’ Titlul proiectului: „Modernizarea sectorului productiv la societatea Subansamble auto S.A. prin investitii in echipamente performante„ Cod SMIS: 56884 Obiectul contractului de furnizare bunuri îl constituie achizitia de echipamente: Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata in cadrul proiectul „Modernizarea sectorului productiv la societatea Subansamble auto S.A. prin investitii in echipamente performante„ Locul principal de livrare Str. George Cosbuc nr. 59, Pitesti, judeţul Arges, Romania Tipul şi durata contractului, termenul de livrare a utilajelor, termenele de facturare si plată ale contractului: contract de furnizare durata contractului de furnizare este de maxim 7 luni termenul de livrare şi punere în funcţiune a utilajelor este de maxim 7 luni de la semnarea contractului de furnizare; termenul de plata este de maxim 15 zile de la prezentarea documentelor doveditoare, respectiv Factura Comerciala pentru 100% din Pretul Contractual Total, Nota de livrare si Proces Verbal de punere in functiune in bune conditii, semnat fara obiectiuni de catre ambele parti.; factura se va emite la livrarea echipamentelor Nota: Furnizorul are posibilitatea de a opta, la momentul semnarii Contractului, pentru solicitarea platii de catre Achizitor a unui avans. In acest caz, Achizitorul poate acorda avans de pana la 30% din valoarea contractului de furnizare, numai contra unui instrument de garantare emis, în conformitate cu prevederile art.4 din Hotararea Guvernului nr. 264/2003 cu modificările si completările ulterioare, de o societate bancară sau o societate de asigurări. Garanţia din instrumentul de garantare prevăzut mai sus trebuie să fie irevocabilă şi să prevadă că plata garanţiei se va executa necondiţionat, respectiv la prima cerere a Achizitorului, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare privind returnarea avansului trebuie să fie acoperitor atât pentru recuperarea avansului acordat, cât şi pentru repararea prejudiciilor ce ar putea fi aduse prin imobilizarea fondurilor, în cazul neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale ce derivă din acordarea avansului. Sub sancţiunea solicitării de daune-interese, beneficiarul de avans nu are dreptul de a utiliza avansul în alt scop decât cel pentru care a fost destinat, potrivit contractului încheiat. Valoarea instrumentului de garantare se va calcula după formula:     Valoare instrument de garantare = Valoare avans + (Valoare avans*rata dobânzii de politică monetară* X zile)/100 Precizare: Rata dobânzii de politică monetară este modificată de către Banca Natională a României si cuantumul acesteia este publicat pe site-ul Băncii Nationale a României (www.bnr.ro, sectiunea ”Dobânzile BNR”). X zile – perioada de livrare     Achizitorul acordă avansul numai după prezentarea facturii pentru avans si dupa constituirea garanţiei de returnare a avansului de către beneficiarii de avansuri care au această obligaţie şi numai dacă sunt asigurate condiţiile pentru începerea îndeplinirii obligaţiilor rezultate din contract. Valoarea estimată a contractului de furnizare bunuri (Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata) este de 407.063,75 lei lei fără TVA, din care: - Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata – 407.063,75 lei fara TVA Procedura de achiziţie Procedura simplificată aplicată de beneficiarii privaţi în cadrul proiectelor finanţate din instrumente structurale, obiectivul „Convergenţă“, precum şi în cadrul proiectelor finanţate prin mecanismele financiare SEE şi norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări – Anexa la Ordinul nr.1120/15.10.2013 Informatii despre atribuire si elementul de departajare a ofertelor: Oferta stabilita ca fiind câstigătoare va fi acea oferta care îndeplineste cerintele solicitate in cadrul anuntului de participare, din ANEXA – SPECIFICATII TEHNICE si care are pretul cel mai scăzut. De asemenea, operatorul economic care va oferta un pret peste valoarea estimata va fi descalificat de la prezenta procedura de achizitie. Condiţii de participare Documente de calificare:   Declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că operatorul economic participant nu se află în situaţiile descrise la art. 14 şi art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011, în original - Formularul nr. 2. Structura actionariatului beneficiarului este următoarea: S.C. TPS S.A. S.C. OMNIUM DISTRIBUTION S.R.L. PERSOANE FIZICE Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura: 1. Barbuceanu Florin – Preşedinte cu drept de vot 2. Alin Zamfir – Membru 3. Rita Bobe – Membru Membrii de rezerva : Mavrodin Madalina Elena Membrii echipei de implementare a proiectului: 1. Manager de proiect: Barbuceanu Florin 2. Responsabil tehnic:Alin Zamfir 3. Responsabil financiar: Rita Bobe Responsabili de întocmirea documentaţiei de atribuire: 1. Manager de proiect: Barbuceanu Florin 2. Responsabil tehnic: Alin Zamfir   Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului în raza căruia este situat sediul ofertantului, din care să rezulte faptul ca ofertantul este furnizor de produse cu activitate în domeniu, care oferă în mod licit pe piaţa produse similare obiectului contractului (obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezintă în original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”. Ofertanţii nerezidenţi vor prezenta documente edificatoare care să dovedească forma de înregistrare ca persoană fizică sau juridică şi, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din ţara în care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate în original/copie legalizată/copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”, însoţite de traducerea autorizată în limba română. În cazul în care operatorul economic, ales în urma comparării ofertelor primite, a depus certificatul constatator în copie conform cu originalul, beneficiarul privat are dreptul de a solicita acestuia, înainte de semnarea contractului, depunerea documentului în original sau copie legalizată. Contract de furnizare însuşit Se va prezenta Formularul de contract însuşit (semnat şi ştampilat pe fiecare pagină). Nedepunerea documentelor solicitate va constitui motiv pentru respingerea ofertei. Oferta tehnică va cuprinde: 1.caracteristicile tehnice solicitate prin prezenta documentatie (pentru ofertantii persoane juridice straine este necesara traducere autorizata). 2.perioada de garantie oferita; 3.termenul de livrare 4.modalitatea de acordare service, timpul de interventie in cazul semnalariiunei defectiuni; 5.modalitatea de transport/livrare utilaje (conform INCOTERMS 2010); 6.modalitatea de instruire a personalului ce va opera utilajele. 7.Alte documente Operatorul economic are obligatia de a elabora propunerea tehnica cu respectarea stricta a caracteristicilor tehnice si a modului de prezentare a propunerii tehnice. Aceste elemente vor constitui baza pentru evaluarea ofertelor. Propunerea tehnica se va prezenta sintetic in conformitate cu Formularul 3 Cerintele din Anexa cu specificatii tehnice sunt cerinte minimale. Ofertantul va prezenta îndeplinirea individuală a fiecărei cerinte minime si a conditiilor cu caracter tehnic, sub formă tabelară, făcând referire în paralel la cerinta minimă solicitată prin prezenta Anexă si la specificatia tehnică ofertată corespunzătoare. ALTE CERINTE TEHNICE Produsele ofertate trebuie sa fie noi, sa înglobeze tehnologii moderne cu o vechime de maxim 3 ani certificată de producător si sa fie certificate conform standardelor internationale de calitate specifice pentru beneficiar. Oferta va fi însotita de certificate/ declaratii/ orice alte documente justificative care sa certifice vechimea tehnologiei si certificarea conform standardelor internationale de calitate. Oferta financiară Pretul ofertat va fi exprimat în lei sau euro fara TVA si cu TVA, referindu-se strict la valoarea echipamentului cuprins in oferta tehnica (cursul de schimb BNR din data publicării anuntului de participare, respectiv: 1 euro = 4.4588 lei (curs BNR din data 14.05.2015) Propunerea financiara va fi elaborata astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la: Pret pentru echipament; se va oferta un pret unic care sa cuprinda toate optiunile utilajului cuprinse in oferta; Pretul pentru transport/livrare utilaj (conform INCOTERMS 2010) a utilajului si costurile aferente evidentiate separat ; Se vor preciza si in cazul in care costurile sunt 0. Pretul pentru asigurarea utilajului- evidentiat separat. Se va preciza si in cazul in care costul este 0. Pretul pentru instruirea personalului ce va opera utilajul si costurile aferente acestui proces evidentiate separat – (de exemplu: instruire personal ce va opera utilajul – cost: x lei/euro). Se vor preciza si in cazul in care costurile sunt 0. Alte informatii. Aceste elemente vor constitui baza pentru evaluarea ofertelor. Propunerea financiara are caracter ferm si obligatoriu, din punctul de vedere al continutului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Operatorul economic trebuie sa prezinte propunerea financiara in formatul din Formularul 4 care reprezinta elementul principal al propunerii financiare si care cuprinde pretul total al echipamentului descris in Propunerea tehnica in conformitate cu Specificatiile tehnice. Pretul ofertat se va exprima in lei sau euro fara TVA si cu TVA, referindu-se strict la valoarea echipamentului cuprins in oferta tehnica. Toate documentele justificative vor fi certificate de operator economic prin semnare si stampilare. În cadrul ofertei financiare se va preciza valabilitatea ofertei folosind sintagma: ”Valabilitatea ofertei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, respectiv până la data de…….” Notă: Ofertarea de produse cu caracteristici inferioare celor prevăzute în Anexa cu specificaţii tehnice sau care nu satisfac cerinţele prezentului anunţ de participare va fi declarată ofertă necorespunzătoare şi va fi respinsă. De asemenea, operatorul economic care va oferta un pret peste valoarea estimată va fi descalificat de la prezenta procedura de achizitie. FORMULARE SI ANEXE FORMULARE Formularul nr. 1 – Scrisoare de înaintare; Formularul nr. 2 – Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile descrise la art.14 şi art. 15 din O.U.G. nr. 66/2011; Formularul nr. 3 – Formular de propunere tehnica Formularul nr. 4 – Formular de propunere financiara Model contract de furnizare. ANEXA CU SPECIFICAŢII TEHNICE PREZENTAREA OFERTEI Oferta va cuprinde un opis. Opisul va respecta corespondenta fiecărui document cu paginatia ofertei. Fiecare pagină a ofertei va fi numerotata si semnata de către reprezentantul autorizat al ofertantului. În situatia în care oferta nu este semnată de reprezentantul legal, se va atasa la ofertă si împuternicirea din partea societătii reprezentate pentru persoana care a semnat oferta, în exemplar original. Modul de prezentare: operatorii economici nerezidenti trebuie sa prezinte toate documentele intr-o limba de circulatie internationala (preferabil engleza), cat si varianta acestora in limba romana; toate documentele justificative vor fi certificate de operatorul economic prin semnare si stampilare pe fiecare pagina, de catre Reprezentantul legal. In cazul in care documentele vor fi semnate de catre altcineva este necesar sa se ataseze o Imputernicire; un exemplar al propunerii tehnice in original, introdus in plic, pe care se va mentiona «Propunere tehnica»; un exemplar al propunerii financiare in original, introdus in plic, pe care se va mentiona «Propunere financiara»; documentele de calificare si eligibilitate - introduse in plic, pe care se va mentiona «Documentele de calificare»; Oferta va fi depusa într-un exemplar original si o copie, fiecare fiind sigilat si corespunzător marcat. Ambele exemplare se vor introduce într-un pachet care se va sigila si va fi însotit de un plic nesigilat care va contine: Formularul nr. 1 - Scrisoare de înaintare, în exemplar original; Pachetul exterior va fi inscriptionat cu următoarele informatii: - numele si adresa beneficiarului privat; - numele, adresa, telefonul, faxul, e-mailul ofertantului; - mentiunile: - Pentru procedura de atribuire a contractului de furnizare bunuri in cadrul proiectului “Modernizarea sectorului productiv la societatea Subansamble Auto SA prin investitii in echipamente performante” (Lotul 4 - Sistem mobil de sudura cu laser – 1 bucata) DESCHIDEREA OFERTELOR – prezenta procedura de achizitii nu este prevazuta cu sedinta de deschidere a ofertelor - conform Ordinului 1.120/ 2013 Solicitările de clarificări se pot transmite pe fax 0248/280.167 sau la adresa de mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data de 19.05.2015 Termenul de răspuns la solicitările de clarificări este de 2 zile lucrătoare de la data înregistrării. Data şi ora limită de depunere a oferteiTermenul limită de depunere este 22.05.2015 ora 12:00, la sediul : Str. George Cosbuc nr. 59, Pitesti, judeţul Arges, Romania Telefon: 0248/281.550, 0752.222.061 Fax: 0248/280.167 Ofertele se pot depune/transmite la adresa indicată de Luni până Vineri între orele 10.00 – 16.00. Contestaţiile se pot depune la - beneficiarul privat, fax 0248/280.167 sau la adresa de mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. - şi apoi, la instanţa competentă. Termenul de depunere a unei contestatii este de 3 zile începând cu ziua următoare luării la cunostintă de către contestator despre un act al beneficiarului privat pe care acesta îl consideră nelegal. Semnarea contractului de achiziţii se va realiza după o perioada destinată depunerii si solutionării contestatiilor. Semnarea contractului se va realiza în termen de cel mult 6 zile de la comunicarea rezultatului procedurii. În situatia depunerii de contestatii, semnarea contractului se va realiza imediat după solutionarea acestora. Limba de redactare a ofertei: română Orice alte documente emise în alte limbi decât limba română vor fi însoţite de traducere autorizată în limba română. Valabilitatea ofertei: 90 de zile de la data limită de depunere a ofertei. Ofertele alternative: interzise. Data publicării: 14.05.2015 Beneficiar privat: S.C. SUBANSAMBLE AUTO S.A.