Descriere lot procedura

Nr. 455/08.05.2015 ANUNT PUBLICITAR/ INVITATIE PARTICIPARE 1. Denumire contract/achizitie publica: „ Achizitie mobilier (birouri si scaune)” 2. Tip contract: Contract de furnizare 3. Durata contractului: 4 luni de la data semnarii contractului. 4. Locul de livrare a produselor/executie a lucrarilor sau de prestare a serviciilor: Bucuresti si Stefanesti- Arges 5. Procedura de atribuire: procedura SIMPLIFICATA in conformitate cu prevederile Ordinului MFE nr. 1120/15.10.2013 publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 650 din data de 22 octombrie 2013 privind aprobarea Procedurii simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenta", precum si in cadrul proiectelor finantate prin mecanismele financiare SEE si norvegian pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari 6. Scurta descriere a obiectului contractului de achizitie In vederea implementarii corespunzatoare a activitatilor din cadrul proiectului, cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013 – „ Competente pentru ocupare - Program integrat de imbunatatire a capacitatii de ocupare in domeniul auto a persoanelor in cautarea unui loc de munca”, beneficiarul privat Meridian Business Grup SRL doreste achizitionarea a 40 de birouri CPV-39121100-7 si 80 de scaune- CPV 33193120-6 pentru dotarea saliilor de curs si a birourilor utilizate de echipa de proiect in conformitate cu specificatiile tehnice din documentatia pentru ofertanti. Contractul se va derula in conformitate cu prevederile legislative nationale si respectiv europene referitoare la fondurile structurale, in special la Fondul Social European cu prevederile conditiilor Generale si Speciale ale contractului de finantare, Ghidul solicitantului, Manualul beneficiarului elaborate de AMPOSDRU si Ordinului 1120/15.10.2013. 7. Sursa de finantare a contractului de achizitie publica Axa prioritara: 5 – „Promovarea masurilor active de ocupare” Domeniul major de interventie 5.1. „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare” Titlul proiectului: „Competente pentru ocupare - Program integrat de imbunatatire a capacitatii de ocupare in domeniul auto a persoanelor in cautarea unui loc de munca” Numarul de identificare al contractului: POSDRU/125/5.1/S/129109 8. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica: maxim 70.967,74 lei fara TVA. 9. Criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. 10. Reguli de transparenta si publicitate Documentatia este incarcata integral pe site-ul www.fonduri-ue.ro , sectiunea Achizitii beneficiari privati SAU prin solicitare scrisa transmisa prin posta sau e-mail catre Achizitor. Ofertantul va trebui sa respecte intocmai toate informatiile specificate in documentatia de atribuire atasata. 11. Informatii suplimentare Pentru orice eventuale clarificari privind prezenta achizitie, Ofertantii pot contacta Achizitorul la TEL: 0748.205.004, E-MAIL: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. 12. Denumire Achizitor si Adresa achizitorului unde operatorii economici interesati pot transmite ofertele de pret Meridian Business Grup SRL, Adresa: Strada Turnu Magurele, nr.52-62, cod postal 041711, sector 4, Bucuresti, Romania 13. Data si ora limita pentru depunerea ofertelor de pret Data: 15.05.2015 Ora limita: ora 13:00 14. Data si ora sedintei de deschidere Data: 15.05.2015 Ora limita: ora 14:00